AnthonyGates

Fórumozó
  • Hozzászólások

    514
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

151 Elfogadott

2 követő

AnthonyGates felhasználóról

  • Rang
    AnthonyGates
  • Születésnap 1997-06-04

Egyéb

  • Játékos név
    Anthony_Gates
  • Weboldal
    https://westrpg2019.eu
  • Titulus
    Híd - WestRPG 2019 Fejlesztő
  1. public OnPlayerText(playerid, text[]) { new message[128], name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); format(message, sizeof(message), "%s mondja: %s", name, text); ProxDetector(30.0, playerid, message, -1); return 0; } stock ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],color) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); foreach(Player,i) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,radi,x,y,z)) { SendClientMessage(i,color,string); } } }
  2. Ez így működik. Elküldöd a hibás kódod? (mindenesetre a dialog handling végére tennék egy return 1; -t)
  3. Nincs ezzel baj. Annyi, hogy még csak az account regisztrációt írtad meg. Most ajánld fel a felhasználónak, hogy regisztráljon karaktert is. Töltsd fel a karakter enumot, mentsd el, és az users táblában a megfelelő usernél (user id alapján) vidd be a karakter azonosítóját
  4. A MySQL-hez nem is kell értened, egyszerű adatmentés és betöltés ez csak. Küldd el a kódot.
  5. A slot1, slot2 a karakter account táblában egyezzen a megfelelő KarakterID-vel.
  6. James_Kroos: Hát szerencsére meg van az IP-d te kis mit ugrálsz.. 2019. Július 08. - 22:27:22 Szerintem ez után ennek itt semmi keresni valója nincs.
  7. jolvan rendben bocsanat igérem nem megyek föl többet a nulláról írt szerveredre! és bocs nem irigy kedek!
  8. Se nem egyedi se nem nulláról írt és még undorító is. Van hova fejlődni. (a ban indokot sem írja ki sajnos)
  9. Szia persze megoldható 50.000 HUF az ára az alap RP gamemodnak.
  10. Nekem pedig tetszik, és az is, hogy új köntösben, de hajaz a régi játékélményre, amit mindannyian szerettünk.
  11. sztrájkol csak emeld a fizut vagy szimplan rugd ki a köcsögöt
  12. jó a fórum
  13. rpg

    énezt szeretem
  14. Várom! :)
  15. Rég volt már, hogy a SA-MP-hez egy valóban értékes, stabil frissítés jelent meg. (Köztudott, a 0.3DL nem egy különálló kiadás, illetve sosem lett igazán - a játékosok kérésének ellenére - fő fejlesztési szál) A közelmúltban Kalcor (a SA-MP projekt vezetője) újra aktív lett a hivatalos fórumon, talán köszönhető ez a nagy mennyiségű "TCP query flood" alapű támadásnak. Viszont mindenkinek feltűnt, aki rendszeresen használja a fórumot, hogy Kalcor letiltotta szinte az összes népszerű webes szolgáltatás linkjét, említését (Google, Facebook, YouTube stb.) arra hivatkozva, hogy ezek monopolizálják, kisajátítják a piacot. Ettől fogva a kapcsolat a felhasználók és a fejlesztők között szinte teljesen megszakadt. Mostanra minden javaslat, ötlet süket fülekre talál, és azok a - számunkra fontos - személyek, akik erőteljesen elősegítették a SA-MP projekt előrehaladását, Kalcor diktatúrája miatt titva lettek a projektből és a fórumról. Így vált több bétateszter, fejlesztő munkája is semmissé. (főként kiemelendő Y_Less, akinek a munkáját itthon is rengetegen használják (lásd például: YSI)), továbbá az elmúlt évben kiemelkedő, ~430 commitot küldött a SA-MP repóba. (A többiek bőven elmaradva, 100 körül álltak) Természetesen a dolog nem maradt annyiban. A SA-MP projekből kitiltott majdnem két tucat teszter, fejlesztő saját projektbe kezdett, amely az Open.MP névre hallgat, és természetesen visszafelé kompatibilis a SA-MP szerverekkel, természetesen a hibákat kijavítva, ezen felül egyedi, a jelenlegi modifikációból hiányzó funkciókkal. Teszi ezt a kornak megfelelően nyílt forráskódúan. Sokat még nem tudunk a projektről, de a tény, hogy Y_Less és még sok neves SA-MP fejlesztő (SouthClaws, maddinat0r és még sokan mások) részt vesznek a projektben, örömmel tölt el. Lehet, hogy ez lesz az San Andreas MTA-n túli feltámadása? ----- GYIK ----- https://www.open.mp/faq (Magyar nyelven is elérhető)