gnorby88

Fórumozó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

0 Újonc

gnorby88 felhasználóról

  • Rang
    Újonc
  • Születésnap 1988-06-14

Egyéb

  • Weboldal
    http://rkbklan.atw.hu
  1. Valahol máshol van a gond.Nem itt.
  2. Nézd meg ezt: http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3874.msg44081#msg44081 Itt már leirtam h kell megcsinálni.Remélem neked is jó lex.
  3. Keresgélj itt: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Objects Igaz h csak szövegesen irja, nincs kép, de meglehet találni amit keresel.
  4. Igenis számít az a 4szóköz távolság(TAB),mert sokkal áttekinthetobb lex a kódod, és nem irkál ki olyan hibákat majd h loose indentation. Olvasd el ezt: http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=120.0
  5. Tengerimalac jól mondja h az 1000 helyett mást kell irni,hogy tovább látszódjon.(1000 = 1másodperc) DE! A stilust is állitani kell,mert 2-re van téve,és az nem tunik el,csak ha újra spawnolsz. Az 1000es után ami van az a stilusa a betunek. Itt megbirod nézni a stilusokat: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GameTextStyle Textdrawot pedig igy kell csinálni: FS vagy GM elejére: new Text:Textdraw0; OnPlayerSpawn-hoz h megjelenjen: Textdraw0 = TextDrawCreate(42.000000,423.000000,"Szoveg"); TextDrawAlignment(Textdraw0,0); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0,0x000000ff); TextDrawFont(Textdraw0,0); TextDrawLetterSize(Textdraw0,0.899999,1.700000); TextDrawColor(Textdraw0,0x00ff0099); TextDrawSetProportional(Textdraw0,1); TextDrawSetShadow(Textdraw0,2); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0); Itt találsz infót arról h mit lehet álligatni: http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawCreate OnPlayerDisconnect-hez ez,h eltunjön mikor elhagyja a szerót: TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw0); Remélem segítettem. ;) ;)
  6. Köx. Azóta rájöttem én is. De köx. :D
  7. Azt szeretném kérdezni,h a játékos fölött el lehet-e tuntetni mindent, h ne látszódjon az élet, meg név se ? És utána h lehet vissza csinálni, ha lehet ?
  8. Azért nem látod, mert ugyanazok a koordináták mind a 3-nál. A kamera pozícióját kell megváltoztatni h lásd a csávót. A SetPlayerPos és a SetPlayerCameraLookAt koordinátája ugyanaz.A SetPlayerCameraPos koordinátát meg kell változtatni. Eloször lemented hol legyen a csávó,azt berakod az elsö kettobe, utána arréb mész ahol legyen a kamera, lemented, és az lesz a SetPlayerCameraPos ...
  9. Na figyelj! Sztem a kapud azért megy el a pi***ba, mert nem figyeltél eléggé, és elhagytál egy - jelet az x koordináta elöl,a kinyitásnál és bezárásnál. if(!strcmp("/knyit", cmdtext, true)) return MoveObject(kkapu, -1531.327515, 482.156799, 16.960892, 2.5); if(!strcmp("/kzar", cmdtext, true)) return MoveObject(kkapu, -1531.327515, 482.156799, 8.960892, 2.5);
  10. Jah. Az igaz. Köx h szóltál, de nem az a gondom... :-\
  11. Hello van ez a parancsom: /911 [id] [ok] if(strcmp(cmd, "/911", true) == 0) { new tmp[256]; new ok; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "HASZNÁLAT: /911 [playerid] [ok]"); return 1; } giveplayerid = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "HASZNÁLAT: /911 [playerid] [ok]"); return 1; } ok = strval(tmp); if (IsPlayerConnected(giveplayerid)) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), "[RADIO] %s jelentette, hogy %s %s", sendername,giveplayer, ok); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); }else { format(string, sizeof(string), "%d ez egy nem aktív játékos.", giveplayerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } return 1; } itt van a baj: format(string, sizeof(string), "[RADIO] %s jelentette, hogy %s %s", sendername,giveplayer, ok); Nem irja ki a szöveget! Azt ki irja h ki és kit jelentett fel csak azt nem h miért.Tehát az ok hiányzik.
  12. Az angol fórumon vagy egy nagyon jó TUT: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=132845.0 Egy kis angoltudás nem árt...
  13. Az utolsó gyémántrablás
  14. Kösz szépen. Egyszerû nagyszerû,de nem tudtam volna nélküled hogy miért nem indul el. ;)