A ghost-t ne szidjátok. kijátszottam. nekem nagyon bejött jó volt a singleplayer része
Nem akarok messzemenõ következtetéseket levonni, de ha olyan lesz az SSAO/HBAO, mint a Ghosts-ban, akkor maradok a Mesterlövésznél. A sugárkövetés csapnivaló, SSAO-hoz meg berakták a multi-samplingot, amivel konkrétan egy Intel 8088 is boldogul. Ráadásul talán egy pálya van, ahol a texel takarásban van, így a fényességet vissza kell venni, mert az Ambient Occlusion ezt persze nem teszi meg. HBAO-nak meg alapból többszörös mintavételezést kellene csinálnia, hogy szebb legyen a képminõség, de a haszontalan per-pixel normáknak köszönhetõen a teljesítmény rovására megy.
Mellesleg nem szidtam a Ghosts-ot, mert én is végigvittem, bár a grafika nem váltotta meg a világot FHD Ultra-val se. Tipikusan az a játék, ami egyszer végigvihezõ.