bencarter007

Fórumozó
  • Hozzászólások

    290
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

38 Kezdő

bencarter007 felhasználóról

  • Rang
    Vérbeli tag
  • Születésnap 1995-06-30

Egyéb

  • Játékos név
    Speedy552
  • Titulus
    Amatõr Mapper - Scripter
  1. a google mostanában több bullsh*t-et dob ki, mint megoldást. Köszönöm a linket, zárok!
  2. amikor csak simán kiiratom változtatás nélkül a playertextdraw-ot, a karaktereim szépen ékezetesen jelennek meg. amikor használom a playertextdrawsetstring-et, az ékezetes karaktereim nem jelennek meg, csak egy üres hely marad a helyükön. hogyan tudnám ezt kiküszöbölni?
  3. Szervusztok! mappoltunk egy sráccal felül 600 objectes mappot, de amint belépünk a szerverre, kicrashelünk a francba az object mennyiségére hivatkozó hibakóddal. próbálkoztam a streamerrel, az pedig cseszik rá betölteni. ötlet?
  4. ez egy nagyon jó ötlet! ment a +!
  5. a sunwell csak magyarországi SMS-t fogad. Külföldről is SMS-el fizethető hoszt kell. (Szlovákia sucks...)
  6. irj PÜ-t, megcsinálom neked...
  7. a public végén használj return 0 -t, igy a szerver az eredetileg kapott sebzést nem dolgozza fel. egy hirtelen példa: public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid) { if(weaponid == 4) { new float:HP; GetPlayerHealth(playerid,HP); SetPlayerHealth(playerid,HP-20); } return 0; } A kódot nem teszteltem! A scriptnek elvileg úgy kéne működnie, hogy ha valaki sebzést kap késsel, akkor az eredeti sebzés értékét nem vonja le, csak a 20 HP-t. realisztikusabb, ha a sebzés mértéke véletlenszerű és csak a maximumot határozod meg, kb igy: if(weaponid == 4) { new float:HP; GetPlayerHealth(playerid,HP); SetPlayerHealth(playerid,HP-random(20)); //a 19 lesz a maximum, amit adhatsz a késsel // a random az első 20 szám közt(0-19) fog sorsolni. } remélem a kérdésre válaszoltam és segitettem!
  8. Szervusztok! Szükségem lenne egy hosztra, amely külföldi SMS-t is fizetési formát is elfogad és engedélyezett az NPC-k csatlakoztatása. Nézelődtem. A clans.hu hatalmas csalódás volt, most pedig már nem is fogadnak külföldi SMS-t. Köszönöm a válaszokat!
  9. a mentés rendszer sok dolgot megoldhat. new Seconds[MAX_PLAYERS]; new Minutes[MAX_PLAYERS]; new Hours[MAX_PLAYERS]; public OnGamemodeInit() { SetTimer("BonusOsztas",1000,true);//az időzitő másodpercenként frissit majd } forward BonuszOsztas(); public BonuszOsztas() { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { Seconds[i]++; if(Seconds[i] >= 60) { Minutes[i]++; Seconds[i] = Seconds[i]-60; } if(Minutes[i] >= 60) { Hours[i]++; Minutes[i] = Minutes[i]-60; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); new cashes=(random(1000-800)+100); new string[128]; format(string,sizeof(string),"órai bónusz:~g~%d LEJ",cashes); GameTextForPlayer(playerid,string,4000,5); JatekosInfo[playerid][Penz]+=cashes; } } } gondolom van mentés rendszered, ha már enum-al dolgozol, a változókat nyugodtan bele is irhatod. az időzitő végigfuttatja mindenkin a bonusz dolgot, minden másodpercben ad hozzá egyet a másodpercekhez. akinek 60 másodperce van, annak lesz egy perce, akinek 60 perce van, annak lesz egy órája, és minden óralépésnél megkapja a bónuszt. Pawn tag lemaradt. máskor ügyelj erre!
  10. megtaláltam a hibát, az onplayerupdate szórakozott.... zárok!
  11. most már parancs sem kell hozzá... :D házi szerveren gyönyörűen fut, a szervergépen meg már [email protected] rá menni. se parancsok, se mentések, se ciklusok, semmi -.- Editke: a szerver a játékos bejelentkezésig eljut, bejelentkezik, a spawnolást már nem érzékeli a szerver. if(dialogid == DIALOG_LOGIN) { if(response) // If they clicked 'Cancel' or pressed esc { new string[24+4]; format(string,sizeof(string),"users/%s.ini",pName(playerid)); dfile_Open(string); if(!strcmp(inputtext, dfile_ReadString("Password"))) { pInfo[playerid] = dfile_ReadInt("Admin"); pInfo[playerid][Logins] = dfile_ReadInt("Logins"); pInfo[playerid][Warns] = dfile_ReadInt("Warns"); pInfo[playerid][PosX] = dfile_ReadFloat("PosX"); pInfo[playerid][PosY] = dfile_ReadFloat("PosY"); pInfo[playerid][PosZ] = dfile_ReadFloat("PosZ"); pInfo[playerid][Money] = dfile_ReadInt("Money"); pInfo[playerid][Kills] = dfile_ReadInt("Kills"); pInfo[playerid][Deaths] = dfile_ReadInt("Deaths"); pInfo[playerid][interior] = dfile_ReadInt("Interior"); pInfo[playerid][skin] = dfile_ReadInt("Skin"); pInfo[playerid][sex] = dfile_ReadInt("Sex"); pInfo[playerid][Age] = dfile_ReadInt("Age"); pInfo[playerid][Money] = dfile_ReadInt("Money"); pInfo[playerid][Kills] = dfile_ReadInt("Kills"); pInfo[playerid][Deaths] = dfile_ReadInt("Deaths"); pInfo[playerid][Wanted] = dfile_ReadInt("Wanted"); pInfo[playerid][Job] = dfile_ReadInt("Job"); pInfo[playerid][LeaderJob] = dfile_ReadInt("LeaderJob"); pInfo[playerid][LeaderRank] = dfile_ReadInt("LeaderRank"); pInfo[playerid][Family] = dfile_ReadInt("Family"); pInfo[playerid][FamilyRank] = dfile_ReadInt("FamilyRank"); pInfo[playerid][CarJacks] = dfile_ReadInt("CarJacks"); pInfo[playerid][JailTime] = dfile_ReadInt("JailTime"); pInfo[playerid][AdminJailTime] = dfile_ReadInt("AdminJailTime"); pInfo[playerid][Joint] = dfile_ReadInt("Joint"); pInfo[playerid][Marihuana] = dfile_ReadInt("Marihuana"); pInfo[playerid][MarihuanaLeaves] = dfile_ReadInt("MarihuanaLeaves"); pInfo[playerid][Cocaine] = dfile_ReadInt("Cocaine"); pInfo[playerid][beer] = dfile_ReadInt("Beer"); pInfo[playerid][Water] = dfile_ReadInt("Water"); pInfo[playerid][sandwich] = dfile_ReadInt("Sandwich"); pInfo[playerid][bagett] = dfile_ReadInt("Bagett"); pInfo[playerid][Crips] = dfile_ReadInt("Crips"); pInfo[playerid][Cigarettes] = dfile_ReadInt("Cigarettes"); pInfo[playerid][Paper] = dfile_ReadInt("Paper"); pInfo[playerid][Lighter] = dfile_ReadInt("Lighter"); pInfo[playerid][bandage] = dfile_ReadInt("Bandage"); pInfo[playerid][Pills] = dfile_ReadInt("Pills"); pInfo[playerid][Lighter] = dfile_ReadInt("Lighter"); pInfo[playerid][bandage] = dfile_ReadInt("Bandage"); pInfo[playerid][JapaneseSkill] = dfile_ReadInt("JapaneseSkill"); pInfo[playerid][RussianSkill] = dfile_ReadInt("RussianSkill"); pInfo[playerid][spanishSkill] = dfile_ReadInt("SpanishSkill"); GivePlayerMoney(playerid,pInfo[playerid][Money]); LoggedIn[playerid] = true; CarJackTime[playerid] = 5*60; pInfo[playerid][Logins] ++; SpawnPlayer(playerid); printf("%s bejelentkezett!",pName(playerid)); if(pInfo[playerid] == 1) SendClientMessage(playerid,-1,"Üdvözöllek, admin segéd!"); if(pInfo[playerid] == 2) SendClientMessage(playerid,-1,"Üdvözöllek, admin!"); if(pInfo[playerid] == 3) SendClientMessage(playerid,-1,"Üdvözöllek, főadmin!"); if(pInfo[playerid] == 4) SendClientMessage(playerid,-1,"Üdvözöllek, fejlesztő!"); if(pInfo[playerid] == 5) SendClientMessage(playerid,-1,"Üdvözöllek, tulajdonos!"); } else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, "Bejelentkezés", "Az általad megadott jelszó hibás!\nGépeld be a jelszavad!", "Belép", "Kilép"); } else // Pressed ENTER or clicked 'Login' button { Kick(playerid); } return 1; // We handled a dialog, so return 1. Just like OnPlayerCommandText. } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(!IsPlayerNPC(playerid)) { Tempomat[playerid] = 0; printf("%s spawnolt!",pName(playerid)); if (LoggedIn[playerid] == false) { SetPlayerPos(playerid, 1461.0857,-894.0391,55.0890); SetPlayerCameraPos(playerid, 1480.6654,-861.4821,58.1107); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1417.5055,-800.6302,81.1883); Freeze(playerid); } else if (LoggedIn[playerid] == true) { if(WeatherID == 1) SetWeather(1); else if(WeatherID == 2) SetWeather(3); else if(WeatherID == 3) SetWeather(4); else if(WeatherID == 4) SetWeather(8); else if(WeatherID == 5) SetWeather(4); else if(WeatherID == 6) SetWeather(9); SetCameraBehindPlayer(playerid); if(pInfo[playerid][Logins] >= 1) { SetPlayerPos(playerid,pInfo[playerid][PosX],pInfo[playerid][PosY],pInfo[playerid][PosZ]); SetPlayerInterior(playerid,pInfo[playerid][interior]); SetPlayerSkin(playerid,pInfo[playerid][skin]); ResetPlayerWeapons(playerid); UnFreeze(playerid); if(pInfo[playerid][JailTime] > 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Letöltetlen börtönbüntetés!"); SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"A börtönben ébredtél..."); Jail(playerid,pInfo[playerid][JailTime]); } } else if(pInfo[playerid][Logins] == 0) { StartTutorial(playerid); } } } else { new cart = CreateVehicle(449,-2264.6492,541.1763,35.1227,181.3010,0,0,-1); PutPlayerInVehicle(playerid,cart,0); } return 1; } még editke: a botot sem engedi felcsatlakozni, pedig minden rendben lenne vele. ki van kerülve a login panel is, a botok száma maxnpc 100 0 , nem igazán értem már a dolgot.
  12. csakhogy a házi és a hosztos szerveren is ugyanezt csinálja, ugyanennél a parancsnál, meg még egy pár parancsnál, de nem birok rájönni, hogy mi az oka. a hosztos szerverem nagyonis jó, kevesen használják és egyelőre laggmentes. biztosan a paranccsal van a baj, csak nem tudom hogy melyik részével.
  13. a zcmd parancskezelő is lehet a gond
  14. a konzol továbbra is fut, de nem fogad sem konzol parancsokat, sem pedig adatokat a játékosoktól. a kliens azt mutatja, hogy a játékosok fent vannak. a szerver nem fogadja a játékos parancsait, mintha mindenkit kickelt volna, csak nem jelezné.
  15. szervusztok! irtam egy ilyen dolgot, de amint használom, a szerver nem kommunikál tovább. CMD:setleader(playerid, params[]) { new targetid,leader; if (sscanf(params, "ud", targetid,leader)) SendClientMessage(playerid, -1, "[TIPP]: /setleader <playerid> <frakció>"); if (targetid == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR,"[HIBA]: Nincs ilyen játékos!"); else { pInfo[targetid][LeaderJob] = leader; pInfo[targetid][LeaderRank] = 5; } return 1; } tulajdonképpen olyan, mintha kifagyna, de mégsem. a crashdetect nem mutat semmit, a konzol fut tovább, ám a játékosok felé nem mennek adatcsomagok és a szerver sem érzékeli a játékosok által küldött adatcsomagokat. Ötlet?