Szerző Téma: SA-MP 0.3.7 R2  (Megtekintve 1901 alkalommal)

SA-MP 0.3.7 R2
« Dátum: 2015. Július 12. - 12:28:48 »
+5
Ez a frissítés csak SA-MP szerver tulajdonosoknak van.
- Hozzá lett adva egy védelem hackerek ellen, akik spammelik az OnPlayerConnet eljárás üzeneteit.
- Fegyver azonosító ellenőrzés OnPlayerWeaponShot után, ha netán a szkript esetlen nem szűrné ezt.
- Az actorok mostantól alapértelmezettként sérthetetlenek (lehetséges hogy később szükséges lesz forgatás javításához a kliensnél).
- Hozzá lett adva a \'conncookies\' (int) 0.3.7-ben létrehozott cookie rendszer kikapcsolásához.
- Hozzá lett adva a \'cookielogging\' a sütik naplóztatásának kikapcsolására újonnan csatlakozott játékosoktól.
- Hozzá lett adva egy [wiki]SHA256_PassHash[/wiki] PAWN funkció játékosok jelszavainak titkosításához.
SQLite dolgok:
- A db_open és a db_query SQLite funkció mostantól 1-től kezdődő index értékkel tér vissza. Ez azt jelenti hogy a szerver tárolni fogja a nyitott adatbázisok memóriáit és a szerver nem fog összeomlani, ha érvénytelen index azonosítót kap egy SQLite funkció. 
- Számos extra SQLite funkciókkal bővült a szerver. Lásd a(z) a_sampdb.inc függvénykönyvtárban a teljes listát.
- Hozzá lett adva %q specifikátor a [wiki]format[/wiki] funkcióhoz. Ez ugyan az mint a %s specifikátor, csak megszünteti a query utasítás speciális karakterek értelmezését.
- Hozzá lett adva a \'db_logging\' szerver változó. Naplózza az SQLite funkcióban keletkezett hibákat az server_log-ban.
- Hozzá lett adva a \'db_log_queries\' szerver változó. Naplóz minden [wiki]db_query[/wiki] funkció lehívásait a query utasítás karakterlánccal együtt.
Szerver változó rendszer (\"SVar\"-ok):
- Az SVar rendszer ugyan az, mint a PVar rendszer, annyi különbséggel hogy ez nem játékosokhoz kötött, és addig marad tárolva, míg le nem áll a szerver.
A GetServerVarAs* PAWN funkciók az SVar rendszer bevezetése során még működni fognak egy darabig. Előrelépésként ajánlot az alábbi felsorolt funkciók átnevezését.
 
native GetConsoleVarAsString(const varname[], buffer[], len);
native GetConsoleVarAsInt(const varname[]);
native GetConsoleVarAsBool(const varname[]);

 
Letöltések:
SA-MP 0.3.7 R2 Linux szerver: http://files.sa-mp.com/samp037svr_R2.tar.gz
SA-MP 0.3.7 R2 Windows szerver: http://files.sa-mp.com/samp037_svr_R2_win32.zip
Hivatalos link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=3517672
« Utoljára szerkesztve: 2015. Július 18. - 00:01:28 írta Legend »

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 R2
« Válasz #1 Dátum: 2015. Július 17. - 23:57:36 »
+4
Ez a frissítés csak SA-MP szerver tulajdonosoknak van.
- Hozzá lett adva egy védelem hackerek ellen, akik spammelik az OnPlayerConnet eljárás üzeneteit.
- Fegyver azonosító ellenőrzés OnPlayerWeaponShot után, ha netán a szkript esetlen nem szűrné ezt.
- Az actorok mostantól alapértelmezettként sérthetetlenek (lehetséges hogy később szükséges lesz forgatás javításához a kliensnél).
- Hozzá lett adva a \'conncookies\' (int) 0.3.7-ben létrehozott cookie rendszer kikapcsolásához.
- Hozzá lett adva a \'cookielogging\' a sütik naplóztatásának kikapcsolására újonnan csatlakozott játékosoktól.
- Hozzá lett adva egy [wiki]SHA256_PassHash[/wiki] PAWN funkció játékosok jelszavainak titkosításához.
SQLite dolgok:
- A db_open és a db_query SQLite funkció mostantól 1-től kezdődő index értékkel tér vissza. Ez azt jelenti hogy a szerver tárolni fogja a nyitott adatbázisok memóriáit és a szerver nem fog összeomlani, ha érvénytelen index azonosítót kap egy SQLite funkció. 
- Számos extra SQLite funkciókkal bővült a szerver. Lásd a(z) a_sampdb.inc függvénykönyvtárban a teljes listát.
- Hozzá lett adva %q specifikátor a [wiki]format[/wiki] funkcióhoz. Ez ugyan az mint a %s specifikátor, csak megszünteti a query utasítás speciális karakterek értelmezését.
- Hozzá lett adva a \'db_logging\' szerver változó. Naplózza az SQLite funkcióban keletkezett hibákat az server_log-ban.
- Hozzá lett adva a \'db_log_queries\' szerver változó. Naplóz minden [wiki]db_query[/wiki] funkció lehívásait a query utasítás karakterlánccal együtt.
Szerver változó rendszer (\"SVar\"-ok):
- Az SVar rendszer ugyan az, mint a PVar rendszer, annyi különbséggel hogy ez nem játékosokhoz kötött, és addig marad tárolva, míg le nem áll a szerver.
A GetServerVarAs* PAWN funkciók az SVar rendszer bevezetése során még működni fognak egy darabig. Előrelépésként ajánlot az alábbi felsorolt funkciók átnevezését.
 
native GetConsoleVarAsString(const varname[], buffer[], len);
native GetConsoleVarAsInt(const varname[]);
native GetConsoleVarAsBool(const varname[]);

 
Letöltések:
SA-MP 0.3.7 R2 Linux szerver: http://files.sa-mp.com/samp037svr_R2.tar.gz
SA-MP 0.3.7 R2 Windows szerver: http://files.sa-mp.com/samp037_svr_R2_win32.zip
Hivatalos link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=3517672

Nem elérhető Legend

  • Adminisztrátor
  • 1830
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3.7 R2
« Válasz #2 Dátum: 2015. Július 18. - 00:02:15 »
+1
[admin]Főposzt frissítve, thanks. :D[/admin]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal