RoLuX

Fórumozó
  • Hozzászólások

    615
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

266 Kedvelt

1 követő

RoLuX felhasználóról

  • Rang
    Hős tag
  • Születésnap 1999-01-16

Egyéb

  • Weboldal
    https://github.com/rolux666/

Utolsó profil megtekintők

570 profil megtekintés
  1. http://wiki.sa-mp.com/wiki/MySQL#mysql_tquery
  2. Lehagytál egy \n-t a formatból,így egy sorba írná az összes tagot. (A túl hosszú sortól crashel a kliens.) format(string2,sizeof(string2),"%d. {22ff00}%s{FFFFFF}\n",i+1,username);
  3. Még azt se írod le,hogy melyik modot használjátok..( Valami azt súgja,hogy nem saját.) Ez alapján nekünk honnan a faszból kéne tudni,hogy melyik paranccsal másolod a kulcsot??
  4. https://github.com/pawn-lang/YSI-Includes/releases/download/v4.0.2/YSI.zip
  5. Nem Open Source. :/
  6. Egy "új" Multiplayer mod a San Andreashoz.
  7. Csak az utolsó sor után nem kell vessző,a többi után kell. new gRandomMessage[4][1][98] = { {"3x -es töltényre van szükséged? Legyél támogató!"}, {"Mi minden támogatónak fullos életet, és fullos kevlárt adunk!"}, {"Írd be hogy /pm hogy privátba bbeszélgess egy játékossal, /dpm hogy letiltsd a PM-eket!"}, {"Írd be hogy /deatmatch ha nem csapatban akarsz harcolni!"} //{"Ha valakit kiakarnál hívni egy párbajra (1 v. 1), próbáld a /parbaj parancsot hogy kihívd a másik játékost!"} //{"Felakarod oldani az összes karaktert, fegyvert, mindent? Akkor legyél fent sokat vagy vegyél támogató rangot!"} //{"Megtudod nézni a fegyver skill-eidet a /skillek parancsal!"} //{"Ha megakarod nézni hogyan állsz írd be, /stats!"} //{"Lőjj ellenségre, öld meg és érj el pénzt menő dolgokért!"} //{"Ha láttál egy csalót írd be; /report (id) (indok)!"} //{"Ha kíváncsi vagy a szabályokra nézd meg őket: /szabalyok!"} //{"Admin jelentkezés nyitva, menj fel TS-re megnézni a feltételeket!"} "}"; new gRandomMessageIndex;
  8. Elküldenéd a jelenlegi kódodat? Hátha van benne valahol egy kis elírás. :D
  9. {"Írd be hogy /deatmatch ha nem csapatban akarsz harcolni!"}, Helyett: {"Írd be hogy /deatmatch ha nem csapatban akarsz harcolni!"} A tömb utolsó eleme után nem kell vesszőt tenni.
  10. Gondolom az előtte lévő sorokban lesz a hiba. Amúgy kód nélkül elég nehéz lesz kitalálni,hogy hol a hiba a scriptedben.
  11. TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:sebessegmero[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid,text:sebessegmero[playerid]); Ide sem kell.
  12. public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { TextDrawDestroy(Text:sebessegmero[playerid]); return 1; } Helyett: public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { TextDrawDestroy(sebessegmero[playerid]); return 1; } Itt már nem kell a Text: előtag.
  13. Melyik sorra írja ezt?
  14. new Text:sebessegmero; Helyett: new Text:sebessegmero[MAX_PLAYERS]; ( Gondolom nem mindenkinek ugyanazt a a sebességet szeretnéd kiíratni . ) Aztán: A TextDrawokat nem hozzuk létre minden egyes alkalommal amikor egy játékos beszáll a járműbe. Helyette az OnPlayerConnect alatt hozzuk létre: public OnPlayerConnect(playerid) { sebessegmero[playerid] = TextDrawCreate(410,396 , "Sebesseg: "); TextDrawFont(sebessegmero[playerid] , 1); TextDrawLetterSize(sebessegmero[playerid] , 1, 20); TextDrawColor(sebessegmero[playerid] , 0xC0C0C0FF ); TextDrawSetOutline(sebessegmero[playerid] , 1); TextDrawSetProportional(sebessegmero[playerid] , 1); TextDrawSetShadow(sebessegmero[playerid] , 0); TextDrawUseBox(sebessegmero[playerid],1); TextDrawBoxColor(sebessegmero[playerid], 0xC0C0C0FF); return 1; } A TextDrawot töröljük amikor a játékos kilép: public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { TextDrawDestroy(textdraw[playerid]); return 1; } A be és kiszállás része: public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:sebessegmero[playerid]); } if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:sebessegmero[playerid]); } return 1; } Nem ajánlom az OnPlayerEnterVehicle használatát,hiszen ez a funkció akkor hívódik meg amikor a játékos elkezd beszállni a járműbe,nem pedig akkor amikor beül.+ Akkor is meghívódik ha a játékos beszállás közben " visszavonja " a cselekvés és mégsem ül be a járműbe. Amúgy ilyen esetben ajánlott a PlayerTextdrawok alkalmazása: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerTextDraw
  15. Valami kódot dobhatnál.. (A TextDraw létrehozásáról , a TextDraw felmutatásáról + az elrejtési próbálkozásodról .)