Hun_Norberto

Fórumozó
  • Hozzászólások

    222
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

26 Kezdő

Hun_Norberto felhasználóról

  • Rang
    Teljes tag
  • Születésnap 1-01-01

Egyéb

  • Játékos név
    Hun_Norberto
  • Titulus
    C# programozó
  1. A vehicleid változó felesleges, mert végigmegy az összes járműn, csak azt kell elküldeni a játékosnak. A floodolás szerintem azért van, mert minden kocsin végigmegy, azokon is, amik nem léteznek. Beletettem a GetVehiclePos-t a feltételhez, így ha nem létezik a jármű, nem fogja kiírni. if(strcmp(cmd,"/carid", true) == 0) { new Float: x, Float: y, Float: z; new szoveg[24]; new bool:talalt = false; for(new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++) { if(GetVehiclePos(i, x, y, z)==1 && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3.0, x, y, z)) { talalt = true; format(szoveg,24,"Jármű id: %d", i); Msg(playerid,szoveg); } } if(talalt == false) return Msg(playerid,"Nincs a közeledben jármű..."); }
  2. San Andreas FreePlay Több mint két éve(!) "belekezdtem" ebbe a projektbe. Akkor még nem igazán volt programozási tapasztalatom, inkább mondanám úgy, hogy a Pawn scriptelésben voltam egészen jó. Előre lehetett látni, mi fog történni. Igaza volt CasHills-nek, aki azt mondta, hogy kell a kitartás is hozzá, igaza volt annak, aki azt mondta, hogy nem lesz semmi belőle. De igazam volt nekem is (ha mondhatom ezt :P), mert én már tudtam, hogy ha néhány hétig, hónapig, évig nem is nyúlok a projekthez, nem fogom végleg abbahagyni. (Csak mindig belekezdek valamibe, ami érdekesebb, és jobban értek hozzá...) Azóta eléggé beleástam magam a C#-ba, és úgy döntöttem, hogy megírom C#-ban ezt. Jelenleg a fejlesztés még igencsak kezdeti állapotban van, (C++-ról fordítok, khm, egy forráskódot, de közben átalakítom), de amint használhatóbb állapotba kerül (pl. lesz egy szerver legalább), azt tervezem, hogy kiadom nyílt forráskódúra (a C#/.NET ezt szorgalmazza úgymond, mivel nagyon egyszerű visszafejteni, sőt, azt tervezem, hogy a szkriptek is hozzáférjenek mindenhez hackelés nélkül). Erre olvastam valahol, hogy akkor lesz 100 edit. Hát legyen. A program természetéből fog adódni, hogy szerkeszthetik, ha valaki külön verziót akar, azzal bizonyos mértékben magának árt, mert nem biztos, hogy a többi szkript működni fog vele. Nem fogják tudni, hogy melyik az eredeti? Ott vannak a nyílt forráskódhoz megadható licenszek. Ha valaki nem tünteti fel, hogy ennek a projektnek a módosítása, nem rakhatja ki sehova. (Jó, ezt is ki lehet játszani gondolom, de működik számos programnál, gondolom itt is működne.) Még semmi többel nem szolgálhatok, mint 2 évvel ezelőtt, csak talán az újabb reménnyel (nem tudom, mi a helyzet most a SA-MP és az MTA terén, de gondolom, még mindig jól jönne egy open source projekt). Na meg ha valaki esetleg ért a C++-hoz és a C#-hoz, bevehetem a fejlesztésbe, habár nem tudom, hogy osztanánk meg a programot (esetleg Visual Studio Online, talán), mert nem akarom egyelőre publikálni, túlzottan hasonlít egy bizonyos forráskódhoz...
  3. Én kicsit átnéztem a kódot, és szerintem az a probléma, hogy azóta a YouTube csak és kizárólag HTTPS-t használ, ami azt jelenti, hogy a videó azonosítója eltolódik eggyel. Mindenesetre gyorsan letöltve egy szervert/klienst átírtam, hogy működjön, akárhol is van az azonosító. Mindjárt felteszem, csak letesztelem. E: Most nézem, hogy nem csak a YouTube változott, hanem a youtube-mp3.org is. ( http://www.youtube-mp3.org/api/itemInfo/?video_id=UZGyMuHRx58 ) Ezek szerint kell rajta dolgozni még, de találtam megoldást hozzá... E2: Na megtaláltam a probléma fő forrását: http://www.youtube-mp3.org/help-us A Google betiltotta, ezért nincs API. Anélkül pedig elég nehéz megoldani. - Bár ez lehet, hogy már régi... E3: Na, egy másik oldallal, a youtubeinmp3.com-mal megoldottam. Mivel a Location header-t nem lehet SA-MP-pal olvasni, ezért az advanced API-t kellett használnom, de éppen ezért akár a videó címét és hosszát is le lehet tölteni egyszerűen. Később rájöttem, hogy a SA-MP automatikusan kezeli az átirányítást, de nem mindig kezdi el lejátszani, gondolom a konvertálás miatt; ezért is jobb ez a megoldás. A lényeg: Itt a kód: (Szerintetek csináljak neki külön témát?) E4: Kód javítva kicsit.
  4. 0x25501E (Egy képernyőmentésen megnéztem ColorSpy-jal. :P)
  5. Én a socketekkel szórakozok most, de nekem elég magas még. :D
  6. Miért van az, hogy C#-ban WAV fájlt könnyû lejátszani, de MP3-at nem? Mármint Windows Media Player nélkül... Már néhány órája keresgélek, erre most meglátom itt, hogy egy egyszerû paranccsal lejátszik egy WAV hangot... :)
  7. Mostanában kicsit lemaradtam. Akkor most már elfogadott a SetPlayerGravity és hasonlók a hivatalos fórumon is?
  8. 24
  9. Nem hiányolja, hanem pont az, hogy feleslegesen van benne, nem használod.
  10. Köszönöm. ;D
  11. Én eddig csak arról tudtam, hogy alsó kötõjellel lehet helyettesiteni paramétereket. Köszönöm az információt. :P
  12. A settime callback-ot playerid paraméterrel definiáltad, és használtad, de amikor meghivod (a SetTimer-rel), nem adod meg a playerid-t. Egy lehetséges megoldás: A forward résznél töröld a playerid-t, és... public settime() { new string[256],year,month,day,hours,minutes,seconds; getdate(year, month, day), gettime(hours, minutes, seconds); format(string, sizeof string, "%d/%s%d/%s%d", day, ((month < 10) ? ("0") : ("")), month, (year < 10) ? ("0") : (""), year); TextDrawSetString(Date, string); format(string, sizeof string, "%s%d:%s%d:%s%d", (hours < 10) ? ("0") : (""), hours, (minutes < 10) ? ("0") : (""), minutes, (seconds < 10) ? ("0") : (""), seconds); TextDrawSetString(Time, string); for(new i; i { SetPlayerTime(i,hours,minutes); } } Tehát minden másodpercben végighalad a játékosokon, és beállitja nekik az idõt.
  13. Régebben (amikor még aktivan foglalkoztam a SA:MP-pal) nem tudtam, hogyan lehet pl. a format parancsot megvalósitani, és most tudom meg... :-\
  14. Én alapból azt szoktam használni, ha kell, tudok segiteni (elvileg). :P [...] Nem tudom, mennyire biztonságos, de én igy szoktam. :P