Alcatraz

Támogató
  • Hozzászólások

    151
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

32 Kezdő

Alcatraz felhasználóról

  • Rang
    4 éve tag.
  • Születésnap 2001-07-20

Egyéb

  • Steam
    tristan137
  • Játékos név
    Ryan Davis/Alcatraz/Tristan
  • Skype
    tristanace137
  • Weboldal
    http://forum.lasvenrp.hu/
  • Titulus
    Instagram: @tristanpuskas

Utolsó profil megtekintők

857 profil megtekintés
  1. iPhone 5S 16gb :)
  2. http://wiki.sa-mp.com/wiki/Function:PutPlayerInVehicle http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerFromVehicle
  3. SAMP: sehol MTA: FFS ( [N'C]#Tristan. néven találtok meg )
  4. Szerintem ez sokkal jobban néz ki ez mint az eredeti,mostantól én is ezt használom :thumbsup:
  5. Átszíneztem a logót,viszont a kódban nem találtam meg hogy hol lehet kicserélni.
  6. Utánanéztem, és ezt kaptam: http://pro-pawn.ru/showthread.php?11329-AttachVehicleToVehicle Nem sokat értettem belőle(mivel orosz)de a kódot azért bemásolom. //by Seregamil native IsValidVehicle(vehicleid); new vehicleAttached[ MAX_VEHICLES ] = { INVALID_VEHICLE_ID, ... }; new vehicleTimer[ MAX_VEHICLES ] ; stock AttachVehicleToVehicle( vehicleid, to_vehicleid, Float: offsetX, Float: offsetY, Float: offsetZ, Float: offsetA, time = 100 ) { if( !IsValidVehicle( vehicleid ) || !IsValidVehicle( to_vehicleid ) ) return INVALID_VEHICLE_ID ; if( vehicleAttached[ vehicleid ] != INVALID_VEHICLE_ID ) return INVALID_VEHICLE_ID ; vehicleAttached[ vehicleid ] = to_vehicleid ; vehicleTimer[ vehicleid ] = SetTimerEx( "updateVehiclesWithAttach", time, false, "iiffffi", vehicleid, to_vehicleid, offsetX, offsetY, offsetZ, offsetA, time ); return vehicleid ; } stock DeAttachVehicle( vehicleid ) { vehicleAttached[ vehicleid ] = INVALID_VEHICLE_ID ; KillTimer( vehicleTimer[ vehicleid ] ); } forward updateVehiclesWithAttach( vehicleid, to_vehicleid, Float: offsetX, Float: offsetY, Float: offsetZ, Float: offsetA, time ) ; public updateVehiclesWithAttach( vehicleid, to_vehicleid, Float: offsetX, Float: offsetY, Float: offsetZ, Float: offsetA, time ) { if( !IsValidVehicle( vehicleid ) || !IsValidVehicle( to_vehicleid ) ) return ; new Float: x, Float: y, Float: z, Float: a ; GetVehiclePos( to_vehicleid, x, y, z ); GetVehicleZAngle( to_vehicleid, a ); SetVehiclePos( vehicleid, x + offsetX, y + offsetY, z + offsetZ ); SetVehicleZAngle( vehicleid, a ); vehicleTimer[ vehicleid ] = SetTimerEx( "updateVehiclesWithAttach", time, false, "iifffi", vehicleid, to_vehicleid, offsetX, offsetY, offsetZ, offsetA, time ); } AttachVehicleToVehicle( vehicleid, to_vehicleid, Float: offsetX, Float: offsetY, Float: offsetZ, Float: offsetA, time = 100 ) DeAttachVehicle( vehicleid ) (Nem teszteltem!)
  7. Sziasztok,a tegnap ráleltem egy hasznos weboldalra,a WayBack Machinera ami archiválja a (fontosabb) weboldalakat. Aki kiváncsi lenne,hogy milyen is volt a sampfórum (kb.) 4,5 évvel ezelőtt: http://web.archive.org/web/20101102152508/http://sampforum.hu/ A régi atw-s sampfórum: http://web.archive.org/web/20100623010845/http://hun-sa-mp-forum.atw.hu/
  8. Ryan Davis
  9. Szia,ez a script szerintem fog segiteni :) http://sampforum.hu/index.php?topic=42697
  10. Igaz,el is felejtettem.Kösz Andriis :)
  11. Szép estét,lehetséges az, hogy van egy parancs,ami nullázza a játékos pontját,de egy másik paranccsal visszakapja a nullázás előtti pontját?(Szerver restart nélkül,pl. egy minigame idejéig legyen 0 a játékos pontja,és a kilépése után visszakapja az eredeti pontját) Elképzelés: CMD:asd(playerid, params[]) { new scorecucc = GetPlayerScore(playerid); return 1; } CMD:asd2(playerid, params[]) { SetPlayerScore(playerid, scorecucc); return 1; } Gondoltam arra,hogy valahova lementem a játékos pontját,majd onnan lekérem,de nincs ennél könnyebb megoldás?
  12. Nagyon tetszenek,kaphatnék egy olyat mint a 2. Tristan(fent) Presents(lent) felirattal? :D
  13. 5 napba telt letölteni a módot és átírni benne a szerver nevét?