Szerző Téma: Szabályzat / Információ  (Megtekintve 4061 alkalommal)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Szabályzat / Információ
« Dátum: 2011. Augusztus 18. - 13:48:14 »
0
Szabályzat: Rendezvények
Ebben a fórumban kezdeményezhetsz Partykat, Rendezvényeket.
Ha partyt akarsz szervezni, akkor az alábbi szabályoknak meg kell felelnie!
 

  • Minimum Teljes tag rang VAGY minimum 1 hónapos tagság.


  • Legyen kint a kezdeményezõ neve, azaz az ötletadó.  ( Akár Te vagy, akár nem )


  • Legyen kint a pontos idõpont.  ( Év/Hónap/Nap/Óra )


  • A helyszín is legyen megadva, lehetõleg IP alapján.


  • A Téma neve elején legyen ott a [KATEGÓRIA] elõtag!  ( Mégis milyen tipusú lesz a rendezvény, Party, Verseny, DM etc. )


  • Pontos leírás a rendezvényrõl.  ( Tehát a rendezvény lényege, itt fogalmazd meg, hogy milyen programok lesznek )


  • Határozd meg, hány részvevõre gondolsz(tok) a rendezvénnyel kapcsolatban.


  • Ha mégse tudod megrendezni az eseményt, az idõben jelezd!  (1hét)


  • Ha szükséges,akkor neked kell biztosítanod a szervert is,melyet egy hostingnál kell elhelyezz!  (Tehát nem lehet házi...)


  • Írd le az esemény szabályzatát, ne hogy váratlan dolog érje a résztvevõket.


        Figyelem: itt is érvényes a globális fórumszabályzat!
          Ha a fentieknek megfelel a rendezvényed, akkor nyiss itt egy témát aminek a neve a rendezvényed neve lenne.
          Csak szépen felépített rendezvényt fogadunk el, vagy esetleg még kérdezgetünk a témában.
          BÁRMILYEN eseményt lehet indítani, de: SA:MP-vel kell foglalkozzon és rendesen ki kell legyen találva!
 
A SA-MP Fórum nem vállal felelõsséget a rendezvény lebonyolítására, de ha probléma lép fel, vagy a rendezõ, nem kelõképp bonyolítja le az adott eseményt, akkor kitiltjuk a fórumról!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal