Live

Támogató
  • Hozzászólások

    501
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

165 Elfogadott

1 követő

Live felhasználóról

  • Rang
    Hős tag
  • Születésnap 2000-04-14

Egyéb

  • Titulus
    今日は素晴らしい日です

Utolsó profil megtekintők

920 profil megtekintés
  1. local darabolas = split("3x4", "x") -- x karakter az elválasztó local elsoSzam = tonumber(darabolas[1]) local masodikSzam = tonumber(darabolas[2])
  2. https://wiki.multitheftauto.com/wiki/CreateWater
  3. addEventHandler("onClientKey", root, function(key, pressOrRelease) if key == "lalt" then if pressOrRelease then --ha ez igaz akkor lenyomta a gombot, ha false akkor felengedte. Nincs "down" és "up" if isPedInVehicle( localPlayer ) then outputChatBox("Működik!") dxDrawRectangle(1366 - 683, 200, 100, 30, 0xFF006400) end end end end )
  4. addEventHandler("onClientRender", root, function() dxDrawRectangle((screenW - 243) / 2, (screenH - 353) / 2, 243, 353, tocolor(0, 0, 0, 110), false) dxDrawRectangle(562, 208, 243, 17, tocolor(0, 0, 0, 110), false) dxDrawRectangle(574, 259, 221, 30, tocolor(0, 0, 0, 130), false) dxDrawRectangle(574, 311, 221, 30, tocolor(0, 0, 0, 130), false) dxDrawRectangle(574, 385, 221, 30, tocolor(0, 0, 0, 130), false) dxDrawRectangle(574, 429, 221, 30, (isCursorInPosition(574, 429, 221, 30) and tocolor(255, 0, 0) or tocolor(0, 255, 0))) dxDrawText("Üdv az #4286f4Immortal Gaming #ffffffszerverén!\nKérlek #ff6363 regisztrálj #ffffff vagy #4286f4jelentkezz be!\n\n#ffffffTovábbi jó játékot kívánunk!", 576, 481, 795, 533, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, "default-bold", "center", "center", false, false, false, true, false) dxDrawRectangle(438, 451, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false) dxDrawText("#4286f4Bejelentkezés", 562, 208, 805, 224, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, "default-bold", "center", "center", false, false, false, true, false) dxDrawText("Felhasználónév", 620, 240, 746, 259, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, "default-bold", "center", "center", false, false, false, false, false) dxDrawText("Jelszó", 620, 292, 746, 311, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, "default-bold", "center", "center", false, false, false, false, false) dxDrawText("Bejelentkezés", 620, 390, 746, 409, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, "default-bold", "center", "center", false, false, false, false, false) dxDrawText("Regisztráció", 620, 435, 746, 454, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, "default-bold", "center", "center", false, false, false, false, false) showPlayerHudComponentVisible("all", false) end ) addEventHandler("onClientClick", getRootElement(), function(button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldY, worldZ) if button == "left" and state == "up" then if (absoluteX >= 574) and (absoluteX <= 574+221) and (absoluteY >= 311) and (absoluteY <= 311+30) then outputChatBox("Ráböktél a gombra") end if (absoluteX >= x) and (absoluteX <= x+szelesseg) and (absoluteY >= y) and (absoluteY <= y+magassag) then outputChatBox("Ráböktél a másk gombra") end end end ) function isCursorInPosition(rectX, rectY, rectW, rectH) local cursorX, cursorY = getCursorPosition() cursorX, cursorY = cursorX * screenWidth, cursorY * screenHeight return (cursorX >= rectX and cursorX <= rectX+rectW) and (cursorY >= rectY and cursorY <= rectY+rectH) end
  5. Törlöd előtte a fájlt ha létezik, majd újra létrehozod és feltöltöd adattal.
  6. local waters = { {1823, 576, 0, 2927, 576, 0, 1823, 2998, 0, 2927, 2998, 0}, {-1236, 510, 0, 1131, 510, 0, -1236, 2895, 0, 1131, 2895, 0}, {-2871, 1721, 0, -1232, 1721, 0, -2871, 2909, 0, -1232, 2909, 0}, {-2995, 452, 0, 2958, 452, 0, -2995, 2937, 0, 2958, 2937, 0}, } addEventHandler("onClientResourceStart", resourceRoot, function () setWaterLevel(-3000) for i = 1, #waters do createWater(waters[i][1], waters[i][2], waters[i][3], waters[i][4], waters[i][5], waters[i][6], waters[i][7], waters[i][8], waters[i][9], waters[i][10], waters[i][11], waters[i][12]) end end )
  7. https://wiki.multitheftauto.com/wiki/CreateWater vagy https://www.thecrewgaming.com/forum/showthread.php?tid=1139
  8. A .map formátumból is removeWorldModel funkcióval törli ki.
  9. Nagyon szívesen. waterfix.lua
  10. Én úgy 2-3 hónapja kitöröltem Jernejl Map Editorba külön-külön LS, SF és LV-t. Aztán az egyik oldalon átkonvertáltattam MTA removeWorldModel formátumba. Ezért most megkönnyítem a dolgotokat: https://www.solidfiles.com/v/jex4QgNY5pNrQ
  11. Fellner a gyászolás/sirató animot alkalmazta (mourn). GRAVEYARD -> mrnM_loop
  12. texnames-el megnézed a füst textúra nevét, majd texturereplace shaderrel kicseréled, hasonló működés alapján mint egy paintjob rendszer, tehát mindegyik gépre külön-külön tudsz színezni
  13. element playSound3D ( string soundURL, float x, float y, float z, [ bool looped = false, bool throttled = true ] )
  14. local felrobbantAutok = 0 addEventHandler("onVehicleExplode", getRootElement(), function () felrobbantAutok = felrobbantAutok + 1 outputChatBox("Felrobbant autók száma: " .. felrobbantAutok, getRootElement(), 255, 255, 255) end )
  15. ipairs helyett használj pairs-t.