Fuzzy

Fórumozó
  • Hozzászólások

    15
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

4 Újonc

1 követő

Fuzzy felhasználóról

  • Rang
    Újonc
  • Születésnap Április 18
  1. Egy itemként van megcsinálva. Mikor az itemre kattintasz, lekérdezi a játékost hogy járműben ül-e,, és hogy arra a járműre engedélyezve van-e a villogó. Ha mind IGAZ értéket ad vissza, akkor létrehozza a villogó object-et, majd hozzá attacholja a kocsihoz. Illetve náluk 2 itemmel van megoldva, tehát megkapja ugyan azt az itemet szürke icon képpel. Ha van egy Item rendszered már, akkor onnantól maximum 15 percet vesz igénybe megcsinálni.
  2. Szia. A célkeresztre a megoldásod valószínű a HUD-ban lesz. HUD-ban levan tiltva a célkereszt valószínű. Keress egy "showPlayerHudComponent" kifejezést és azok közül a crosshair-t írd át true-ra. A login panelnél pedig egy CameraMatrix-ot kell létrehozni, majd loginolásnál a camera targetet a playerre visszaállítani, de ajánlom hogy loginolásig a spawnolást szedd ki, vagy tiltsd le az irányítást. A spawnolási pontot pedig a play gamemod mappáiban kell keresned. Pontosan nem tudom hol, mivel nem foglalkoztam ilyesmivel.
  3. Szia, ha ACL-ben engedélyezve van, és a kiválasztod scripted a Resources mappában van, akkor a szerveren /refresh majd /start /stop /restart parancsokkal tudod kezelni a scriptet. Viszont ha minden szerver újra indításnál nem szeretnéd elindítgatni a scripteket egyesével, és ahhoz is lusta vagy, hogy mtaserver.conf-ba beírd, akkor ajánlok egy resource indító scriptet, és elég azt az egyet beírni mtaserverbe, onnantól minden script magától elindul. De ehez már logika és kisebb hozzáértés szükséges.
  4. PHPMyAdmin-ban bal oldalt a charachters-t lenyitod, azon belül rámész hogy oszlopok, és ott keress olyat, hogy money, bankmoney, premiumpont vagy pp, és ott az alapértelmezett értéket tudod módosítani.
  5. arrow.png-t cseréld ki "files/Admin.png" re :)
  6. local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize() addEventHandler("onClientRender", getRootElement(), function() local lx, ly, lz = getElementPosition(localPlayer) for k,v in ipairs(getElementsByType("player")) do if isElement(v) and isElementOnScreen(v) then if v ~= localPlayer then local tx, ty, tz = getElementPosition(v) --másik játékos pozíciója local bx, by, bz = getPedBonePosition(v, 4) -- fejcsont pozíció if getDistanceBetweenPoints3D(lx, ly, lz, tx, ty, tz) < 20 then local sx, sy = getScreenFromWorldPosition(tx, ty, bz+0.5) if sx and sy then local accountName = getAccountName(getPlayerAccount(v)) if isObjectInACLGroup ( "user." .. accountName, aclGetGroup ( "admin" ) ) then local w, h = 100, 100 local sx, sy = sx-w/2, sy-h dxDrawImage (sx, sy, w, h, "arrow.png") end end end end end end end) Gyorsan elkészítettem egyet, lehetőleg középre helyezi a képet a játékos fölött. Még nem teszteltem, de ha gond van jelezd!
  7. ezeket a sorokat a scriptből ide tudod másolni?
  8. húsvét

    HÚSVÉT Sziasztok, tőlem még nem nagyon láthattatok publikációkat, de nem is vagyok még olyan régi tag. Ez a topic inkább a kezdő szerverkészítőknek szól. Legyen szó RP akár FUN szerverről, merem remélni, hogy sokak szeretnének egy kisebb húsvéti eventel kedveskedni a játékosainak. Mivel hamarosan húsvét, ezért is dobtam össze egy kisebb scriptet, melyet szabadon fel lehet használni, és ha követitek az utasításaimat, könnyen be tudjátok üzemelni bármelyik szerverre. Nos, a script jelenleg minden újra indításkor létrehozza a modellezett tojásokat. (FIGYELEM! A tojás modellezése nem saját!) Ezek mellett óránként a felszedett tojásokat újra lehelyezi. Az általa nyújtott ajándékot pedig a tojásra való kattintásnál kapjátok meg. Az ajándékot nektek kell hozzácsatolni, melyet majd elmondok hogyan kell. Beüzemelés: A letöltött mappában találjátok meta.xml -> Ehez nem kell nyúlni. server.lua -> Lehetőleg ehez se nyúlj global.lua -> No, ez az első script melyben találsz egy változót, és egy táblát. az eggID mellé egy Object id kerül, erre lesz modellezve a tojás, és ezt az objectet hozza létre a script. Továbbá ebben a scriptben az eggPos táblában a minta szerint be kell írni az x, y, z kordinátákat, hogy hol is legyenek tojások. Szerveren belül a pozíció lekérése gondolom megy. client.lua -> Itt találtok egy 3-4 soros ki kommentelt részttt, ahová be kell írnotok az ajándékot, hogy mit is adjon a tojás. (Pénz, item stb.) Ha nem sikerül, akkor keress fel és segítek. Ha bármi hiba merülne fel, esetleg nem működne a script, esetleg bővítsem valamivel, írjatok kommentet és segítek, ugyanis a scriptet még nem teszteltem. Letöltés/Download: http://www.mediafire.com/file/30197fdlfp2c711/easterEvent.rar/file
  9. Hát, debug nem sok mindent ír, így most nem tudom, illetve időm se igazán lenne ránézem pontosan. Viszont az externalos item Systembe rengeteg bug van. Youtube-n már rengeteg oktató videót találsz, illetve WIKI-n is minden megtalálsz példákkal. Próbálj meg írni egyet saját magad. Ha a fejedben rendesen összerakod, onnantól a megvalósítás már nem nagy ügy. Remélem ha már ketten is le szeretnénk beszélni, hatni fog.
  10. Szia. Előnyösebb lenne ha egy videót mutatnál a pontos problémáról, vagy részletesebben kifejtenéd, mert ezek alapján nem nagyon tudunk segíteni. Esetleg nyiss egy debugscriptet (/debugscript 3) és nézd meg, hogy hirdetésnél, és a felhívásánál milyen hibákat ír ki, azt pedig másold ide be. Ha ezt megteszed, akkor nagyobb eséllyel tudunk segíteni.
  11. Kreativitásod megvan hozzá, és ez egy igényesen kialakított pálya, melybe a látszat alapján sok időt fektettél bele. Ha megvan hozzá a türelmed, akkor ez egy jó időtöltés lehet számodra. Remélem/Reméljük hogy látunk még több hasonló pályát vagy egyéb munkát tőled. Hajrá
  12. <right name="function.kickPlayer" access="false"/> <-- itt a false-t átírod true-ra.
  13. acl-ben engedélyezned kell function.kickplayer meg function.playerban valami ilyesmit keress
  14. Szia! attól hogy behúzod a skint, nem lesz megírva a script hozzá, csak azoknak, amik eddig is bent voltak. Kettő lehetőséged maradt: Kiegészíted a scriptet és a meta.xml-t Egy már bentlévő skint felülírsz, kicserélsz. (Ugyan azon a néven teszed be).
  15. Nem tudom, hogy náluk hogy van megoldva, viszont jelenleg 1 megoldás jutott eszembe. Külön component a logó, és egy külön scriptben a component láthatóságát megváltoztatod, hogy ne látszódjon. Ezáltal a szervereden nem fog látszódni, más szerveren pedig igen, mert a script csak a te szerveredben lesz benne. Ebben a scriptben segíthet a "setVehicleComponentVisible" funkció.