Szerző Téma: Objectek Berakása más módszerrel!  (Megtekintve 4540 alkalommal)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Objectek Berakása más módszerrel!
« Dátum: 2013. Február 08. - 13:54:09 »
+3
Helló! Nem régen gondolkoztam, hogyan lehetne meg csinálni, hogy jobb és könyebben lehessen átlátható a módunk a sok objectõl! Hát egy dologra jutottam és mégpedig az, hogy egy külön forward segítségével betöltjük a mappokat az OnGameModeInit függvény alá! Ez azért jó mert a szerveren lévõ objecteket újra tudják tölteni az adminisztrátorok úgy, hogy ne keljen egy restart se a szerverre!
Mód elejére létrehozunk egy külön változót:
 
forward ObjectekBetoltese( );

 
Második dolog amit csinálhatunk létre hozunk egy public függvényt:
 

public ObjectekBetoltese( )  {
//objectek...
return 1;  }

 
Harmadik dolog, hogy betöltsük az objecteket amiket a szerverre mappoltunk:
 

public OnGameModeInit( ) {
ObjectekBetoltese( );
return 1; }

 
Miért jó? Ez a módszer azért jó mivel sok függvényt írunk az OnGameModeInit alá inkább a mappok külön helyen legyen külön egy forwardban és újratölteni is lehetségess!
Egy újratöltési parancs példáúl:
 

#include < a_samp >
#include <  zcmd  > 
CMD:orespawn( playerid, params[ ] ) { ObjectekBetoltese( ); return 1; }

 
Több mindent lehetséges így betölteni a módba ez lehet kocsi, objectek vagy más egyébb függvények .. Remélem érthetõ volt!
Frissítve: 2013.02.8
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 02. - 14:50:19 írta Benceee »

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Objectek Berakása más módszerrel!
« Válasz #1 Dátum: 2013. Február 08. - 14:02:42 »
0
Egyszerû változó de hasznos, kezdõknek jól jöhet.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Objectek Berakása más módszerrel!
« Válasz #2 Dátum: 2013. Február 08. - 14:15:20 »
0
Nem csak a kezdõknek azoknak is jó akik tudnak már szkriptelni közép színten.. de ez átláthatóbb és sokkal jobb megoldás.. szerintem az a jó amikor a mód utolsó részén található a mappok :D De természetesen kezdõnek is jó mivel így tanulják meg! :) Köszönöm!

Nem elérhető Josh

Objectek Berakása más módszerrel!
« Válasz #3 Dátum: 2013. Február 09. - 11:35:23 »
0
Ez nagyon hasznos volt számora (igen csak kezdõ vagyok) úgyhogy ezer hála érte.

Nem elérhető Beckham

  • 1693
  • Noresz
  • Discord: Noresz#4265
    • Profil megtekintése
    • OctansV Alt:v szervere
Objectek Berakása más módszerrel!
« Válasz #4 Dátum: 2013. Február 09. - 14:00:13 »
0
Ez mondd valamit,hasznos cucc.

Nem elérhető pisti525

  • 906
  • One Shot, One Kill
    • Profil megtekintése
Objectek Berakása más módszerrel!
« Válasz #5 Dátum: 2013. Február 11. - 05:49:55 »
0
én lehet hogy felhasználom :) kösz. :)

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Objectek Berakása más módszerrel!
« Válasz #6 Dátum: 2013. Február 11. - 16:22:53 »
0
az én módomba pont így van minden hqnak van egy változó így nem keverednek össze és egy paranccsal  akár  újratölthetem vagy kiszedhetem :)

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Objectek Berakása más módszerrel!
« Válasz #7 Dátum: 2013. Február 11. - 16:46:31 »
0
Szerintem, elég egy szimpla stock is. :)

Legalábbis én így használom, tökéletes.

 
public OnGameModeInit( )   {
LoadMaps( );
}
stock LoadMaps( )   {
CreateObject( 1000, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0 );
return 1;
}

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Objectek Berakása más módszerrel!
« Válasz #8 Dátum: 2013. Február 11. - 19:46:50 »
0
Szerintem meg a legegyszerûbb, ha külön scriptbõl vagy include-ból töltitek be a mapokat.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Objectek Berakása más módszerrel!
« Válasz #9 Dátum: 2013. Február 12. - 12:56:10 »
0
úgy is jó fõleg ha inc -be írjuk, de szerintem így is jó valakinek :D

Objectek Berakása más módszerrel!
« Válasz #10 Dátum: 2013. Május 22. - 21:37:40 »
0
Én ezt a dolgot úgy küszöböltem ki, hogy FilterScriptbe raktam a objektek, így Resi nélkül bebírom rakni(Rconból újra töltöm a FilterScriptet) az új mappolásokat, illetve könnyíti a modnak a fájl mértét. 

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Objectek Berakása más módszerrel!
« Válasz #11 Dátum: 2013. Május 22. - 21:43:50 »
0
Idézetet írta: ZyZu date=1360328049\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33556\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy újratöltési parancs példáúl:
 

#include < a_samp >
#include <  zcmd  > 
CMD:orespawn( playerid, params[ ] ) { ObjectekBetoltese( ); return 1; }

 

??!
Újra töltõ? Ez csak létrehozza megint.. (Object, object hátán)

Objectek Berakása más módszerrel!
« Válasz #12 Dátum: 2013. Július 23. - 07:38:39 »
0
Már minden módszerrel próbáltam megcsinálni az objectbetöltõt! Kérem aki tud segíteni jelöljön skype-on: havasi01!

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Objectek Berakása más módszerrel!
« Válasz #13 Dátum: 2013. Július 23. - 16:21:03 »
0
Mit nem tudsz? ha object betöltést szeretnél IG csinálni akkor úgy csináld, hogy filterscriptbe írod majd reloadfs -vel újra betöltöd a mappokat.. és jösz lesz  ;)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Objectek Berakása más módszerrel!
« Válasz #14 Dátum: 2013. Július 24. - 13:41:00 »
0
Fõleg ha a legújabb Streamer Plugint használod, az automatikusan törli az objecteket amit az adott FS-bõl töltöttél be, amint kitöltöd a filterscriptet. Ott a reloadfs tényleges reload :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal