Kovacs_Richard

Fórumozó
  • Hozzászólások

    1.614
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

300 Kedvelt

1 követő

Kovacs_Richard felhasználóról

  • Rang
    Őskövület
  • Születésnap Január 1

Egyéb

  • Weboldal
    http://hun-rp.com
  • Titulus
    HRP Fejlesztő
  1. nem log, hanem config egy ilyen ház fájlja
  2. kellene egy ilyen config fájl is, hogy könnyebb legyen a hibát keresni amúgy a helyedben a bútorokat külön kiszervezném és külön lenne kezelve, persze akár mellette tárolhatod, hogy mi kapcsolódik ide
  3. Egy kis update: A fórum loginos interface sajnos nem jött össze az itteni vezetőséggel, így a HRP weben lesz majd mindenki számára a regisztráció. Az itt leírt verzió óta már jött 1 patch és holnap jön a következő, de a login részt a jövő havi patchel rakom bele (2018.12.15.) és azzal együtt lesz publikusan elérhető verzió is. A publikus regisztrációt összeegyeztetve a mi elképzeléseinkkel (és megelőzve a későbbi problémák egy részét) valószínűleg a regisztráció után admin jóváhagyás szükséges. Mivel nem nagyon szeretném még tolni a marketinget és reklámozni a projektet, így nem számítunk egyenlőre sok felhasználóra. A fejlesztések alatt inkább csak kipróbálni lehet dolgokat és pár dologgal funolni, esetleg kicsit RP-zni 1-1 szituációban.
  4. Performancia szempontjából talán az állandó ellenőrzés helyett rakhatnál CheckPointot (akár race CP-t), vagy Pickupot. https://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerPickUpPickup https://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerEnterCheckpoint
  5. ez biztos MTA kód? véletlen nem SA-MP? és hova raktad be azt a feltételt? return range >= GetVehicleDistanceFromPoint(vehicleid, x,y,z); a másik kérdés, hogy csak szerintem kellene fordítva lennie itt a feltételnek? HA a range kisebb egyenlőre, akkor van közel
  6. Én 11 éve nyitottam GFRP móddal először magyar szervert, 4 évig futott. FAY, eredeti WRP, LT, SEE...ezek még akkor nem voltak, később jöttek. Kezdetben sokat funoltak a játékosok, mert nem ismerték a szabályokat és az RP mechanikát. Évek óta nyílnak szerverek GFRP alapokon, mondhatni lerágott csont, sokan már kívülről fújják a parancsokat és a módo(ka)t, de mégis még mindig nem veszik elég komolyan azt. Persze a hardcore RP más szint. Én játszottam nálatok a saját nevemmel, aztán megölték a karimat így váltottam (sima név váltással). Én kicsit a hardcore RP-hez vagyok szokva inkább, sétálás, nem össze-vissza száguldozás kocsival, meg amit nálatok sem tapasztaltam, az út jobb oldalán való vezetés :D 3-ból 2x balesetet szenvedtem amikor járművel mentem. Sajnos a játékosok mentalitása még mindig a funra hajaz és nem az RP-re. Néha vannak ott bulik, meg pl a kórházban elég jó RP sztorik mennek, de kb a fun GFRP mentalitást látom ott is. Főleg pár adminnal és játékossal beszélgettem discordon, hallottam mi számukra az RP lényege. Ezzel addig nincs is baj amíg mindenki ezt kívánja, hisz mindenki funol és ezt élvezik. Évek óta, sőt a magyar RP világában kb a kezdetektől ez volt az alap mentalitás, a saját szerveremen is sok ilyen volt, később jöttek olyanok akikkel hardcore szinten tudtuk tolni a dolgokat. Meg sokak számára szituáció függő, hogy fun vagy hardcore. Pl balesetet nem szeretnek le RP-zni, de egy ember rablást, vagy kocsi lopást igen. Szóval a GFRP eredeti mintájához igazodva a frakciók és annak funkcióik adják meg sokaknak az irányt és nem maga a szerepjáték alapjai. De persze ha te máshogy látod írd le, érdekel te hogyan látod ezt.
  7. miből változtak? én úgy tudom, hogy eddig a samp világában főleg a GFRP alapokon ment az RP és a játékosok azokhoz a funkciókhoz és parancsokhoz vannak szokva ami a GFRP alapjaiban is megtalálható. lemaradtam valamiről?
  8. 2D platformer játékokat is lehet csinálni :D vagy pl kártyajáték meg 10001 jó 2D játék van, de lehet akár terraria szintű is de neten tudsz találni anyagokat és csapatot is akár :)
  9. Nem játékfejlesztő csapatot szeretnénk csinálni, hanem tudást, tapasztalatot megosztani és felvenni :) Tehát, akkor a programozókon felül a többi területhez is kellene több ember akiket érdekel az adott tudás és azokon a területeken is mehetne az információ áramlás. Ezért gondoltam itt scripter szintre, mert az elég egyszerű és sokunknak egy kis nosztalgia :)
  10. A Unity sokkal több időt, energiát kíván meg, mint a scriptelés. Nem is tudom rajtam kívül van e itt olyan aki foglalkozott vagy foglalkozik komolyabban vele. Viszont a Unity nem csak programozásból áll. Minimum a programozás, grafika (2D, 3D + animálás) és a hang (effekt+zene) szükséges hozzá, hogy valami értelmesebb játékot összerakjunk vele. Ezeken belül még a különböző stílusok, különböző játékokhoz szükséges ismeretek.....aztán ott van még a történet írás, leveldesign, mechanika, technológiai megoldások, VR, AR... Én nem értek A-tól Z-ig mindenhez, még a unityhez sem annyira, hogy kisujjból vágjak mindent. Tutorial videók, leírások alapján tanultam és sokszor még ma is tanulok ezekből, vagy ha nem tudok valamit, akkor rákeresek. Korábban láttam itt Unityvel foglalkozó fórum részt, de eléggé halott volt. Maga a fórum is haldoklik, nem hiszem, hogy megérné itt is elkezdeni ezt az irányt, hisz vannak ennél jobb és látogatottabb fórumok erre ahol hamarabb kapnak az emberek segítséget és értékes tudást. Persze, ha valaki érzi magában az erőt, hogy ő képes lenne ezt itt megvalósítani, akkor hajrá, nem akarom elvenni tőle a kedvét :) Nem lehetetlen megismerni a Unityt és megtanulni játékot készíteni vele. Viszont ez egy eléggé nagy és összetett feladat, ha az ember nem csak lemásolni akar 1 videót, hanem önállóan szeretne megvalósítani akár egy komolyabb projektet. Meg persze nem egyedül érdemes ebbe belevágni, mármint a különböző területeket le kell fedni és mindben nem tud egy ember profi lenni, vagy ha komoly szinten akarja mindet az sok év és nem lesz mindben naprakész a tudása. Igaz ahhoz, hogy létrehozz egy olyan játékot ami befut és sokan játszanak vele nem kell profinak lenni. Lásd RUST, 7 days to die, vagy akár fortnite. Rust grafikailag optimalizálatlan, én 2 tutorial videó alapján kb többet optimalizáltam a saját játékomban, mint ők évek alatt... 7 days to die az 1 milkás gépemnél néha meg-meg áll 0.1 secre, vajon a gép vagy a játék hibája? Fortniteal nem játszottam, de a haveroktól látott 80-100%-os proci kihasználtságon csodálkoztam (a főmenüben...), ajánlottam is nekik az FPS limitálást és ez redukálta is a CPU kihasználtságot. Játékfejlesztésben framenként számolnak sok dolgot, de ez persze pár soros scripttel limitálható, hogy 1 másodpercen belül csak X-szer számolja ki/fusson le egy adott kód. Én nem vagyok profi a játékfejlesztésben ezt elismerem és azt is látom, hogy sok befutott játék mögött sem profik álltak, vagy csak ennyire voltak igényesek a munkájukra. Ha itt indítanánk unitys részleget, akkor szerintem csak nagyon alap tudást tudnának felszedni az emberek, vagy épp részleteket amelyek előtt és után nekik kellene kitölteni az ismereteket.
  11. A webes részre gondoltam én is, de csak minimális szinten. Saját app vagy játék területén nem tudom mennyire van itt tapasztalat. Meg azok összetettebbek, mint a scriptelés.
  12. ennyire nem érdekli a kezdőket ez a dolog, vagy ennyire nem járnak ide kezdők? :D a tapasztaltabb scripterekkel legalább hamarabb tudnánk haladni :) arra gondoltam, ha belevágunk, akkor lehetne egy közepes módot specifikálni, leírni mit is tartalmazna a mód A-tól Z-ig felhasználói szemszögből amolyan "ezt kívánja a megrendelő" (egy követelmény specifikáció), itt mivel főleg a scriptelésre szeretnék fókuszálni így pl a mappok, házak, járművek....nem fontosak csak tesztelés szintjén. Azért jó lenne online editor vagy adatbetöltős megoldással megvalósítani ezeket a rendszereket, hogy ne a scriptbe égetve legyenek. Továbbá a nagy dokumentációt kisebb darabokban is kibeszélni kicsit. Mint a segítség kérés résznél, feltenni 1-1 kérdést, hogy ki hogyan oldaná meg és arra megfelelően leírni nem csak a hogyant hanem a miértet is. Kicsit megismerve a másik szemszögét és az általa használt rendszer előnyeit, hátrányait is. várom még a jelentkezőket és az ötleteket
  13. C++-hoz nem értek, C#-ban fejlesztek és direkt a scriptelésre van ez kiélezve és a hozzátartozó dolgokhoz persze ha később lenne igény és ember rá, akkor a plugin írás, vagy más fejlesztés is szóba jöhet
  14. még úgy is csak felvetés szintjén van a dolog ha lesz belőle valami, akkor úgy is leszervezzük a továbbiakat, hogy hogyan is menne ez a dolog
  15. megoldjuk nélkülük, akár másik fórumon, vagy privátban :) nem muszáj függeni az itteni adminoktól :)