RoLuX

Fórumozó
  • Hozzászólások

    608
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

262 Kedvelt

1 követő

RoLuX felhasználóról

  • Rang
    Hős tag
  • Születésnap 1999-01-16

Egyéb

  • Weboldal
    https://github.com/rolux666/

Utolsó profil megtekintők

455 profil megtekintés
  1. Csak az utolsó sor után nem kell vessző,a többi után kell. new gRandomMessage[4][1][98] = { {"3x -es töltényre van szükséged? Legyél támogató!"}, {"Mi minden támogatónak fullos életet, és fullos kevlárt adunk!"}, {"Írd be hogy /pm hogy privátba bbeszélgess egy játékossal, /dpm hogy letiltsd a PM-eket!"}, {"Írd be hogy /deatmatch ha nem csapatban akarsz harcolni!"} //{"Ha valakit kiakarnál hívni egy párbajra (1 v. 1), próbáld a /parbaj parancsot hogy kihívd a másik játékost!"} //{"Felakarod oldani az összes karaktert, fegyvert, mindent? Akkor legyél fent sokat vagy vegyél támogató rangot!"} //{"Megtudod nézni a fegyver skill-eidet a /skillek parancsal!"} //{"Ha megakarod nézni hogyan állsz írd be, /stats!"} //{"Lőjj ellenségre, öld meg és érj el pénzt menő dolgokért!"} //{"Ha láttál egy csalót írd be; /report (id) (indok)!"} //{"Ha kíváncsi vagy a szabályokra nézd meg őket: /szabalyok!"} //{"Admin jelentkezés nyitva, menj fel TS-re megnézni a feltételeket!"} "}"; new gRandomMessageIndex;
  2. Elküldenéd a jelenlegi kódodat? Hátha van benne valahol egy kis elírás. :D
  3. {"Írd be hogy /deatmatch ha nem csapatban akarsz harcolni!"}, Helyett: {"Írd be hogy /deatmatch ha nem csapatban akarsz harcolni!"} A tömb utolsó eleme után nem kell vesszőt tenni.
  4. Gondolom az előtte lévő sorokban lesz a hiba. Amúgy kód nélkül elég nehéz lesz kitalálni,hogy hol a hiba a scriptedben.
  5. TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:sebessegmero[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid,text:sebessegmero[playerid]); Ide sem kell.
  6. public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { TextDrawDestroy(Text:sebessegmero[playerid]); return 1; } Helyett: public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { TextDrawDestroy(sebessegmero[playerid]); return 1; } Itt már nem kell a Text: előtag.
  7. Melyik sorra írja ezt?
  8. new Text:sebessegmero; Helyett: new Text:sebessegmero[MAX_PLAYERS]; ( Gondolom nem mindenkinek ugyanazt a a sebességet szeretnéd kiíratni . ) Aztán: A TextDrawokat nem hozzuk létre minden egyes alkalommal amikor egy játékos beszáll a járműbe. Helyette az OnPlayerConnect alatt hozzuk létre: public OnPlayerConnect(playerid) { sebessegmero[playerid] = TextDrawCreate(410,396 , "Sebesseg: "); TextDrawFont(sebessegmero[playerid] , 1); TextDrawLetterSize(sebessegmero[playerid] , 1, 20); TextDrawColor(sebessegmero[playerid] , 0xC0C0C0FF ); TextDrawSetOutline(sebessegmero[playerid] , 1); TextDrawSetProportional(sebessegmero[playerid] , 1); TextDrawSetShadow(sebessegmero[playerid] , 0); TextDrawUseBox(sebessegmero[playerid],1); TextDrawBoxColor(sebessegmero[playerid], 0xC0C0C0FF); return 1; } A TextDrawot töröljük amikor a játékos kilép: public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { TextDrawDestroy(textdraw[playerid]); return 1; } A be és kiszállás része: public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:sebessegmero[playerid]); } if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:sebessegmero[playerid]); } return 1; } Nem ajánlom az OnPlayerEnterVehicle használatát,hiszen ez a funkció akkor hívódik meg amikor a játékos elkezd beszállni a járműbe,nem pedig akkor amikor beül.+ Akkor is meghívódik ha a játékos beszállás közben " visszavonja " a cselekvés és mégsem ül be a járműbe. Amúgy ilyen esetben ajánlott a PlayerTextdrawok alkalmazása: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerTextDraw
  9. Valami kódot dobhatnál.. (A TextDraw létrehozásáról , a TextDraw felmutatásáról + az elrejtési próbálkozásodról .)
  10. local spawnQuery = dbPoll(dbQuery(cnonnection, "SELECT * FROM characters WHERE id = ?", accId), -1) Helyett: local spawnQuery = dbPoll(dbQuery(connection, "SELECT * FROM characters WHERE id = ?", accId), -1)
  11. Map

    https://jseries.net/forums/index.php?/files/category/2-jseries-maps/
  12. Sziasztok ! A napokban összedobtam egy Inventory rendszert,amit szeretnék megosztani veletek ( Hátha valakinek hasznára válik ). A rendszer a legújabb MySQL verziót (r41) et használja. Kép(ek): https://imgur.com/5xM1drW Várható funkciók: Itemek eldobása és felvétele a földről. Jelenlegi Funkciók: Letöltés: https://github.com/rolux666/r_inventory Példa szkript: https://pastebin.com/3ARnTyDt
  13. foreach (Player, i) Helyett: foreach(new i:Player)
  14. stock SetObjectFaceCoords3D(iObject, Float: fX, Float: fY, Float: fZ, Float: fRollOffset = 0.0, Float: fPitchOffset = 0.0, Float: fYawOffset = 0.0) { new Float: fOX, Float: fOY, Float: fOZ, Float: fPitch ; GetObjectPos(iObject, fOX, fOY, fOZ); fPitch = floatsqroot(floatpower(fX - fOX, 2.0) + floatpower(fY - fOY, 2.0)); fPitch = floatabs(atan2(fPitch, fZ - fOZ)); fZ = atan2(fY - fOY, fX - fOX) - 90.0; // Yaw SetObjectRot(iObject, fRollOffset, fPitch + fPitchOffset, fZ + fYawOffset); } Használat: iArrowObject = CreateObject(1318, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0); public OnPlayerUpdate(playerid) { new Float: fX, Float: fY, Float: fZ ; GetPlayerPos(playerid, fX, fY, fZ); SetObjectFaceCoords3D(iArrowObject, fX, fY, fZ, 0.0, 180.0, 90.0); return 1; }
  15. SAMP. for(new i = GetVehiclePoolSize(); i > 0; i--) { if (!IsVehicleOccupied(i)) { if(!IsATrailer(i)) { SetVehicleToRespawn(i); } } } IsATrailer: stock IsATrailer(vehicleid) { switch(GetVehicleModel(vehicleid)) { case 435, 450, 569, 570, 584, 590, 591, 606, 607, 608, 610, 611: return 1; } return 0; }