Live

Támogató
  • Hozzászólások

    497
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

163 Elfogadott

Live felhasználóról

  • Rang
    Vérbeli tag
  • Születésnap 2000-04-14

Egyéb

  • Titulus
    今日は素晴らしい日です

Utolsó profil megtekintők

799 profil megtekintés
  1. Törlöd előtte a fájlt ha létezik, majd újra létrehozod és feltöltöd adattal.
  2. local waters = { {1823, 576, 0, 2927, 576, 0, 1823, 2998, 0, 2927, 2998, 0}, {-1236, 510, 0, 1131, 510, 0, -1236, 2895, 0, 1131, 2895, 0}, {-2871, 1721, 0, -1232, 1721, 0, -2871, 2909, 0, -1232, 2909, 0}, {-2995, 452, 0, 2958, 452, 0, -2995, 2937, 0, 2958, 2937, 0}, } addEventHandler("onClientResourceStart", resourceRoot, function () setWaterLevel(-3000) for i = 1, #waters do createWater(waters[i][1], waters[i][2], waters[i][3], waters[i][4], waters[i][5], waters[i][6], waters[i][7], waters[i][8], waters[i][9], waters[i][10], waters[i][11], waters[i][12]) end end )
  3. https://wiki.multitheftauto.com/wiki/CreateWater vagy https://www.thecrewgaming.com/forum/showthread.php?tid=1139
  4. A .map formátumból is removeWorldModel funkcióval törli ki.
  5. Nagyon szívesen. waterfix.lua
  6. Én úgy 2-3 hónapja kitöröltem Jernejl Map Editorba külön-külön LS, SF és LV-t. Aztán az egyik oldalon átkonvertáltattam MTA removeWorldModel formátumba. Ezért most megkönnyítem a dolgotokat: https://www.solidfiles.com/v/jex4QgNY5pNrQ
  7. Fellner a gyászolás/sirató animot alkalmazta (mourn). GRAVEYARD -> mrnM_loop
  8. texnames-el megnézed a füst textúra nevét, majd texturereplace shaderrel kicseréled, hasonló működés alapján mint egy paintjob rendszer, tehát mindegyik gépre külön-külön tudsz színezni
  9. element playSound3D ( string soundURL, float x, float y, float z, [ bool looped = false, bool throttled = true ] )
  10. local felrobbantAutok = 0 addEventHandler("onVehicleExplode", getRootElement(), function () felrobbantAutok = felrobbantAutok + 1 outputChatBox("Felrobbant autók száma: " .. felrobbantAutok, getRootElement(), 255, 255, 255) end )
  11. ipairs helyett használj pairs-t.
  12. Nincs vele baj. Hát mivel a fontot nem exportálod másik resourceből (ami akár lehetne a hiba oka is, mert ez a resource ha hamarabb elindul mint az a resource amiből szeretnéd a fontot exportálni (:resource:/files/font.ttf) akkor ezt a hibát kapod.) ezért csak a videó memóriára tudok gondolni.
  13. A dx Font létrehozását bemásolnád ide légyszíves?
  14. Jó lenne tudni, hogy mit ír a debug. (Bár a leírtak alapján betelik a videó memóriád és nem tudja létrehozni a fontot)
  15. TXD Töltöd be elsőnek. (Viszont van pár "bugos" kocsi aminek nem mindig tölti be a textúrát csak MTA resikor -> Elegy,Uranus,Sultan,Jester,Flash,Stratum)