DrAkE

V.I.P. Member
  • Hozzászólások

    2.107
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

772 Közkedvelt

2 követő

DrAkE felhasználóról

  • Rang
    Veterán
  • Születésnap 1994-11-21

Utolsó profil megtekintők

382 profil megtekintés
  1. local hangulatjelek = { {":D", "#dec277*nevet*#FFFFFF"}, {":)", "#dec277*mosolyog*#FFFFFF"}, {":(", "#dec277*szomorú*#FFFFFF"}, {";)", "#dec277*kacsint*#FFFFFF"}, {"xD", "#dec277*röhög*#FFFFFF"}, {"XD", "#dec277*röhög*#FFFFFF"}, {":O", "#dec277*csodálkozik*#FFFFFF"}, {":/", "#dec277*fintorog*#FFFFFF"}, } for k, v in ipairs(hangulatjelek) do msg = msg:gsub(v[1], v[2]) end return msg
  2. NVIDIA vezérlépultban tudod beállítani, melyik alkalmazás, melyik videókártyát használja.
  3. Pöppet hasonlít.
  4. Nem tudom, hogy komolyan gondolod, de attól, hogy valamiért fizetsz még lehet szar :DD
  5. Hopp, nem láttam, hogy sima hangról van szó, akkor sorry, tekintsd tárgytalannak.
  6. Ahelyett, hogy mindent kliens oldalon írsz meg, és túlbonyolítod az egészet, miért nem szerver oldalon törlöd a dolgokat? :D
  7. Lehet, hogy kisgyerekek, de jobban ért hozzá mint Te, szóval nem nézném le őket :) Na meg ha nem bírod a negatív dolgokat, nem kell itt sírni :D
  8. Melyik SeeMod?
  9. Remélem ez is Rise mód.
  10. Jobb lenne, ha újra olvasnád, itt nem a forrásról van szó, hogy ki küldi az RPC-t, hanem hogy felesleges elküldeni a localPlayer elementet, miután megkapja addEventHandlernél 'client' globális változó alatt.
  11. Módosított MTA klienssel fel se enged az alap MTA szerverekre. Másik meg: Warning: You should use the global variable client serverside instead of passing the localPlayer by parameter or source. Otherwise event faking (passing another player instead of the localPlayer) would be possible. More information at addEventHandler
  12. Minek akarod átvinni a 'Player'-t mikor alapból megkapja az eventnél 'client' változó alatt?
  13. Egyik titkosítás se biztonságos, mindegyik brute-forceolható, csak idő és teljesítmény kérdése. Viszont SHA256 ugyan úgy biztonságosnak mondható, ha az illető használ saltot, illetve 1000x - 10000x titkosítja a jelszót vele. (na meg ad hozzá egy kis leleményességet). A legújabb MTA verzióban már van bcrypt, ez kifejezetten jelszavak tárolására lett létrehozva.
  14. https://wiki.multitheftauto.com/wiki/TriggerServerEvent Warning: You should use the global variable client serverside instead of passing the localPlayer by parameter or source. Otherwise event faking (passing another player instead of the localPlayer) would be possible. More information at addEventHandler