Szerző Téma: LS és SF törlése [removeWorldModel]  (Megtekintve 5340 alkalommal)

LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Dátum: 2017. Május 27. - 09:56:21 »
0
Sziasztok, egy olyan dolgot szeretnék amivel el tudom tüntetni LS-t és SF-et teljes mértékben hogy csak Las Venturas szigete maradjon meg. 
Kicsit keresgéltem és találtam pár érdekes dolgot + egy barátom segített [ theJack ] hogy a GTASA mappájában van egy olyan hogy /data/maps/LA vagy amit akarsz törölni.
Én ebben a mappában találtam .ipl és .ide kiterjesztésű fájlokat amikben object ID-k voltak és hasonló dolgok.
Akkor mondom megpróbálom egy számláló ciklussal eltüntetni a(z) .ide fájlban lévő ID-ket. (Sorban vannak pl 500-1500)
De ezek igazából lófaszt se csináltak. Jóformán nem történt semmi.
[KÉP: https://puu.sh/w2rgK/0d40a26953.png ] --> Ennek egész LS-t el kellett volna távolítania.
Szóval, nem tudom hogy a ciklust rontottam-e el vagy rosszul is kezdtem hozzá, de ha valaki tudja hogyan lehetne eltüntetni a városokat megköszönném! :D

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Válasz #1 Dátum: 2017. Május 27. - 10:00:40 »
0
@Xenius ezt nem te írtad pár nappal ezelőtt :O ? 
 
Idézetet írta: PCGamer133 date=1495871781

   
      hogy a GTASA mappájában van egy olyan hogy /data/maps/LA vagy amit akarsz törölni.
   


Egyébként a map fájlokkal max a neveiket tudod meg, kitörölni elég nehéz lesz MapEditor nélkül. (vagy C++-ban írsz egy programot ami végignéz minden fájlt a workdirben és egy sort kiír (ami most a removeWorldModel), a koordinátákat meg kézzel hozzáírod a fontos részekhez, bár elég mindenhová a 0,0,0 10000 törlés)
« Utoljára szerkesztve: 2017. Május 27. - 10:01:03 írta id100 »

LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Válasz #2 Dátum: 2017. Május 27. - 10:02:58 »
0
Idézetet írta: id100 date=1495872040


   
      @Xenius ezt nem te írtad pár nappal ezelőtt :O ? 
   
   
      Egyébként a map fájlokkal max a neveiket tudod meg, kitörölni elég nehéz lesz MapEditor nélkül. (vagy C++-ban írsz egy programot ami végignéz minden fájlt a workdirben és egy sort kiír (ami most a removeWorldModel), a koordinátákat meg kézzel hozzáírod a fontos részekhez, bár elég mindenhová a 0,0,0 10000 törlés)
   


Igen, Xenius-tól tudom az infót, bár a segítségkérést nem láttam nekem Jack mondta hogy hol keresgéljek. 
Amit mondasz nem hülyeség, de biztos kell legyen valamilyen egyszerűbb módjának is lennie.

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Válasz #3 Dátum: 2017. Május 27. - 10:05:23 »
0
LUA / C++ -ban tudtam ilyesmit csinálni. bár az elsővel csak 1-999-ig png képeket írattam a metába, C++-al minden fájlt bele lehetne.

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Válasz #4 Dátum: 2017. Május 27. - 12:38:10 »
0
Én úgy 2-3 hónapja kitöröltem Jernejl Map Editorba külön-külön LS, SF és LV-t. Aztán az egyik oldalon átkonvertáltattam MTA removeWorldModel formátumba.
 
Ezért most megkönnyítem a dolgotokat:
 
https://www.solidfiles.com/v/jex4QgNY5pNrQ

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Válasz #5 Dátum: 2017. Május 27. - 15:38:57 »
0
removeWorldModel(model, 10000, 0, 0, 0)
 
neked 1000 van 10000 helyett, szerintem azért nem törölte ki

LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Válasz #6 Dátum: 2017. Május 27. - 19:29:46 »
0
Idézetet írta: Live date=1495881490


   
      Én úgy 2-3 hónapja kitöröltem Jernejl Map Editorba külön-külön LS, SF és LV-t. Aztán az egyik oldalon átkonvertáltattam MTA removeWorldModel formátumba.
   
   
      Ezért most megkönnyítem a dolgotokat:
   
   
      https://www.solidfiles.com/v/jex4QgNY5pNrQ
   


Köszönöm hogy megosztottad velünk a munkád, működik szépen :)
Esetleg a vizek nincsenek meg a városok helyén?
Magyarul a lyukat kitöltő víz script megvan-e? 
 
CreateWater-el próbálkozom most de nagyon sok a kordináta és fingom sincs mit kérjek le miről.

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Válasz #7 Dátum: 2017. Május 27. - 19:33:41 »
0
Idézetet írta: PCGamer133 date=1495906186


   
      Köszönöm hogy megosztottad velünk a munkád, működik szépen :)
      Esetleg a vizek nincsenek meg a városok helyén?
      Magyarul a lyukat kitöltő víz script megvan-e? 
   
   
      CreateWater-el próbálkozom most de nagyon sok a kordináta és fingom sincs mit kérjek le miről.
   


Rögtön a wikin lévő example ami megoldja ezt a problémát.
 
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/CreateWater

LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Válasz #8 Dátum: 2017. Május 27. - 19:37:17 »
0
Idézetet írta: Xenius date=1495906421


   
      Rögtön a wikin lévő example ami megoldja ezt a problémát.
   
   
      https://wiki.multitheftauto.com/wiki/CreateWater
   


Próbáltam, de sajnos nem működik. :/ \"999f82766a.png\"

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Válasz #9 Dátum: 2017. Május 27. - 19:42:32 »
0
Nagyon szívesen.
 
 
 
waterfix.lua

LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Válasz #10 Dátum: 2017. Május 27. - 19:43:31 »
0
Idézetet írta: Live date=1495906952


   
      Nagyon szívesen.
   
   
       
   
   
      waterfix.lua
   


1000 + 1 hálám !! <3

LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Válasz #11 Dátum: 2017. December 29. - 12:41:51 »
0
Hogyan lehet be tölteni vizzel ? lyukak helyét?

LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Válasz #12 Dátum: 2017. December 29. - 14:55:22 »
0
Idézetet írta: Power12 date=1514547711


   
      Hogyan lehet be tölteni vizzel ? lyukak helyét?
   


sehogy

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Válasz #13 Dátum: 2017. December 29. - 15:32:54 »
0

LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Válasz #14 Dátum: 2017. December 29. - 22:37:55 »
0
Amit ki lett rakva hogy hogy lehet ki törölni nekem nem jó .:/ vagy rossul van megirva meta valaki segitene?
 
Idézetet írta: Live date=1514557974


   
      https://wiki.multitheftauto.com/wiki/CreateWater
   


 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal