Szerző Téma: RP rendszám váltó  (Megtekintve 944 alkalommal)

RP rendszám váltó
« Dátum: 2017. Március 12. - 13:30:49 »
0
Sziasztok!
 
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy tudnátok-e küldeni egy olyan szkriptet(nem baj ha nem magyar) ami azt tudja, hogy valaki vesz egy járművet. Utána a rendőrségnél egy npc-nél meg tudja változtatni a jármű rendszámát valamennyi pénzért.
« Utoljára szerkesztve: 2017. Március 12. - 14:12:15 írta BarryKid »

RP rendszám váltó
« Válasz #1 Dátum: 2017. Március 12. - 14:21:09 »
+1

#include <a_samp>
#define MAIN        2000
#define RED            2001
#define BLUE        2002
#define GREEN        2003
#define YELLOW        2004
#define CYAN        2005
#define PINK        2006
#define WHITE        2007
#define BLACK        2008
#pragma tabsize 0
new string[128];
new VehicleId;
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(cmdtext, \"/plate\", true) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/setplate\", true) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/setnumberplate\", true) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/numberplate\", true) == 0)
    {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xE60000FF, \"ERROR: You must be in a vehicle to use this command!\");
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, MAIN, DIALOG_STYLE_LIST, \"Plate System > Select you color\", \"{FF0000}Red\\n{00FF00}Green\\n{0000FF}Blue\\n{FFFF00}Yellow\\n{00FFFF}Cyan\\n{FF00FF}Pink\\n{F0F0F0}White\\n{0F0F0F}Black\", \"Select\", \"Cancel\");
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    switch(dialogid)
    {
        case MAIN:
        {
            if(!response)
            {
                   return 1;
            }
            switch(listitem)
            {
                case 0:
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, RED, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > Red\",\"Type your text here [4-8 Character]\", \"Set\", \"Back\");
                }
                case 1:
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, BLUE, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > Blue\",\"Type your text here [4-8 Character]\", \"Set\", \"Back\");
                }
                case 2:
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, GREEN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > Green\",\"Type your text here [4-8 Character]\", \"Set\", \"Back\");
                }
                case 3:
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, YELLOW, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > Yellow\",\"Type your text here [4-8 Character]\", \"Set\", \"Back\");
                }
                case 4:
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, CYAN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > Cyan\",\"Type your text here [4-8 Character]\", \"Set\", \"Back\");
                }
                case 5:
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, PINK, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > Pink\",\"Type your text here [4-8 Character]\", \"Set\", \"Back\");
                }
                case 6:
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, WHITE, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > White\",\"Type your text here [4-8 Character]\", \"Set\", \"Back\");
                }
                case 7:
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, BLACK, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > Black\",\"Type your text here [4-8 Character]\", \"Set\", \"Back\");
                }
            }
        }
    }
    if(dialogid == RED)
    {
          if(response)
        {
              if(strlen(inputtext) > 3 && strlen(inputtext) < 9)
            {
                format(string,sizeof(string),\"{FF0000}%s\",inputtext);
                  VehicleId = GetPlayerVehicleID(playerid);
                  GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  GetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                   SetVehicleNumberPlate(VehicleId,string);
                SetVehicleToRespawn(VehicleId);
                SetVehiclePos(VehicleId,X,Y,Z);
                PutPlayerInVehicle(playerid,VehicleId,0);
                SetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                SetCameraBehindPlayer(playerid);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, 0xE60000FF, \"You must enter a text between 4-8 Character.\");
                ShowPlayerDialog(playerid, RED, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > Red\",\"Enter the name [4-8 Character]\\n{ff0000}ERROR: You must enter a text between 4-8 Character.\", \"Set\", \"Back\");
            }
          }
          if(!response)
          {
              ShowPlayerDialog(playerid, MAIN, DIALOG_STYLE_LIST, \"Plate System > Select you color\", \"{FF0000}Red\\n{00FF00}Green\\n{0000FF}Blue\\n{FFFF00}Yellow\\n{00FFFF}Cyan\\n{FF00FF}Pink\\n{F0F0F0}White\\n{0F0F0F}Black\", \"Select\", \"Cancel\");
        }
    }
    if(dialogid == GREEN)
    {
          if(response)
        {
              if(strlen(inputtext) > 3 && strlen(inputtext) < 9)
            {
                format(string,sizeof(string),\"{0000FF}%s\",inputtext);
                  VehicleId = GetPlayerVehicleID(playerid);
                  GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  GetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                   SetVehicleNumberPlate(VehicleId,string);
                SetVehicleToRespawn(VehicleId);
                SetVehiclePos(VehicleId,X,Y,Z);
                PutPlayerInVehicle(playerid,VehicleId,0);
                SetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                SetCameraBehindPlayer(playerid);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, 0xE60000FF, \"ERROR: You must enter a text between 4-8 Character.\");
                ShowPlayerDialog(playerid, GREEN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > Green\",\"Enter the name [4-8 Character]\\n{ff0000}ERROR: You must enter a text between 4-8 Character.\", \"Set\", \"Back\");
            }
          }
          if(!response)
          {
              ShowPlayerDialog(playerid, MAIN, DIALOG_STYLE_LIST, \"Plate System > Select you color\", \"{FF0000}Red\\n{00FF00}Green\\n{0000FF}Blue\\n{FFFF00}Yellow\\n{00FFFF}Cyan\\n{FF00FF}Pink\\n{F0F0F0}White\\n{0F0F0F}Black\", \"Select\", \"Cancel\");
        }
    }
    if(dialogid == BLUE)
    {
          if(response)
        {
              if(strlen(inputtext) > 3 && strlen(inputtext) < 9)
            {
                format(string,sizeof(string),\"{00FF00}%s\",inputtext);
                  VehicleId = GetPlayerVehicleID(playerid);
                  GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  GetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                   SetVehicleNumberPlate(VehicleId,string);
                SetVehicleToRespawn(VehicleId);
                SetVehiclePos(VehicleId,X,Y,Z);
                PutPlayerInVehicle(playerid,VehicleId,0);
                SetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                SetCameraBehindPlayer(playerid);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, 0xE60000FF, \"ERROR: You must enter a text between 4-8 Character.\");
                ShowPlayerDialog(playerid, BLUE, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > Blue\",\"Enter the name [4-8 Character]\\n{ff0000}ERROR: You must enter a text between 4-8 Character.\", \"Set\", \"Back\");
            }
          }
          if(!response)
          {
              ShowPlayerDialog(playerid, MAIN, DIALOG_STYLE_LIST, \"Plate System > Select you color\", \"{FF0000}Red\\n{00FF00}Green\\n{0000FF}Blue\\n{FFFF00}Yellow\\n{00FFFF}Cyan\\n{FF00FF}Pink\\n{F0F0F0}White\\n{0F0F0F}Black\", \"Select\", \"Cancel\");
        }
    }
    if(dialogid == YELLOW)
    {
          if(response)
        {
              if(strlen(inputtext) > 3 && strlen(inputtext) < 9)
            {
                format(string,sizeof(string),\"{FFFF00}%s\",inputtext);
                  VehicleId = GetPlayerVehicleID(playerid);
                  GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  GetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                   SetVehicleNumberPlate(VehicleId,string);
                SetVehicleToRespawn(VehicleId);
                SetVehiclePos(VehicleId,X,Y,Z);
                PutPlayerInVehicle(playerid,VehicleId,0);
                SetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                SetCameraBehindPlayer(playerid);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, 0xE60000FF, \"ERROR: You must enter a text between 4-8 Character.\");
                ShowPlayerDialog(playerid, YELLOW, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > Yellow\",\"Enter the name [4-8 Character]\\n{ff0000}ERROR: You must enter a text between 4-8 Character.\", \"Set\", \"Back\");
            }
          }
          if(!response)
          {
              ShowPlayerDialog(playerid, MAIN, DIALOG_STYLE_LIST, \"Plate System > Select you color\", \"{FF0000}Red\\n{00FF00}Green\\n{0000FF}Blue\\n{FFFF00}Yellow\\n{00FFFF}Cyan\\n{FF00FF}Pink\\n{F0F0F0}White\\n{0F0F0F}Black\", \"Select\", \"Cancel\");
        }
    }
    if(dialogid == CYAN)
    {
          if(response)
        {
              if(strlen(inputtext) > 3 && strlen(inputtext) < 9)
            {
                format(string,sizeof(string),\"{00FFFF}%s\",inputtext);
                  VehicleId = GetPlayerVehicleID(playerid);
                  GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  GetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                   SetVehicleNumberPlate(VehicleId,string);
                SetVehicleToRespawn(VehicleId);
                SetVehiclePos(VehicleId,X,Y,Z);
                PutPlayerInVehicle(playerid,VehicleId,0);
                SetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                SetCameraBehindPlayer(playerid);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, 0xE60000FF, \"ERROR: You must enter a text between 4-8 Character.\");
                ShowPlayerDialog(playerid, CYAN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > Cyan\",\"Enter the name [4-8 Character]\\n{ff0000}ERROR: You must enter a text between 4-8 Character.\", \"Set\", \"Back\");
            }
          }
          if(!response)
          {
              ShowPlayerDialog(playerid, MAIN, DIALOG_STYLE_LIST, \"Plate System > Select you color\", \"{FF0000}Red\\n{00FF00}Green\\n{0000FF}Blue\\n{FFFF00}Yellow\\n{00FFFF}Cyan\\n{FF00FF}Pink\\n{F0F0F0}White\\n{0F0F0F}Black\", \"Select\", \"Cancel\");
        }
    }
    if(dialogid == PINK)
    {
          if(response)
        {
              if(strlen(inputtext) > 3 && strlen(inputtext) < 9)
            {
                format(string,sizeof(string),\"{FF00FF}%s\",inputtext);
                  VehicleId = GetPlayerVehicleID(playerid);
                  GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  GetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                   SetVehicleNumberPlate(VehicleId,string);
                SetVehicleToRespawn(VehicleId);
                SetVehiclePos(VehicleId,X,Y,Z);
                PutPlayerInVehicle(playerid,VehicleId,0);
                SetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                SetCameraBehindPlayer(playerid);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, 0xE60000FF, \"ERROR: You must enter a text between 4-8 Character.\");
                ShowPlayerDialog(playerid, PINK, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > Pink\",\"Enter the name [4-8 Character]\\n{ff0000}ERROR: You must enter a text between 4-8 Character.\", \"Set\", \"Back\");
            }
          }
          if(!response)
          {
              ShowPlayerDialog(playerid, MAIN, DIALOG_STYLE_LIST, \"Plate System > Select you color\", \"{FF0000}Red\\n{00FF00}Green\\n{0000FF}Blue\\n{FFFF00}Yellow\\n{00FFFF}Cyan\\n{FF00FF}Pink\\n{F0F0F0}White\\n{0F0F0F}Black\", \"Select\", \"Cancel\");
        }
    }
    if(dialogid == WHITE)
    {
          if(response)
        {
              if(strlen(inputtext) > 3 && strlen(inputtext) < 9)
            {
                format(string,sizeof(string),\"{F0F0F0}%s\",inputtext);
                  VehicleId = GetPlayerVehicleID(playerid);
                  GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  GetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                   SetVehicleNumberPlate(VehicleId,string);
                SetVehicleToRespawn(VehicleId);
                SetVehiclePos(VehicleId,X,Y,Z);
                PutPlayerInVehicle(playerid,VehicleId,0);
                SetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                SetCameraBehindPlayer(playerid);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, 0xE60000FF, \"ERROR: You must enter a text between 4-8 Character.\");
                ShowPlayerDialog(playerid, WHITE, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > White\",\"Enter the name [4-8 Character]\\n{ff0000}ERROR: You must enter a text between 4-8 Character.\", \"Set\", \"Back\");
            }
          }
          if(!response)
          {
              ShowPlayerDialog(playerid, MAIN, DIALOG_STYLE_LIST, \"Plate System > Select you color\", \"{FF0000}Red\\n{00FF00}Green\\n{0000FF}Blue\\n{FFFF00}Yellow\\n{00FFFF}Cyan\\n{FF00FF}Pink\\n{F0F0F0}White\\n{0F0F0F}Black\", \"Select\", \"Cancel\");
        }
    }
    if(dialogid == BLACK)
    {
          if(response)
        {
              if(strlen(inputtext) > 3 && strlen(inputtext) < 9)
            {
                format(string,sizeof(string),\"{0F0F0F}%s\",inputtext);
                  VehicleId = GetPlayerVehicleID(playerid);
                  GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                  GetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                   SetVehicleNumberPlate(VehicleId,string);
                SetVehicleToRespawn(VehicleId);
                SetVehiclePos(VehicleId,X,Y,Z);
                PutPlayerInVehicle(playerid,VehicleId,0);
                SetVehicleZAngle(VehicleId,Angle);
                SetCameraBehindPlayer(playerid);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, 0xE60000FF, \"ERROR: You must enter a text between 4-8 Character.\");
                ShowPlayerDialog(playerid, BLACK, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Plate System > Black\",\"Enter the name [4-8 Character]\\n{ff0000}ERROR: You must enter a text between 4-8 Character.\", \"Set\", \"Back\");
            }
          }
          if(!response)
          {
              ShowPlayerDialog(playerid, MAIN, DIALOG_STYLE_LIST, \"Plate System > Select you color\", \"{FF0000}Red\\n{00FF00}Green\\n{0000FF}Blue\\n{FFFF00}Yellow\\n{00FFFF}Cyan\\n{FF00FF}Pink\\n{F0F0F0}White\\n{0F0F0F}Black\", \"Select\", \"Cancel\");
        }
    }
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2017. Március 12. - 14:21:43 írta daemoN1876 »

RP rendszám váltó
« Válasz #2 Dátum: 2017. Március 12. - 14:27:53 »
+1
Ez amúgy egy kicsit összetettebb. Tehát \"vesz egy járművet\" azt valahova gondolom menti. Ini vagy sql szóval ha megváltoztatja a rendszámot akkor gondolom azt mentse is el. És ezt a járművek táblájába el kell tárolni, vagy épp bele írni az ini fájlba. Elküldöm a lehetséges funkciókat és valahogy tedd össze a google segítségével illetve turkálj abba a módba ahova be szeretnéd illeszteni. NPC-t nem ajánlom inkább hozz létre egy actort-t és tegyél elé egy checkpointot. (Vagy nem tudom hogy gondoltad az NPC-nél dolgot.)
 
Amik kelleni fognak:
 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateActor - Actort létre hozol ha szeretnél. Dísznek tök jó.
 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerVehicleID - Lekéred hogy egyáltalán melyik autóról van szó. (Ez visszatér azzal a jármű ID-vel amelyikben épen a játékos ül.)
 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleNumberPlate - Átállítod vele a jármű rendszámát
 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleToRespawn - Respawnolod utána ugyan oda. (ha jól emlékszem nem írja át egyből)
 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Function:GetVehiclePos - Ez lekéri a jármű pozícióját így tudni fogod hova kell vissza tenni a járműt respawn után.
 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehiclePos - Vissza teszed ugyan oda.
 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Function:PutPlayerInVehicle - Aztán vissza teszed a játékost az autóba.
 
A pénz levonáshoz pedig GivePlayerMoney kell de nem tudom milyen rendszerbe akarod vagy hogy mi is lesz ez igazán szóval le kell vonni a pénzt a játékostól de azt el is kell menteni. Mondom így nehéz. Amit meg az előttem lévő küldött az is nagyon jó nézegesd. (bár egy picit érdekes a kivitelezés). Az dialogot használ, sok sikert!
« Utoljára szerkesztve: 2017. Március 12. - 14:33:01 írta Memphis »

RP rendszám váltó
« Válasz #3 Dátum: 2017. Március 12. - 14:45:30 »
0
Köszönöm a segítséget!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal