TengeriMalac

V.I.P. Member
  • Hozzászólások

    4.442
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

1.103 Híres

TengeriMalac felhasználóról

  • Rang
    Veterán
  • Születésnap 1995-04-02

Egyéb

  • Steam
    sTylE_RELOADED
  • Játékos név
    sTylE
  • Titulus
    Valahonnan ismerõs.

Utolsó profil megtekintők

1.174 profil megtekintés
  1. leterhelné a szervert.. nagyon...
  2. ha csak a parancson belül akarod használni akkor a parancs alatt hord létre, úgy nem keveredik össze, illetve nem használ memóriát.
  3. cheat engine pls :D
  4. kb 5 éve nem készült friss semmiből.. mindent megtalálsz hiv. forumon..
  5. scriptek között nem kommunikál a változók értéke. használj PVar-t.
  6. gTeam helyett SetPlayerTeam.. vagy OnPlayerTakeDamage alá if(gTeam[egyik] == gTeam[másik]) return 0;
  7. nem megoldható.
  8. ha nem akarsz belebonyolódni, hogy MySQL szerver meg ilyenek, illetve nem akarsz weboldalt meg egyéb szarokal, akkor az SQLite is elég, ami be van építve a SA-MPbe.. Találsz hozzá függvénykönyvtárakat akár itt is, vagy ha itt nem akkor hiv. forumon. (de itt is mert csináltam hozzá én is)
  9. SQL amikor egy játékos csinál egy accot, az acc nevét írd bele egy fájlba.. amikor lekérdezed h ki orvos, egy ciklussal olvasd ki a fájlból a sorokat (accnevek), és mentsd egy karakterláncba, valahogy elválasztva. igen, dininél beakadhat a szerver pár másodpercre miközben olvasgatsz.
  10. ha az elején adsz neki értéket, globálisan, akkor mindig fix összeget fog adni.. a másik, hogy mivel nem írtad hol van az IsPlayerInRangeOfPoint, ezért nem tudjuk hogy rakod.. a harmadik, hogy nem használtál CODE taget, így átláthatatlan a kódod, illetve zavaró is.. nem ellenőrizted, hogy autóban van-e az ember, így a kódod lehet hibás. enum pInfo { PlayerInfo pBankAccount } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -382.5363,-1426.1783,26.2084)) // Ha utolsó CP-hez ér { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return 1; new string[256], munkapenz = 50 + random(160); DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "[TESZT MUNKA]Szép volt! Itt a jutalmad. Használd egézséggel."); SendClientMessage(playerid, COLOR_PURPLE,"[TESZT MUNKA]Kaptál egy kenyérre való pénzt."); PlayerPlaySound(playerid, 1058, 0.0, 0.0, 0.0); SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid)); PlayerInfo[playerid][pBankAccount] += munkapenz; format(string, sizeof(string), "~w~Fizetés! ~n~Összege:~g~$%d", randcheck); GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 1); } return 1; }
  11. ugyan kérlek.. néztél teszteket róla? :D én bírom amikor télben bemegyek a szobámba, és meleg van :)
  12. stock IsPointInRangeOfPoint(Float:x, Float:y, Float:z, Float:x2, Float:y2, Float:z2, Float:range) { x2 -= x; y2 -= y; z2 -= z; return ((x2 * x2) + (y2 * y2) + (z2 * z2)) < (range * range); }
  13. én megvárnám a Ryzen-t.. üdv, egy AMD FANBOY voltam :)
  14. ha nem is kell MYSQL, elég az SQLite, ami alapjáraton része a SA-MPnek.. persze fájlkezelővel is megoldható, de lassabb és egy fokkal bonyolultabb. ugye regisztrál egy ember, akkor a neve alapján csinál a szervered egy fájlt.. legalábbis ez általában így működik. nem kell ID alapján, mert csak belekavarodnál, a szerverrel együtt.. nem kell változókba beolvasni hogy milyen fájlok vannak, és mentegetni őket. amikor egy játékos regisztrál, akkor beírod egy külső fájlba a nevét.. sortöréssel elválasztva.. és amikor kíváncsi vagy hogy melyik fájlban van azon a változón az az érték, akkor beolvasod a sorokat, azok alapján a szerverrel megnyittatod az adott név alatt futó játékosok fájljait, kiolvasod a változó értékét, mented vagy nem mented, és mész a következőre.. ez a megoldás 5-10 játékosnál működik, de nagyban gondolkodva, 100-150 fájlnál nagy esélye lesz hogy megfagy, vagy belaggol a szerver. SQL esetén ez az idő töredékére csökken, nem kell a sok hülye fájl, csak az az egy tábla.
  15. az egyik változód sok adatot használ.. vagy valami ilyesmi.. régi modoknál nekem is volt ilyen.. hibát nem okoz.. ha saját modot írnál, nem lenne ilyen hibád :)