Incama

Fórumozó
  • Hozzászólások

    75
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

12 Újonc

1 követő

Incama felhasználóról

  • Rang
    Lelkes újonc
  • Születésnap 1-01-01

Egyéb

  • Titulus
    Fórumozó
  1. Nem raktál rá textúrát vagy ha raktál szarul.
  2. Replacement shaderre keress példát neten és megoldod szépen onClientElementStreamIn/Out-al a sync-et a többi meg magától értetődő és már megválaszolták.
  3. .............................................. Próbáld meg így: function loadMod(f, m) if fileExists('model/'.. f ..'.txd') then engineImportTXD(engineLoadTXD('model/'.. f ..'.txd'), m) outputChatBox(tostring(f) .. " txd replaced", 0, 255, 0, true) end if fileExists('model/'.. f ..'.dff') then engineReplacebench(engineLoadDFF('model/'.. f ..'.dff', m), m) outputChatBox(tostring(f) .. " dff replaced", 0, 255, 0, true) end if fileExists('model/'.. f ..'.col') then engineReplaceCOL(engineLoadCOL('model/'.. f ..'.col'), m) outputChatBox(tostring(f) .. " col replaced", 0, 255, 0, true) end end -- loadMod("bench", 1258, true) -- 1: Ide true mi a halálnak kell azt nem értem (2 változót adtál meg a loadMod function-nek) -- 2: Lehet hogy nem fogsz kapni jó értéket ha a fileExists-részhez írod a modell nevét és úgy helyettesíted be elé a modell nevét loadMod("teszt", 1258)
  4. Öld meg magad ha ketchupot használsz pls.
  5. Ez egy public modell.
  6. Engem pedig kevésbe szuicid hajlamú emberekkel keverj csak össze.
  7. Modellen kicseréled a customot az alap rendszám textúrára.
  8. Egyébként pont egy olyan témára tapadtál rá amire mi is és annyit tudok ezzel kapcsolatban mondani, hogy tervben van az inventory teljes külső ráncfelvarrása, tehát különbontani az itemtípusokat meg ilyen kis apróságok. Emellett köszönjük a bíztatást :)
  9. Köszönöm szépen, mindig jól esik egy régi motorostól a bíztatás :)
  10. Köszönöm szépen a bíztatást :)
  11. Kedves leendő játékosok/érdeklődők! Ti is azon régi motorosok közé tartoztok akiknek elege van abból, hogy nincs olyan magyar szerver ahol értelmes körülmények között élhetnétek ki az RP izgalmait? Nektek is elegetek van abból, hogy az összes magyar szerver egy példát követ és egyáltalán nem találni semmi újat? Ti is unjátok már, hogy folyamatosan megszakítják a játékotokat az adminügyek és az érthetetlen szabályok? Hát nekünk is elegünk lett belőle! Éppen ezért összeszedtük minden tudásunkat, ismerősi körünket és elkezdtük felépíteni azt a technikai hátteret, közösséget amely a hardcore réteg igényeit elégíti ki. A szerver technikai hátteréhez hozzákapcsolódik az, hogy a Hungary Life modjából építkezünk, egy már felépített és jól kialakított alapot használunk így biztosak vagyunk abban, hogy zökkenőmentes lesz mindenki számára a játék. Elképzeléseinkhez hozzátartoznak a következők: A frakciókat nem a szerver közvetlen tulajdonosi rétege kezeli és menedzseli naponta, hanem egy kifejezetten az idejüket erre szentelő frakció menedzsment teamet alakítottunk ki. Ők fogják kiválasztani a frakció vezetőket, mind legális és mind illegális részről. Az illegális frakciók nincsenek előre kőbe vésve hanem az IC történések alapján választjuk ki azokat a csapatokat akiknek frakció rangot adunk. Tehát ha vagytok tízen akik aktívan RPztek olasz maffiózókat akkor egy kis idő után kaphattok frakció rangot. A bankszámlátokat rugalmasan kezelhetitek, akármennyi bankkártyát igényelhettek és cserélhettek így dinamikusan tárolhatjátok a vagyonotokat. Hogyha valamilyen kérdéset/problémád van az adminok felé, azt egy dinamikus report panelen küldheted el amelyeket mindig a megfelelő szinten kezel az algoritmus. Felhasználódba akár 3 számítógépről is bejelentkezhetsz, így garantálva a teljes biztonságot minden játékos számára. A nyitás utáni héten aktiváljuk az RP teszt rendszerünket a regisztrációhoz, így biztosak lehettek abban, hogy nyugodtan tudtok hozzátok hasonlóakkal játszani. A szerver szabályzatot a következő irányelv szerint alakítjuk ki: "Mindent szabad ami nem ütközik a szerver szabályzatába vagy más játékosnak aránytalanul nagy hátrányt nem okoz." A nálad viselt fegyvereket vizuálisan is megjelenítjük a karaktereden, így valóságosabbá téve a fegyverviselést. Lehetőséged van a szerver támogatására is, amellyel olyan kényelmi funkciókhoz juthatsz amivel játékostársaidnak nem okozol hátrányt. Egyszerre akár két frakcióban is lehetsz, így megkönnyítve az FBI dolgát. Ezek mellett a technikai dolgok mellett, beszélnék egy kicsit a szerver felfogásáról és magáról a vezetőségről. A szerver főfejlesztője, Jack, aki már több mint 4 éve tevékenykedik az MTA világában mint scripter, több olyan projectben is részt vett amely nagy hatást gyakorolt az egész MTA közösségére. A szerver tulajdonosa, jómagam, Incama én már is úgyszintén 4 éve vagyok aktív tagja az MTAnak, ezt az időt a HLnél töltöttem mint fejlesztő és modellező, rengeteg remek embert ismertem meg cirka 3 éves karrierem alatt abból a csapatból. Számtalan jó hangulatú délutánunk és idegtépő fejlesztői fogadónk volt együtt a hles srácokkal. Szeptemberben döntöttem úgy hosszas tanakodás után magamban, hogy otthagyom azt a csapatot de azthiszem ez a mai napig nem valósult meg teljesen. Személyes célomnak tekintem azt, hogy egy rps, összetartó közösséget hozzak létre ahol a keménymag együtt tud játszani. A szerver mindennapi menedzselése mellett fejlesztő és modellező is vagyok. ~ ELÉRHETŐSÉGEINK ~ www.fb.com/americanliferoleplay ts.americanlife.hu Írta: Incama A poszt folyamatos bővítés alatt! ;)
  12. HLes sultannal odamodelleztem a logót a kocsira.
  13. Elbasztad a COLt, amikor kiexportálod próbáld meg úgy hogy reseteled az xfromot (utolsó fül reset Xfrom -> reset selected). Ez elfogja cseszni a pivot pontodat valószínűleg szóval majd újra kell pozícinálnod.
  14. Az attacholás nagyon egyszerű :D, edit polyban jobb oldalt ott van a gomb mellette egy kis téglalap, a téglalapra rámész és kiválasztod a másik objectet majd az attach gomb. Egyébként pedig a Diffuseos hibaüzenetet akkor adja amikor szarul van az object betextúrázva = textúrázd újra és kész. Leszedsz vmit googleről és rárakod (a méretének a 2-es számrendszerbeli számokat add meg pl 128x128 stb. png vagy bmp legyen). Ennyi a sztori
  15. vertexpaintnél van a radiosity setup gomb nem a render setupban..., de lehet inkább a videózásnál kéne maradni