Szerző Téma: Hasznos Definíciók/Makrók  (Megtekintve 12598 alkalommal)

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Hasznos Definíciók/Makrók
« Dátum: 2009. Május 23. - 17:14:21 »
+1
Ebbe a topicba jöhetnek az ÁLTALATOK írt, rövid terjedelmû definíciók.
A Kódok topicban található két cenzúra definíció is azok nem számítanak rövid terjedelmûnek!
 
___________________________
 
Kezdem is..:
Szükséges slotok definálása --> helytakarítás, gyorsabb script:
 
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS slot
Példa:
 
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 32
 

Epsilon
« Utoljára szerkesztve: 2009. Augusztus 16. - 16:55:14 írta [_PGB_]Spatrik »

Hasznos Definíciók/Makrók
« Válasz #1 Dátum: 2010. Március 16. - 20:34:51 »
+1
Max jármû:
#undef MAX_VEHICLES
#define MAX_VEHICLES  autók száma
Példa:
#undef MAX_VEHICLES
#define MAX_VEHICLES  800
« Utoljára szerkesztve: 2011. Október 03. - 20:08:16 írta ScreaM »

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Hasznos Definíciók/Makrók
« Válasz #2 Dátum: 2010. Március 23. - 06:17:36 »
+1
0.3-as PlayerToPoint azoknak akik ragaszkodnak hozzá.
#define PlayerToPoint(%1,%2,%3) IsPlayerInRangeOfPoint(%2,%1,%3)
A szerveren lehetséges legmagasabb ID és legalacsonyabb ID.
#define MAX_PLAYER_ID (GetMaxPlayers()-1)
#define MIN_PLAYER_ID 0
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 27. - 13:51:53 írta Epsilon »

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Hasznos Definíciók/Makrók
« Válasz #3 Dátum: 2010. Április 18. - 15:17:28 »
0
Integer típusú PVar értékek egyel való növelése / csökkentése :


 
#define IncreasePVarInt(%1,%2) \\
SetPVarInt( %1, %2, GetPVarInt( %1, %2 ) + 1 )
#define DecreasePVarInt(%1,%2) \\
SetPVarInt( %1, %2, GetPVarInt( %1, %2 ) - 1 )
 


Használható például jelszó hibázások ellenorzésére, stb..

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Hasznos Definíciók/Makrók
« Válasz #4 Dátum: 2011. Január 19. - 18:29:57 »
0
Kiszámítja a megadott kordináták között a távolságot.
2D-ben, vagy akár 3D-ben is lehet.
[pawn]
stock Float:GetDistance2D(Float:x1, Float:y1, Float:x2, Float:y2)
{
new
   Float:distance_x = x1 - x2,
   Float:distance_y = y1- y2;
return floatsqroot((distance_x * distance_x) + (distance_y * distance_y));
}
stock Float:GetDistance3D(Float:x1, Float:y1, Float:z1, Float:x2, Float:y2, Float:z2)
{
new
   Float:distance_x = x1 - x2,
   Float:distance_y = y1- y2,
   Float:distance_z = z1 - z2;
return floatsqroot((distance_x * distance_x) + (distance_y * distance_y) + (distance_z * distance_z));
}
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 27. - 13:17:11 írta kurta999 »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Hasznos Definíciók/Makrók
« Válasz #5 Dátum: 2011. Augusztus 08. - 00:14:38 »
0
Létrehozza a megadott fájlt.
[pawn]
#define fcreate(%1) \\
    fclose(fopen(\"%1\", io_write))
[/pawn]
Használata:
fcreate(\"MyText.txt\");

Rammstein

  • Vendég
Hasznos Definíciók/Makrók
« Válasz #6 Dátum: 2011. Augusztus 12. - 20:09:24 »
0
Idézetet írta: kurta999 date=1312755278\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Létrehozza a megadott fájlt.
[pawn]
#define fcreate(%1) \\
    fclose(fopen(\"%1\", io_write))
[/pawn]
Használata:
fcreate(\"MyText.txt\");
 
Objecteknél is jó? :)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Hasznos Definíciók/Makrók
« Válasz #7 Dátum: 2011. Augusztus 12. - 20:56:36 »
0
WTF ?  ;D

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Hasznos Definíciók/Makrók
« Válasz #8 Dátum: 2011. Október 04. - 14:56:52 »
0
És mire is jó?XD

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
Hasznos Definíciók/Makrók
« Válasz #9 Dátum: 2011. Október 04. - 16:19:20 »
0
Lehet hülyeséget mondok, de szerintem (a nevébõl ítélve) így nézne ki:
strcopy(const string1[], const string2[], len);

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
Hasznos Definíciók/Makrók
« Válasz #10 Dátum: 2011. Október 04. - 18:29:47 »
0
Nem lényeges, ugyanígy gondoltam én is.

Koncz_Norbert

  • Vendég
Hasznos Definíciók/Makrók
« Válasz #11 Dátum: 2011. Október 04. - 19:11:06 »
0
:laugh:
Nem azt kérdezte hogy néz ki.
Amúgy nem látom értelmét átdefíniálni a funkciókat.


Idézetet írta: Stuntzor シ date=1313172564\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Objecteknél is jó? :)
 
Nem. Csak létrehozza a fájlt / fájlokat, viszont ezzel a funkcióval nem tudsz írni bele.
Az fwrite funkcióra gondolsz. http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fwrite


[pawn]
#include a_samp
#define Player(%1,%2)    pPlayerData[ %1 ][ %2 ]
enum PLAYER_ENUM
{
    bool:logged
};
stock
    pPlayerData[ MAX_PLAYERS ][ PLAYER_ENUM ]
;
public OnPlayerConnect( playerid )
{
    Player( playerid, logged ) = false;
    if ( Player( playerid, logged ) == false )
    {
        Kick( playerid );
        return 1;
    }
    return 1;
}
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. Október 04. - 19:37:17 írta 0xC01DFACE »

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
Hasznos Definíciók/Makrók
« Válasz #12 Dátum: 2012. Június 12. - 20:37:23 »
0

stock
         GivePlayerScore( iPlayer, iAmount )
{
         SetPlayerScore( iPlayer, GetPlayerScore( iPlayer ) + iAmount );
}
 
stock
         DeprivePlayerScore( iPlayer, iAmount )
{
         SetPlayerScore( iPlayer, GetPlayerScore( iPlayer ) - iAmount );   
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. Június 12. - 20:41:49 írta Gabor.. »

Kovacs_Bela

  • Vendég
Hasznos Definíciók/Makrók
« Válasz #13 Dátum: 2012. Június 20. - 19:24:07 »
0
stock name(id) {
    new n[24];
    return GetPlayerName(id,n,24);
}

 
new msg[128];
format(msg,128,\"A neved: %s\",name(playerid));

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Hasznos Definíciók/Makrók
« Válasz #14 Dátum: 2012. Június 20. - 20:40:05 »
0

new bool: FALSE = false;
#define SendFormatMessageToAll(%1,%2,%3) do{new sendfstring[128];format(sendfstring,128,(%2),%3);SendClientMessageToAll((%1),sendfstring);}while(FALSE)
#define SendFormatMessage(%1,%2,%3,%4) do{new sendfstring[128];format(sendfstring,128,(%3),%4);SendClientMessage(%1,(%2),sendfstring);}while(FALSE)
« Utoljára szerkesztve: 2012. Június 21. - 10:48:38 írta JBauer »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal