Úgy látom, elég kihalt ez a részleg, és mivel nem egy verzió megjelent, gondolom kirakom a legújabbat.Jelenleg ez a legfrissebb verzió, a szinkronizálása már nem rossz, bár sajnos a jelen verzióban most nincs fegyver és animáció szinkronizálás. A Lagg szinte a minimumra csökkent, 1 mb-os nettel is élvezheto már a játék.
V:MP 0.1 Alpha 2 R3 KliensIV:MP 0.1 Alpha 2 R3 Windows szerverIV:MP 0.1 Alpha 2 R2 Linux szerver ((Linuxal nem volt gond, ezért kellett a windowsosból már az R3-at is kiadni).
1.0.0.4.-es(= 1.0.5.0) patch szükséges a muködéséhez. Végre megérkezett a Linux szerver is, úgyhogy mostantól már valószínuleg a hostoknál is lehet majd rendelni/elorendelni szervert. Én már feltettem, most megyek épp egy lagg tesztre, ha végeztem, leírom, mit tapasztaltam.
Amik változtak az Alpha 1-hez képest:
* - getPlayerCoordinates és getVehicleCoordinates függvények javítva.
* - Hálózati statisztikák ablak megtekintheto, ha F4 nyomva tartjuk.
* - Fordítási hibák, melyeket más fejlesztok jeleztek, szintén javítva.
* - # 0000047 -es hiba javítva(/ q muködött, / Q nem).
* - Hozzáadva egy frissítés, mely eltávolítja a nem használható karaktereket a játékosok nevébol.
* - Lényegesen kisebb a szinkron struktúra mérete.((emiatt elvben kevesebb lagg))
* - Küldési arány hozzáadva a szinkronizáláshoz.
* - F2 gomb spam chat javítva.
* - Skin választó eltávolítva (Ami azt is jelenti,hogy az onPlayerSpawnRequest funkció most már muködoképes).
* - Beviteli ablak(chat) mentése(log) hozzáadva.
* - A portok nem távolítják el az IP-t gyors kapcsolódás(Jobb Klikk -> Connect) esetén.
* - Újra hozzáadva jelszó a klienshez és szerverhez.
* - setVehicleColor funkció hozzáadva.
* - getVehicleModel funkció hozzáadva.
* - Screenshot-ok javítva.
* - A szerver böngészo javítva.
* - A screenshot funkció javítva.
* - A \"scriptinfo\" konzol parancs javítva.
* - A beviteli ablak(Chatbox) maximális karakterszáma javítva.
* - A commandline.txt és ENB sorozat (nem muködtek) javítva.
* - Szinkronizálási problémák javítva vannak.
* - Javított szerver böngészo.
* - Fomenüben beviteli ablak kikapcsolása javítva.
* - Javított beviteli ablak billentyuk.
* - Spawn után ismét lehetoség van a CB-ba írásra, és az addig beírt szöveg nem veszik el.
* - cp.nut script /v parancsa javítva.
* - getPlayerIp funkció hozzáadva.
* - isPlayerInVehiclefunkció hozzáadva.
* - Eltávolítva néhány felesleges kód isPlayerInAnyVehicle függvénybol.
* - getVehicleCoordinates visszatéro rossz értéke javítva, amikor a jármu nem létezik.
* - Ha onPlayerText bármi mással tér vissza, nem pedig 1-el, a szöveg a global chat-ben nem fog megjelenni.
* - Üres jármu sync most már csak lesz küldve, ha a játékos és a jármu távolsága 100 méternél kisebb.
* - togglePlayerRagdoll funkció hozzáadva.
* - Jelenet(?) skinek eltávolítva.
Amik az R2-vel változtak:
- A kiszolgáló küldött vissza egy üres csomagot vissza, a \"PONG\" csomag helyett, ez javítva.
- A kiszolgáló összeomlott, ha szóköz volt, a Cb bemenetben.
- Távoli linux ip hibakeresési üzenetek javítva.
- Új szerver callback (onConsoleOutput) hozzáava, ha a visszatérési érték nem 1, nem fog megjelenni az üzenet.
- Linux szerver csomag hozzáadva.
Változások az R3-as verziónál:
- Szerver keresonél a pingek javítva.
- ugetPlayerVehicleID átnevezve getPlayerVehicleId-re.
- Javítva több játékossal és jármuvel kapcsolatos függvény
- Banlista hozzáadva a master list-hez.
- A szerver msotmár nem omlik össze, ha nem sikerül betölteni egy scriptet.
- Eltávolítva a debug üzenetek.
- Javítva az utas és a jármu szinkronizálása, valamint a jármube való be illetve kiszállás.
- Javítva a beviteli ablak munkája, amikor a CB le van tiltva..
- Üres jármuvek szinkronizálása letiltva.
- Mostantól használhatók unicode karakterek((ékezetes betuk, stb...)).
- A kör alakú jelzések helyett a térképen négyzet alakú jelek.
- Az új játékost jelölo négyzet túl nagy volt, javítva.
Anthony