ClimaCool

Fórumozó
  • Hozzászólások

    474
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

59 Beilleszkedő

ClimaCool felhasználóról

  • Rang
    Vérbeli tag
  • Születésnap 1999-02-09

Egyéb

  • Játékos név
    ClimaCool
  • Titulus
    Egy Élõ Legenda!
  1. Reggelit, Kakaót.
  2. Fórumon eltöltött összes idõ: 8n 23ó 59p
  3. 10/1
  4. kágerikilencvenkilenc
  5. 1111 :p
  6. És ?Kimondta hogy Magyarországiaknak? Vannak a Fórumon Kárpátaljaiak,Angolok,Magyarok,Olaszok,Szlovákok,És talán még 1-2 Ruszki is Akad ...
  7. Hali Így Utólag is Boldog Halloween-t Leírás: A halloween õsi kelta hagyományokból kialakult ünnep, amit elsõsorban az angolszász országokban tartanak meg október 31. éjszakáján, bár mára már az egész világon elterjedt. Az ünnep õse a pogány kelta boszorkányok, kísértetek és egyéb szellemek ünnepe a samhain volt október 31-én, amely egy kelta halálisten, a druidák istene Crom Cruach(en) kultuszában gyökerezik. A május 1-jei beltane ünnep az október 31-ei samhain ünnep „ellenpontjaként” az esztendõ „napos” felének eljövetelét jelentette, amin emberáldozatokat is bemutattak a druidák. [1] Searchtool right.svg Lásd még: Lindow-i férfi A Halloween ünnepben idõvel összemosódott a római Pomona, a gyümölcsfák és kertek istennõjének ünnepe és a Parentalia, a holtak tiszteletének szánt nap, a Lemuralia ünnep, ami a római vallásban olyan ünnep volt, amelynek során az ókori rómaiak ördögûzési rítusokat hajtottak végre, hogy kiûzzék a halottak rosszakaratú és félelmetes szellemeit a házaikból, valamint a pogány kelta samhain ünnep, amit október 31-én tartottak, amit õk az óév utolsó napjának is tekintettek. A druidák hite szerint a szellemek, azok közül is inkább a gonoszak, ilyenkor látogattak fel az élõ emberekhez az alvilágból. [2] Ehhez a naphoz közel ünneplik a katolikus keresztények a Mindenszentek napját (november 1-jén) és protestánsokkal együtt a Halottak napját (november 2-án). A kereszténység terjedésével az ókerkeresztény szokásokat a pogány ünnepekhez igazították az õsi szokások betiltása helyett. Így a egykori kelta halottkultuszhoz kapcsolódó téli napéjegyenlõség idõpontjában megtartott pogány ünnep a keresztény mindenszentek ünnepe lett (omnium sanctorum). III. Gergely pápa a 800-as években „a Szent Szûz, minden apostol, vértanú, hitvalló, s a földkerekségen elhunyt minden tökéletes igaz ember” emléknapját november 1-re helyezte át. [3] Szent Patrik mûködésének hatására, aki az 5. század második felében tevékenykedett misszionáriusként Írországban, a kereszténység és a kelta pogányság keveréke, a Culdee-i kelta kereszténység (en) jött létre. Az õsi druida hit megfért az új tanításokkal és egészen addig virágzott, míg az angol hódítók el nem foglalták és meg nem semmisítették. Írországban október 31. éjszakája a mindenszentek éjszakája All Hallow's Eve nevet kapta. November elsõ napja volt a keresztény ünnepnap a mindenszentek napja All Saints' Day vagy All Hallow's Day. [hs width=300 height=300]http://blog.ibs-b.hu/wp-content/uploads/2012/10/halloween-haunted-house.jpg[/hs] Üdv ClimaCool
  8. new kocsi[0]; És bejelöltelek skypen majd jelölj vissza ha lehet ;) Köszi
  9. Köszi Most meg ez : C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(41) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds) C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(42) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(43) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(44) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(45) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(46) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(47) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(48) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(49) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(50) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(51) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(52) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(53) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(54) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(55) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(56) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(57) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(58) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(59) : error 021: symbol already defined: "kocsi" C:\Users\ClimaCool\Desktop\Samp szerverem\gamemodes\Freeroam.pwn(60) : error 021: symbol already defined: "kocsi" Mér? Értem hogy már definálva van de hol?
  10. Nálam is volt ilyen a módoktól Rakd újra a GTA SA-t
  11. AntonyoGatesz
  12. Pluginok megvannak? Módba a main() megvan? Includek a legfrissebbek?
  13. Hali A minap készítettem 20db tuning kocsit :) De nem jó 20db bõl csak 5 van tuningolva mér? new kocsi1; new kocsi2; new kocsi3; new kocsi4; new kocsi5; new kocsi6; new kocsi7; new kocsi8; new kocsi9; new kocsi10; new kocsi11; new kocsi12; new kocsi13; new kocsi14; new kocsi15; new kocsi16; new kocsi17; new kocsi18; new kocsi19; new kocsi20; public OnFilterScriptInit() { //Kocsik kocsi1 = CreateVehicle(562,1204.4794900,-2062.0271000,68.6113700,90.0000000,255,255,15); //Elegy kocsi2 = CreateVehicle(560,1204.3659700,-2017.4575200,68.6628000,90.0000000,255,23,15); //Sultan kocsi3 = CreateVehicle(558,1204.0285600,-2021.5223400,68.6366000,90.0000000,193,140,15); //Uranus kocsi4 = CreateVehicle(559,1204.3322800,-2025.7032500,68.7618800,90.0000000,201,-1,15); //Jester kocsi5 = CreateVehicle(561,1204.4005100,-2029.5636000,68.8568200,90.0000000,247,-1,15); //Stratum kocsi6 = CreateVehicle(560,1204.3652300,-2058.1059600,68.6628000,90.0000000,255,23,15); //Sultan kocsi7 = CreateVehicle(558,1204.0283200,-2054.2883300,68.6366000,90.0000000,193,140,15); //Uranus kocsi8 = CreateVehicle(559,1204.3320300,-2050.3747600,68.7618800,90.0000000,201,-1,15); //Jester kocsi9 = CreateVehicle(561,1204.4003900,-2046.0605500,68.8568200,90.0000000,247,-1,15); //Stratum kocsi10 = CreateVehicle(562,1196.0065900,-2062.0263700,68.6113700,90.0000000,255,255,15); //Elegy kocsi11 = CreateVehicle(560,1196.0407700,-2058.1059600,68.6628000,90.0000000,255,23,15); //Sultan kocsi12 = CreateVehicle(558,1195.7028800,-2054.2880900,68.6366000,90.0000000,193,140,15); //Uranus kocsi13 = CreateVehicle(559,1195.7082500,-2050.3740200,68.7618800,90.0000000,201,-1,15); //Jester kocsi14 = CreateVehicle(561,1195.7766100,-2046.0605500,68.8568200,90.0000000,247,-1,15); //Stratum kocsi16 = CreateVehicle(561,1195.7766100,-2029.5634800,68.8568200,90.0000000,247,-1,15); //Stratum kocsi17 = CreateVehicle(559,1195.2578100,-2025.7032500,68.7618800,90.0000000,201,-1,15); //Jester kocsi18 = CreateVehicle(558,1194.8039600,-2021.5214800,68.6366000,90.0000000,193,140,15); //Uranus kocsi19 = CreateVehicle(560,1195.1418500,-2017.4570300,68.6628000,90.0000000,255,23,15); //Sultan kocsi20 = CreateVehicle(562,1195.2556200,-2013.3544900,68.6113700,90.0000000,255,255,15); //Elegy //Tuning //Kocsi1 AddVehicleComponent(kocsi1,1038); AddVehicleComponent(kocsi1,1147); AddVehicleComponent(kocsi1,1010); AddVehicleComponent(kocsi1,1087); AddVehicleComponent(kocsi1,1039); AddVehicleComponent(kocsi1,1079); AddVehicleComponent(kocsi1,1034); AddVehicleComponent(kocsi1,1171); AddVehicleComponent(kocsi1,1148); ChangeVehiclePaintjob(kocsi1, 1); //Kocsi2 AddVehicleComponent(kocsi2,1038); AddVehicleComponent(kocsi2,1147); AddVehicleComponent(kocsi2,1010); AddVehicleComponent(kocsi2,1039); AddVehicleComponent(kocsi2,1079); AddVehicleComponent(kocsi2,1034); AddVehicleComponent(kocsi2,1171); AddVehicleComponent(kocsi2,1148); ChangeVehiclePaintjob(kocsi2, 1); //Kocsi3 AddVehicleComponent(kocsi3,1138); AddVehicleComponent(kocsi3,1032); AddVehicleComponent(kocsi3,1010); AddVehicleComponent(kocsi3,1087); AddVehicleComponent(kocsi3,1079); AddVehicleComponent(kocsi3,1028); AddVehicleComponent(kocsi3,1169); AddVehicleComponent(kocsi3,1140); ChangeVehiclePaintjob(kocsi3, 2); //Kocsi4 AddVehicleComponent(kocsi4,1164); AddVehicleComponent(kocsi4,1088); AddVehicleComponent(kocsi4,1010); AddVehicleComponent(kocsi4,1087); AddVehicleComponent(kocsi4,1079); AddVehicleComponent(kocsi4,1092); AddVehicleComponent(kocsi4,1166); AddVehicleComponent(kocsi4,1167); ChangeVehiclePaintjob(kocsi4, 2); //Kocsi5 AddVehicleComponent(kocsi5,1162); AddVehicleComponent(kocsi5,1067); AddVehicleComponent(kocsi5,1010); AddVehicleComponent(kocsi5,1087); AddVehicleComponent(kocsi5,1079); AddVehicleComponent(kocsi5,1065); AddVehicleComponent(kocsi5,1160); AddVehicleComponent(kocsi5,1161); ChangeVehiclePaintjob(kocsi5, 1); //Kocsi6 AddVehicleComponent(kocsi6,1060); AddVehicleComponent(kocsi6,1056); AddVehicleComponent(kocsi6,1055); AddVehicleComponent(kocsi6,1010); AddVehicleComponent(kocsi6,1087); AddVehicleComponent(kocsi6,1079); AddVehicleComponent(kocsi6,1064); AddVehicleComponent(kocsi6,1155); AddVehicleComponent(kocsi6,1156); ChangeVehiclePaintjob(kocsi6, 2); //Kocsi7 AddVehicleComponent(kocsi7,1138); AddVehicleComponent(kocsi7,1032); AddVehicleComponent(kocsi7,1010); AddVehicleComponent(kocsi7,1087); AddVehicleComponent(kocsi7,1079); AddVehicleComponent(kocsi7,1028); AddVehicleComponent(kocsi7,1169); AddVehicleComponent(kocsi7,1140); ChangeVehiclePaintjob(kocsi7, 2); //Kocsi8 AddVehicleComponent(kocsi8,1164); AddVehicleComponent(kocsi8,1090); AddVehicleComponent(kocsi8,1088); AddVehicleComponent(kocsi8,1010); AddVehicleComponent(kocsi8,1087); AddVehicleComponent(kocsi8,1079); AddVehicleComponent(kocsi8,1092); AddVehicleComponent(kocsi8,1166); AddVehicleComponent(kocsi8,1167); ChangeVehiclePaintjob(kocsi8, 2); //Kocsi9 AddVehicleComponent(kocsi9,1162); AddVehicleComponent(kocsi9,1069); AddVehicleComponent(kocsi9,1067); AddVehicleComponent(kocsi9,1010); AddVehicleComponent(kocsi9,1087); AddVehicleComponent(kocsi9,1079); AddVehicleComponent(kocsi9,1065); AddVehicleComponent(kocsi9,1160); AddVehicleComponent(kocsi9,1161); ChangeVehiclePaintjob(kocsi9, 1); //Kocsi10 AddVehicleComponent(kocsi10,1060); AddVehicleComponent(kocsi10,1056); AddVehicleComponent(kocsi10,1055); AddVehicleComponent(kocsi10,1010); AddVehicleComponent(kocsi10,1087); AddVehicleComponent(kocsi10,1079); AddVehicleComponent(kocsi10,1064); AddVehicleComponent(kocsi10,1155); AddVehicleComponent(kocsi10,1156); ChangeVehiclePaintjob(kocsi10, 2); //Kocsi11 AddVehicleComponent(kocsi11,1038); AddVehicleComponent(kocsi11,1147); AddVehicleComponent(kocsi11,1010); AddVehicleComponent(kocsi11,1087); AddVehicleComponent(kocsi11,1039); AddVehicleComponent(kocsi11,1079); AddVehicleComponent(kocsi11,1034); AddVehicleComponent(kocsi11,1171); AddVehicleComponent(kocsi11,1148); ChangeVehiclePaintjob(kocsi11, 1); //Kocsi12 AddVehicleComponent(kocsi12,1138); AddVehicleComponent(kocsi12,1010); AddVehicleComponent(kocsi12,1087); AddVehicleComponent(kocsi12,1079); AddVehicleComponent(kocsi12,1028); AddVehicleComponent(kocsi12,1169); AddVehicleComponent(kocsi12,1140); ChangeVehiclePaintjob(kocsi12, 2); //Kocsi13 AddVehicleComponent(kocsi13,1164); AddVehicleComponent(kocsi13,1090); AddVehicleComponent(kocsi13,1088); AddVehicleComponent(kocsi13,1010); AddVehicleComponent(kocsi13,1087); AddVehicleComponent(kocsi13,1079); AddVehicleComponent(kocsi13,1092); AddVehicleComponent(kocsi13,1166); AddVehicleComponent(kocsi13,1167); ChangeVehiclePaintjob(kocsi13, 2); //Kocsi14 AddVehicleComponent(kocsi14,1162); AddVehicleComponent(kocsi14,1067); AddVehicleComponent(kocsi14,1010); AddVehicleComponent(kocsi14,1087); AddVehicleComponent(kocsi14,1079); AddVehicleComponent(kocsi14,1065); AddVehicleComponent(kocsi14,1160); AddVehicleComponent(kocsi14,1161); ChangeVehiclePaintjob(kocsi14, 1); //Kocsi15 AddVehicleComponent(kocsi15,1060); AddVehicleComponent(kocsi15,1055); AddVehicleComponent(kocsi15,1010); AddVehicleComponent(kocsi15,1087); AddVehicleComponent(kocsi15,1079); AddVehicleComponent(kocsi15,1064); AddVehicleComponent(kocsi15,1155); AddVehicleComponent(kocsi15,1156); ChangeVehiclePaintjob(kocsi15, 2); //Kocsi16 AddVehicleComponent(kocsi16,1060); AddVehicleComponent(kocsi16,1056); AddVehicleComponent(kocsi16,1010); AddVehicleComponent(kocsi16,1087); AddVehicleComponent(kocsi16,1079); AddVehicleComponent(kocsi16,1064); AddVehicleComponent(kocsi16,1155); AddVehicleComponent(kocsi16,1156); ChangeVehiclePaintjob(kocsi16, 2); //Kocsi17 AddVehicleComponent(kocsi17,1162); AddVehicleComponent(kocsi17,1069); AddVehicleComponent(kocsi17,1010); AddVehicleComponent(kocsi17,1087); AddVehicleComponent(kocsi17,1065); AddVehicleComponent(kocsi17,1160); AddVehicleComponent(kocsi17,1161); ChangeVehiclePaintjob(kocsi17, 1); //Kocsi18 AddVehicleComponent(kocsi18,1164); AddVehicleComponent(kocsi18,1090); AddVehicleComponent(kocsi18,1088); AddVehicleComponent(kocsi18,1010); AddVehicleComponent(kocsi18,1087); AddVehicleComponent(kocsi18,1079); AddVehicleComponent(kocsi18,1092); AddVehicleComponent(kocsi18,1166); AddVehicleComponent(kocsi18,1167); ChangeVehiclePaintjob(kocsi18, 2); //Kocsi19 AddVehicleComponent(kocsi19,1138); AddVehicleComponent(kocsi19,1032); AddVehicleComponent(kocsi19,1010); AddVehicleComponent(kocsi19,1087); AddVehicleComponent(kocsi19,1079); AddVehicleComponent(kocsi19,1028); AddVehicleComponent(kocsi19,1169); AddVehicleComponent(kocsi19,1140); ChangeVehiclePaintjob(kocsi19, 2); //Kocsi20 AddVehicleComponent(kocsi20,1038); AddVehicleComponent(kocsi20,1147); AddVehicleComponent(kocsi20,1010); AddVehicleComponent(kocsi20,1087); AddVehicleComponent(kocsi20,1039); AddVehicleComponent(kocsi20,1079); AddVehicleComponent(kocsi20,1034); AddVehicleComponent(kocsi20,1171); AddVehicleComponent(kocsi20,1148); ChangeVehiclePaintjob(kocsi20, 1); return 1; } Üdv
  14. Köszi hogy az én mappjaimat használod Megtisztelsz ;) És igen jó szerver lesz tuti felnézek Ha kell valami írj skypon ;)
  15. "Az igazi gamer PC-n szenved" (Igen, nagyon megtetszett ez a mondás xD) A konzolok egy teljesen más világ, szerinted miért dönt a többség a jóval drágább PC mellett? Az viszont igaz, hogy a gamer laptop hülyeség, és nem 100, de 300 alatt nem is fogsz normálisat találni. És ahhoz még venni kell egy hûtõtornyot Amúgy Clima nem túlzol te egy kicsit? Egy kétmagos 2.5ös procival, 4GBRAMal ULTRA 50FPSel? Nem túlzok és van alátét is ventilátorral és 3.0Ghz proci játék közbe ;) És Kb December 1-30 ig nagyon nagy akciók lesznek 10-20-30%-al olcsóbb lesz minden ;) Vagy akár Újévkor veszed vagy Mikuláskor !