curvemaster

Fórumozó
  • Hozzászólások

    415
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

49 Kezdő

curvemaster felhasználóról

  • Rang
    Vérbeli tag
  • Születésnap 1999-02-11

Egyéb

  • Weboldal
    http://townlife.xjx.hu
  • Titulus
    Haladó scripter
  1. Apum játszik vele kb. 3 éve. Eos serveren tolja, 115 körül van. Neve NetGuru, Fonicius :D Keresd meg ha ott játszol:D
  2. Sziasztok. Csinálgatok néha 1-1 Minecraftos tutorialt. Ajtó készítés pistonokkal http://www.youtube.com/watch?v=MWQrlQfitlQ Ajánlott felbontás: 1080p/720p Ágyú készítés http://www.youtube.com/watch?v=uY3AsXVN0vM Ajánlott felbontás: 1080p/720p Gyorsan ismétlõdõ redstone jel (nem hosszabbítható a gyorsaság) http://www.youtube.com/watch?v=kb1i4FcHQx8 Ajánlott felbontás: 1080p/720p (A régebbi ugyanilyen postot kitörlöm, azért raktam ki, mert újak, és még lehet hogy lesznek.)
  3. Én megöltem.
  4. Hát most felraktam valami handlinget, hát sokkal jobb :D már vettem is fel videókat, csak meg kell õket szerkesztgetni. :D
  5. Sziasztok, Mivel mostanában sokat GTA IV-zek, videókat is csinálok xd Most 2 van, abból egynek van értelme: Cole White's Sultan RS drifting http://www.youtube.com/watch?v=lqjmLcS8WeY Fuck dis: http://www.youtube.com/watch?v=rkvk8sOqSxs Ajánlott felbontás: 1080p (Full HáDé)
  6. [email protected] (vagy ki :D )
  7. Confederacy Cities RPG :)
  8. ChuckNorris/Ystee
  9. [glow=red,2,300]Sziasztok![/glow] Már sok oldalt megnéztem, hogy hova kell rakni a mentéseket a GTA IV-ben, de ha berakom, ahova írnak, akkor nem mûködik. Nem tudjátok, hogy hova rakjam be? Mert újraraktam a gépem, és elfelejtettem a mentéseket lementeni, és most be akarok rakni egy 100%-os mentést :) Köszönöm a segítséget: Cole~
  10. meghalt
  11. Sziasztok! Mivel a szerver már rég óta nem fut, és nem is fog, ezért publikálom a Town Life módját. A szerver Sheet adminrendszerére alapul, de már nagyon sokat változott. Sok más scripttel építettem egybe... Pl: speedboost script, Buba (asszem ez a neve ^-^ ) object frissítõ kódja... De van egymagam írt rész is, nem kevés :D Három csapat van: Rendõrök, Vagos, Grove. Csatlakozásnál kiválasztod, melyik csapatba szeretnél lenni. Kilépéskor menti a... - Scoret, Admint, öléseket, halálokat, játszott órák/napokat A módban több mint(?) 1800 object van, és kb.(?) 300 jármû. Köszönöm szépen, hogy Sheet megírta az adminrendszert, és ráébresztett a minimális scriptelési tudásomra ^-^ :D Régóta nem néztem bele, már nem emlékszem mik vannak benne... Letöltés Remélem sokak számára hasznos lesz.
  12. Win7-re SP3 nincs :D vagy igen? :D Na de már mûxik kösz :3 :D
  13. Sziasztok. Újraraktam a gépem, (Win7) és felraktam a GTA IV-t. Majd amikor crackelem, akkor nem akar elindulni, hanem kiadja, hogy GTA IV: FATAL ERROR (RMN60), vagy vmi ilyesmit. Mi lenne a megoldás? :( Köszi elõre is :)
  14. [pawn]public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == vhtele) { SetPlayerPos(playerid,297.3579,-27.8848,-3.9000); SetPlayerInterior(playerid, 1);//interior, nem vw SendClientMessage(playerid, -1, "Bementél a városházába."); } if(pickupid == vhteleki) { SetPlayerPos(playerid,275.2279,-191.8267,1.5781); SetPlayerInterior(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, -1, "Kijöttél a városházából."); } return 1; }[/pawn] Valószínû, hogy azért dob ki, mert oda rakja be az embert, ahol van a kimenõ pickup...
  15. :problem: :D Nem tudom miért nem mûködik... Itt a full: #include <a_samp> #include <zcmd> new gMunka[MAX_PLAYERS]; new GotMilk[MAX_PLAYERS]; new CP1, CP2, CP3, CP4, CP5, CP6, CP7, CP8; forward UnFreezePlayer(playerid); #define MUNKA_NINCS 0 #define MUNKA_COWBOY 1 CMD:elfogadmunka(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1528.3557, 1215.5189, 10.8125)) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_NINCS) { gMunka[playerid] = MUNKA_COWBOY; SendClientMessage(playerid, -1, "Elfogadtad a munkát!"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Már van munkád!"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy a munkánál!"); } return 1; } CMD:munkakezd(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdtél dolgozni! Menj, és fejd meg a tehenet!"); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy cowboy!"); } return 1; } CMD:tejlead(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { if(GotMilk[playerid] >= 1) { SendClientMessage(playerid, -1, "Leadtad ezért megkaptad a jutalmad! (500 $ és 1 Pont)"); GivePlayerMoney(playerid, 500); GotMilk[playerid]--; SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+1); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nincs tejed!"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy cowboy!"); } return 1; } CMD:munkabefejez(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { SendClientMessage(playerid, -1, "Befejezted a munkát!"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy cowboy!"); } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(CP1) { SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); GotMilk[playerid]++; DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP2 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1509.6528,1217.0497,10.9375, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP2) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP3 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1500.0675,1226.9259,11.0531, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP3) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP4 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1501.4376,1254.4552,11.0445, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP4) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP5 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1499.6357,1264.3749,11.0499, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP5) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP6 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1505.1816,1285.6637,11.0211, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP6) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP7 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1511.2065,1278.6943,10.9761, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP7) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP8 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1519.5472,1247.9701,10.9045, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP8) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } return 1; } public UnFreezePlayer(playerid) { ClearAnimations(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; }#include <a_samp> #include <zcmd> new gMunka[MAX_PLAYERS]; new GotMilk[MAX_PLAYERS]; new CP1, CP2, CP3, CP4, CP5, CP6, CP7, CP8; forward UnFreezePlayer(playerid); #define MUNKA_NINCS 0 #define MUNKA_COWBOY 1 CMD:elfogadmunka(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1528.3557, 1215.5189, 10.8125)) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_NINCS) { gMunka[playerid] = MUNKA_COWBOY; SendClientMessage(playerid, -1, "Elfogadtad a munkát!"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Már van munkád!"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy a munkánál!"); } return 1; } CMD:munkakezd(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdtél dolgozni! Menj, és fejd meg a tehenet!"); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy cowboy!"); } return 1; } CMD:tejlead(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { if(GotMilk[playerid] <= 1) { SendClientMessage(playerid, -1, "Leadtad ezért megkaptad a jutalmad! (500 $ és 1 Pont)"); GivePlayerMoney(playerid, 500); GotMilk[playerid]--; SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+1); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nincs tejed!"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy cowboy!"); } return 1; } CMD:munkabefejez(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { SendClientMessage(playerid, -1, "Befejezted a munkát!"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy cowboy!"); } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(CP1) { SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); GotMilk[playerid]++; DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP2 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1509.6528,1217.0497,10.9375, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP2) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP3 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1500.0675,1226.9259,11.0531, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP3) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP4 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1501.4376,1254.4552,11.0445, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP4) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP5 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1499.6357,1264.3749,11.0499, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP5) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP6 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1505.1816,1285.6637,11.0211, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP6) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP7 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1511.2065,1278.6943,10.9761, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP7) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP8 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1519.5472,1247.9701,10.9045, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP8) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } return 1; } public UnFreezePlayer(playerid) { ClearAnimations(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; }#include <a_samp> #include <zcmd> new gMunka[MAX_PLAYERS]; new GotMilk[MAX_PLAYERS]; new CP1, CP2, CP3, CP4, CP5, CP6, CP7, CP8; forward UnFreezePlayer(playerid); #define MUNKA_NINCS 0 #define MUNKA_COWBOY 1 CMD:elfogadmunka(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1528.3557, 1215.5189, 10.8125)) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_NINCS) { gMunka[playerid] = MUNKA_COWBOY; SendClientMessage(playerid, -1, "Elfogadtad a munkát!"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Már van munkád!"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy a munkánál!"); } return 1; } CMD:munkakezd(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdtél dolgozni! Menj, és fejd meg a tehenet!"); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy cowboy!"); } return 1; } CMD:tejlead(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { if(GotMilk[playerid] <= 1) { SendClientMessage(playerid, -1, "Leadtad ezért megkaptad a jutalmad! (500 $ és 1 Pont)"); GivePlayerMoney(playerid, 500); GotMilk[playerid]--; SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+1); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nincs tejed!"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy cowboy!"); } return 1; } CMD:munkabefejez(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { SendClientMessage(playerid, -1, "Befejezted a munkát!"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy cowboy!"); } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(CP1) { SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); GotMilk[playerid]++; DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP2 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1509.6528,1217.0497,10.9375, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP2) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP3 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1500.0675,1226.9259,11.0531, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP3) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP4 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1501.4376,1254.4552,11.0445, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP4) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP5 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1499.6357,1264.3749,11.0499, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP5) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP6 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1505.1816,1285.6637,11.0211, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP6) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP7 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1511.2065,1278.6943,10.9761, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP7) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP8 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1519.5472,1247.9701,10.9045, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP8) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } return 1; } public UnFreezePlayer(playerid) { ClearAnimations(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; }#include <a_samp> #include <zcmd> new gMunka[MAX_PLAYERS]; new GotMilk[MAX_PLAYERS]; new CP1, CP2, CP3, CP4, CP5, CP6, CP7, CP8; forward UnFreezePlayer(playerid); #define MUNKA_NINCS 0 #define MUNKA_COWBOY 1 CMD:elfogadmunka(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1528.3557, 1215.5189, 10.8125)) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_NINCS) { gMunka[playerid] = MUNKA_COWBOY; SendClientMessage(playerid, -1, "Elfogadtad a munkát!"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Már van munkád!"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy a munkánál!"); } return 1; } CMD:munkakezd(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdtél dolgozni! Menj, és fejd meg a tehenet!"); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy cowboy!"); } return 1; } CMD:tejlead(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { if(GotMilk[playerid] <= 1) { SendClientMessage(playerid, -1, "Leadtad ezért megkaptad a jutalmad! (500 $ és 1 Pont)"); GivePlayerMoney(playerid, 500); GotMilk[playerid]--; SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+1); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nincs tejed!"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy cowboy!"); } return 1; } CMD:munkabefejez(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { SendClientMessage(playerid, -1, "Befejezted a munkát!"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Nem vagy cowboy!"); } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(CP1) { SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); GotMilk[playerid]++; DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP2 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1509.6528,1217.0497,10.9375, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP2) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP3 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1500.0675,1226.9259,11.0531, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP3) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP4 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1501.4376,1254.4552,11.0445, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP4) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP5 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1499.6357,1264.3749,11.0499, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP5) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP6 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1505.1816,1285.6637,11.0211, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP6) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP7 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1511.2065,1278.6943,10.9761, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP7) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP8 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1519.5472,1247.9701,10.9045, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP8) { GotMilk[playerid]++; SetTimer("UnFreezePlayer", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Elkezdted fejni a tehenet!"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } return 1; } public UnFreezePlayer(playerid) { ClearAnimations(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; }