Szerző Téma: NPC hozzáadás  (Megtekintve 2135 alkalommal)

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
NPC hozzáadás
« Dátum: 2016. Augusztus 15. - 19:47:10 »
0
Sziasztok. Egy kérdésem lenne, hogy lehet megcsinálni, hogy szerverre [ nem mysql ] lehessen NPC t létrehozni, úgy hogy resi után ott maradjon?

Nem elérhető sza23

  • 346
    • Profil megtekintése
NPC hozzáadás
« Válasz #1 Dátum: 2016. Augusztus 16. - 20:32:19 »
0

NPC hozzáadás
« Válasz #2 Dátum: 2016. Augusztus 17. - 03:32:22 »
0
ha csak sima álló NPC-t akarsz akkor az könnyedén megoldható
ha mozgót az már durcább
melyik kéne?

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
NPC hozzáadás
« Válasz #3 Dátum: 2016. Augusztus 17. - 09:04:16 »
0
sima álló NPC kéne :D

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
NPC hozzáadás
« Válasz #4 Dátum: 2016. Augusztus 17. - 09:58:26 »
0
Idézetet írta: idk28 date=1471417456\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62667\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
sima álló NPC kéne :D
 
Akkor ajánlom az Actor-t ami slotot se foglal és tudsz neki adni egy állandó animációt is. Ha komolyabb szándékaid vannak vele akkor tényleg NPC kell és akkor kövesd azokat a leírásaokat amit sza23 linkelt
Actorokról:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=3445806
Vagy a jó öreg wikipédia: https://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateActor

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
NPC hozzáadás
« Válasz #5 Dátum: 2016. Augusztus 17. - 11:25:50 »
0
hát ez nem müködik :/
Ha esetleg valakinen annyi ideje van hogy egy példát irjon :/
[bocsánat, nem tudom: ezáltal senkit nem akarok csicskáztatni]

NPC hozzáadás
« Válasz #6 Dátum: 2016. Augusztus 17. - 15:25:35 »
0
Ez jó lesz? -> Ez

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
NPC hozzáadás
« Válasz #7 Dátum: 2016. Augusztus 17. - 15:51:08 »
0
6 error van benne :(
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 17. - 15:57:42 írta idk28 »

NPC hozzáadás
« Válasz #8 Dátum: 2016. Augusztus 17. - 19:32:03 »
0
Idézetet írta: idk28 date=1471441868\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62667\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
6 error van benne :(
 
és most mire vársz?
írd le az errorokat, vagy akármit, amin elindulhatunk..

NPC hozzáadás
« Válasz #9 Dátum: 2016. Augusztus 17. - 19:37:32 »
+1

#include <a_samp>
#include <a_actor>
#include <dini>
#define MAX_ACTOR 50
enum Actorenum
{
aID,
Float:aX,
Float:aY,
Float:aZ,
Float:aRot,
aSkin,
aActor,
aIDLefoglalva
}
new ActorInfo[MAX_ACTOR][Actorenum];
stock ActorBetoltes()
{
new filenev[64];
for( new i=0; i < MAX_ACTOR; i++ )
{
format(filenev,sizeof(filenev),\"NPC_K/%d.ini\",i);
if(dini_Exists(filenev) )
{
   ActorInfo[aID] = i;
   ActorInfo[aX] = dini_Float(filenev, \"X\" );
   ActorInfo[aY] = dini_Float(filenev, \"Y\" );
   ActorInfo[aZ] = dini_Float(filenev, \"Z\" );
   ActorInfo[aRot] = dini_Int(filenev,\"Rot\");
   ActorInfo[aSkin] = dini_Int(filenev,\"Skin\");
   ActorInfo[aActor] = CreateActor(ActorInfo[aSkin], ActorInfo[aX], ActorInfo[aY], ActorInfo[aZ], ActorInfo[aRot]);
   ActorInfo[aIDLefoglalva] = 1;
}
}
printf(\"Actorok betöltve!\");
}
stock ActorTorles(playerid,ID)
{
if(ActorInfo[iD][aIDLefoglalva] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen actor!\");
return 1;
}
new filenev[64];
format(filenev,sizeof(filenev),\"NPC_K/%d.ini\",ID);
dini_Remove(filenev);
ActorInfo[iD][aID] = -1;
ActorInfo[iD][aX] = 0;
ActorInfo[iD][aY] = 0;
ActorInfo[iD][aZ] = 0;
ActorInfo[iD][aRot] = 0;
ActorInfo[iD][aSkin] = 0;
DestroyActor(ActorInfo[iD][aActor]);
ActorInfo[iD][aIDLefoglalva] = 0;
SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen törölted az Actort!\");
return 1;
}
stock ActorLetrehozas(playerid,Skin)
{
new id = -1;
for(new i=0;i<MAX_ACTOR;i++)
{
if(ActorInfo[aIDLefoglalva] == 0)
{
   id = i;
   break;
}
}
if(id == -1)
{   
SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem tudsz többet lerakni!\");
return 1;
}
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:R,filenev[64];
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,R);
format(filenev,sizeof(filenev),\"NPC_K/%d.ini\",id);
if(!dini_Exists(filenev))
{
dini_Create(filenev);
dini_FloatSet(filenev, \"X\", X);
dini_FloatSet(filenev, \"Y\", Y);
dini_FloatSet(filenev, \"Z\", Z);
dini_FloatSet(filenev, \"Rot\", R);
dini_IntSet(filenev, \"Skin\", Skin);
ActorInfo[id][aID] = id;
ActorInfo[id][aX] = X;
ActorInfo[id][aY] = Y;
ActorInfo[id][aZ] = Z;
ActorInfo[id][aRot] = R;
ActorInfo[id][aSkin] = Skin;
ActorInfo[id][aActor] = CreateActor(ActorInfo[id][aSkin], ActorInfo[id][aX], ActorInfo[id][aY], ActorInfo[id][aZ], ActorInfo[id][aRot]);
ActorInfo[id][aIDLefoglalva] = 1;
SendClientMessage(playerid,-1,\"Actort Sikeresen létrehoztad!\");
SetPlayerPos(playerid,X,Y+2,Z);
}
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
ActorBetoltes();
return 1;
}
public OnFilterScriptExit(){return 1;}

 
Tessék.
Annyi feladatod van hogy írni két parancsot
1 ikkel törlöd
a másikkal lerakod
 

ActorLetrehozas(playerid,SKINID);
ActorTorles(playerid,ACTORID);

 
ezt a két függvényt kell használd csak ezzel kapcsolatban szerintem
MŰKÖDIK!!!!
Csak csinálj egy NPC_K nevű mappát a scriptfilesbe.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 17. - 19:43:11 írta Kyosuke_Hiroshi »

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
NPC hozzáadás
« Válasz #10 Dátum: 2016. Augusztus 17. - 20:05:50 »
0
az inc-et le kell töltsem? :D
és mit ajánlasz filterscript vagy modba irjam?
 UI. NAGYON KÖSZÖNÖM  <3

NPC hozzáadás
« Válasz #11 Dátum: 2016. Augusztus 17. - 22:27:03 »
0
hát jah.
módba írd.
nincs mit azért csináltam

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
NPC hozzáadás
« Válasz #12 Dátum: 2016. Augusztus 18. - 09:47:54 »
0
Egy hülye kérdés.. Netet össze vissza jártam de sehol semmi...
Includet hogy szerzem be?

NPC hozzáadás
« Válasz #13 Dátum: 2016. Augusztus 18. - 10:29:31 »
0
a_samp megkell legyen alapból
a_actor megvan úgyszintén
a dini incet kell csak szerintem megkeresd

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
NPC hozzáadás
« Válasz #14 Dátum: 2016. Augusztus 18. - 19:24:17 »
0
Szia modba így ahogy van beírtam, includeok megvannak.
ActorLetrehozas(playerid,SKINID);
ActorTorles(playerid,ACTORID);
ezt nem tudom hová tenni. nem raktam be gondolom azért nem müködik

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal