Xenius

V.I.P. Member
  • Hozzászólások

    584
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

89 Beilleszkedő

4 követő

Xenius felhasználóról

  • Rang
    Hős tag
  • Születésnap 1997-07-10

Egyéb

  • Titulus
    Fórumozó

Utolsó profil megtekintők

376 profil megtekintés
  1. Egyetlen objectet tudsz kiexportálni egyszerre. Attach-al egymáshoz kell tapasztani őket. Ha esetleg sok 3d objectből áll a ház, a Graph editor segítségedre lesz.
  2. Hardware ID alapján van (hwid)
  3. function loadOneVehicle(vehInf) local veh = createVehicle(vehInf.vehid,vehInf.x,vehInf.y,vehInf.z,0,0,0,vehInf.backplate) if veh then setVehicleColor(veh,vehInf.r1,vehInf.g1,vehInf.b1,vehInf.r2,vehInf.g2,vehInf.b2,vehInf.r3,vehInf.g3,vehInf.b3,vehInf.r4,vehInf.g4,vehInf.b4) end end addEventHandler("onResourceStart", resourceRoot, function() dbQuery(function(qh) local res, rows, err = dbPoll(qh, 0) if rows > 0 then for k, in pairs(res) do local co = coroutine.create(loadOneVehicle) coroutine.resume(co, v) end end end, connection, "SELECT * FROM vehicles") end) + Javaslom hogy a coroutine részt állítsd egy timerre, ami egyszerre max 2-3 autót tölt be. Ezres nagyságrendnél elég sok problémát tud okozni ha 2000-3000 kocsit töltesz be egyszerre. Vagy pedig használj async-et, az is sokat segít. (https://github.com/Inlife/mta-lua-async) Ahhoz egy példa (a for részt kell kicserélni erre): Async:setPriority("normal") -- engedélyezett típusok: low - lassú, kevés cpu, normal, high - gyors betöltés, sok cpu Async:foreach(res, function(value) loadOneVehicle(value) end, function() outputChatBox("kész") end)
  4. Ez most really? Ez az én HL-es scriptem amit még 2014-ben írtam. Pofátlan tolvaj banda, még a copyrightot is kiszedték az elejéből.
  5. De meglehet, ha egyesével lepakosz mindegyikhez egy Collisiont és a script alapján leellenőrzöd a lámpa státuszt ha áthalad rajta.
  6. Amúgy nekem is AMD procim van, az FX szériából. 1 éve használom, és maximális terhelés alatt is 35-40 fokosra melegszik. Cooler Master Hyper 103 hűtővel
  7. Igazából egy ezeknél a videókártyáknál már nem nagyon veszed észre a különbséget kb 1700Mhz és 1900 mhz közt.
  8. Proci hűtő (24k): https://www.pcx.hu/be-quiet-dark-rock-pro-3-bk019-processzor-huto-242974 RAM (ugyan úgy 40k): https://www.pcx.hu/kingston-2x8gb-ddr4-2133mhz-hx421c14fb2k2-16-hyperx-fury-black-memoria-619674
  9. Alaplap (144 ezer) https://www.pcx.hu/asus-rampage-v-extreme-u3-1-alaplap-919030 Videókártya (223 ezer) https://www.pcx.hu/gigabyte-gtx1080-8gb-gddr5x-gv-n1080g1-gaming-8gd-videokartya-816456 Proci (131 ezer) https://www.pcx.hu/intel-core-i7-6800k-bx80671i76800k-processzor-025219 SSD (30 ezer) https://www.pcx.hu/samsung-250gb-evo-basic-mz-75e250b-eu-ssd-meghajto-068191
  10. 10 évvel ezelőtti gond volt ez, semmi probléma sincs már velük. A Ryzen rohadt jó lesz. Amúgy nézz szét pcx.hu-n, sok helyen olcsóbb mint az aqua, és megbízhatóbbak.
  11. A vezér főadmin úgymond egy Admin Controller helyettes. Ez a fogalom nem létezik GTA-Networknál még
  12. Devblog #1 - 2017.01.13. Account rendszer: - Bejelentkezés + Regisztráció - Karakter létrehozás + Karakter spawn + Karakter betöltés + Karakter mentés Chat rendszer: - Alap parancsok: /s (kiáltás) /c (súgás) /me (láthatatlan cselekvés) /do (láthatatlan történés) Jármű rendszer - Jármű betöltés & létrehozás - Motor beindítás / leállítás - Kézifék behúzás / kiengedés Admin rendszer: - Adminszintek definiálva (1-es admin, 2-es admin, 3-as admin, 4-es admin, 5-ös admin, FőAdmin, Vezér FőAdmin, Admin Controller, Fejlesztő, Tulajdonos) - /makeveh parancs -> jármű létrehozás - /getcar -> magadhoz hívod a kocsit - /fly -> repülés Egyéb: - Kattintás rendszer (pl.: ha előhozod a kurzort és jobb egérgombbal rákattintasz a járműre akkor elő fog jönni egy menü mint MTA-ban) - Parancs spam védelem - Saját debug konzol - Whitelist - Mysql rendszer - ID rendszer - Saját szerver indító
  13. Sziasztok. Készülőben lévő projektünk! :) A leírás bővítve lesz, addig is az első fejlesztés:
  14. https://www.facebook.com/hlrpv/