kurta999

V.I.P. Member
  • Hozzászólások

    2.800
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

678 Közkedvelt

1 követő

kurta999 felhasználóról

  • Rang
    Éllő fédisznó
  • Születésnap 1996-11-29

Egyéb

  • Játékos név
    kurta{33FF33}999
  • Weboldal
    http://188.226.147.231/
  1. http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=3813818&postcount=1438
  2. mfr

    Hazugság!
  3. SA-MP szerver egy szálon fut, egyszer létrehozott globális változót pl. a pozíció tárolásra használhatsz húzezer helyen is, lassabb nem lesz. Csak annyi, hogy ahogy a következő GetPlayerPos lefut, a változó értéke felül lesz írva. Ha ilyesmit akarsz csinálni, hogy lekérni a pozícióját, és megnézni hogy egy zónán belül-e van, vagy hogy Z > 50, akkor ez a megoldás ide tökéletes. Én pl. globális változót használok a jármű id lekérésére is. Viszont itt jön a fő hátulütője az egésznek, hogy ha hülyeséget csinálsz a globális változóval, pl kihagyod, hogy beleolvasod a GetPlayerVehicleID(), akkor a fordító nem fog hibázni és az előző értékével fog lefutni a funkció. Jópárszor szoptam már ezmiatt, főleg a globális stringek miatt amiket formázásra használok. Mostnai fejjel nagyon meggololnám, hogy mire használok globális változót az előbb említett dolgok miatt, viszont a módot nemfogom újraírni :D
  4. Az csak akkor van ott, hamá társítod valamihez a struktúrát. (jobbklikk -> convert to struct* - itt megjelenő listán 100%, hogy itt lesz!!!) Mellesleg az hülyeség, hogy nem 100%-os a visszafordítás, mert az, csak néha elég érdekes kódok keletkeznek. Netán ha kéne 6.8-as ida, akkor dobj egy pm-et és küldöm.
  5. Tese unatkoztál... Fasza :D http://pastebin.com/GYNb14Jn Mellesleg CTRL + F9 -> importáld be az ittlévő dolgokat, aztán ahol van egy pPlayer vagy pNetGame ott jobb klikk rá és "Convert to struct*" azt kiválasztod neki a megfelő struktúrát a listából, és valami ilyesmit fogsz kapni: http://pastebin.com/wkWvfmhh (Compiler options - default alignment -> 0)
  6. RPC-s része is érthető? Esetleg pl az armourt és a vehicle id-t is megtudnád keresni és felírni a struktúrát a nulláról a fentihez, amiben a health van benne? (CPlayer-t) Úgy, hogy az életet, a páncélt és a jármű id-t tartalmazza? Ha igen, akkor érted :D
  7. Nincs időm ilyenekre :D Mellesleg nem hoztam volna ide a linket, ha ez nem egy olyan "secret" dolog lenne évek óta, hogy kb. a scripterek 98%-a azt se tudja, mit kezdjen vele. Ezután se fogja egyből felfogni senki, sok gyakorlát és gondolkodást igényel, hogy megtanulja. DrAkE[/member]: Kösz a fordítást! :)
  8. Áthoztam ide is a linket egy hivatalos fórumon írt leírásomra, hátha segít valakinek: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=599574
  9. Magyar szervert nyitni EGYÁTALÁN nincs már értelme, nagyon kicsi az esély, hogy lesznek játékosok, még akkor is, ha van egy baszott jó öteleted. Kevesen vannak már a magyarok, van pár szerver, ennyi.
  10. Új verzió elérhető, messze a legstabilabb. Sajnos ennek a stabilitásnak ára van, pár funkció odaveszett - de inkább stabilabb, mind tágabb de instabilabb http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=513499
  11. Nem a bites cuccrol van szó, hanem arról h ez még két vagy három évvel ezelőtti pluginokkal működik. Az ujjal egyáltalán nem
  12. Ha single mapokat akarsz berakni a játékba és nem felel meg a modelid-k ID-je, s nincs kedved egyesével cserélgetni az .IDE fájlban aztán az .IPL-ben, akkor ez a script segítségedre fog vállni. Ezenkívül ha berakod egy mappába az összes txd/dff fájlt amit a megadott.IDE használ, akkor az .IDE-ben használt fájlokat külön mappába rakja az újragenerált ide fájlallal együtt. https://github.com/kurta999/GTASA_MapParser/blob/master/ide.pwn
  13. Kiraktam githubra pár scriptet amit már lassan 5 éve írtam, gondoltam itt is hasznos lehet, szóval tessék: Lényeg, hogy savedpositions.txt-ben lévő pozíciókból konvertál egy tömböt. Leírás nincs, ott a .pwn, kb 50 sor. https://github.com/kurta999/SaveConverter/blob/master/saveconverter.pwn
  14. NEMROSSZBÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ... DE EZ ECSEPET ÖREG.