divkn

Legend
  • Hozzászólások

    3.273
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

1.609 Híres

6 követő

divkn felhasználóról

  • Rang
    Veterán
  • Születésnap 1993-10-15

Egyéb

  • Titulus
    Pónipopót-lopó Pótpápua Puapó

Utolsó profil megtekintők

315 profil megtekintés
  1. http://www.dafont.com/still-time.font
  2. Ey, ez a GK Light nem is rossz. A háttérnek sok köze nincs a GTA-hoz, de elég nyugtató hatása van. :'D
  3. Köszönöm a meghívást privátban, de én nem MTA-zom.
  4. hyp poszter posterfig stílusban
  5. Ez Valhalla akar lenni?
  6. >/b/ >/pol/ aylmao T W O S T A R S W O S T A R S
  7. Igen. Mindenképp be kell jelentkezni a Social Clubra hogy játszani tudj a móddal. Social Club pedig kérni fogja a sorozatszámot.
  8. Nem fog működni tört verziós GTA5-el.
  9. Ha ez benne van a .dff fájlban, akkor másodpercek alatt kivehető belőle a mesh. Nem vagyok MTASA szkripter, de gondolom hozzá van csatolva a jármű egyik RW framehez, vagyis egyik komponensébe, mint például motorháztető, kipufogó, lámpa, stb.. Láttam videókban hogy el tudják távolítani a járművek kerekeit, ajtajait, csak nem tudom melyik funkció teszi lehetővé.
  10. Szerkesztő fölött tudod engedélyezni az aláírások megjelenését.
  11. Szerintem miután megnyitják az AVRP-t.
  12. Nem lehetséges. A fordító mindenképp a ] jelet fogja kérni, azt nem tudom hogy a Zeex fordítójában ez ki lett-e javítva, de egyenlőre csak így tudod megoldani. #define MAX_OWNER_LEN 32 #define MAX_NAME_LEN 64 enum data { Name[MAX_NAME_LEN], Owner[MAX_OWNER_LEN] }; new HouseInfo[MAX_PLAYERS][data]; format(HouseInfo[0][Name],MAX_NAME_LEN,"Név: %s", "Ismeretlen");
  13. Aaww, csak néhány szavazat kellett volna ahhoz hogy a SAMPANY nyerje a év legjobb SAMP szervere díjat. :( Grat a nyerteseknek.
  14. @peanut PlayerTextDrawSetString funkciónak 3 paramétere van, nem 2. format(S, sizeof(S), "%s", uzemanyag); PlayerTextDrawSetString(playerid, Muszerfal[playerid][3], S); format(S, sizeof(S), "%s", uzemanyagszint); PlayerTextDrawSetString(playerid, Muszerfal[playerid][4], S); format(S, sizeof(S), "%d", GetVehicleSpeed(vehicleid)); PlayerTextDrawSetString(playerid, Muszerfal[playerid][1], S); És nem szükséges 3 tömböt létrehozni karakterláncnak, elég 1 is, úgyis újraformázza 0-ról a változót.