Core

Fórumozó
  • Hozzászólások

    15
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

0 Újonc

Core felhasználóról

  • Rang
    Újonc

Egyéb

  • Játékos név
    Core
  1. Van például egy garázs interior amiben van korlát stb és az egy külön object. Azokat hogyan bírom kitörölni? Próbáltam a removeWorldModel-t de nem nagyon sikerült vagy lehet én rontottam el valamit:/ Erről az objectről lenne szó: https://tinyurl.com/ydzedc8j Itt egy kép magáról a garázsról: https://imgur.com/a/O29zJVJ . Map editorban nem sikerült sehogy hiába mentem a törlésre nem törölte ki.
  2. Csak nem tudom hogy hogyan bírok rákeresni. Sikerült megoldani zárható a téma!
  3. Van 3db garázs amit le szeretnék cserélni modellezett garázsra. Azt tudom hogy objectet hogyan bírok lecserélni de interiort hogyan lehet? 3 garázs: https://imgur.com/a/6IVsSPS
  4. Az object ID-t egy samp map editorral kerestem ki úgy egyszerűbb. De amúgy sikerült köszönöm!:)
  5. Vannak olyan objectek amiket nem lehet kitörölni az alap mta map editorba. Ezt hogyan bírnám megtenni? Egy kép hogy miről beszélek: https://imgur.com/a/JlKdwK0
  6. Igen sikerült köszönöm! :)
  7. Rendben legközelebb figyelek. Köszi a választ ment a +! :)
  8. Sziasztok az mitől lehet hogy a legnagyobb fék tuningot beszerelem (prémium csomag) utána kiszállok a kocsiból majd vissza és elbugol a kézi. Valamennyire működik de nagyon gyenge. Viszont ha 1 el visszább veszem akkor működik. Handlinghez vagy a tuningrendszerhez van köze? Volt már valakinek hasonló problémája? Edit: Nem minden kocsinál bugol el a kézi
  9. Rendben köszönöm a segítséget otthon megnézem! :)
  10. Hogyan bírnám beállítani hogy a 1783 as dimenzióba és 3 as interiorba legyen "George"? Próbálkoztam setElementDimension és Interiorral de valahogy nem akar összejönni:/ local jobPed = {} local job_Font = dxCreateFont("files/font.TTF", 9) local job_Font2 = dxCreateFont("files/font.TTF", 10) local job_PedPos = { {113, 1308.5190429688, -1321.4002685547, -33.200000762939, "George"}, } function createPeds() for index,value in ipairs (job_PedPos) do if isElement(jobPed[index]) then destroyElement(jobPed[index]) end jobPed[index] = createPed(value[1], value[2], value[3], value[4], value[6], value[7]) setPedRotation(jobPed[index], 180) setElementFrozen(jobPed[index], true) jobPed[index]:setData("ped:job", true) jobPed[index]:setData("ped:name",value[5]) jobPed[index]:setData("name:tags", "Munkáltató") --createBlip(value[2], value[3], value[4], 62) --setPedAnimation ( jobPed[index], "INT_OFFICE", "OFF_Sit_Idle_Loop", -1, true, false, false ) end end addEventHandler("onClientResourceStart", getResourceRootElement(getThisResource()), createPeds) createPeds()
  11. Oh hogy erre nem gondoltam:D (még eléggé kezdő vagyok) Köszönöm működik! :)
  12. Sziasztok hogyan bírnám beállítani hogy a chatbe azt a összeget adja ki amennyit hozzáadott a táblából? player:setData("char:money", player:getData("char:money") + table.random(money)) outputChatBox(" ", player, 255, 255, 255, true) outputChatBox(cbms .. "Sikeresen teljesítetted a fuvart. A fizetséged #7cc576" .. IDE KELL AZ ÖSSZEG .. "$#ffffff.", player, 255, 255, 255, true)
  13. frakció

    Tedd be magad a frakcióba utána frakció leadernek is és kirúgod. Magadat is ki bírod rúgni. Nem biztos hogy ez rá a legjobb megoldás de működik.
  14. addCommandHandler("setfaction", function(player, cmd, target, groupId) if player:getData("acc:admin") < 6 then return end if not tonumber(groupId) then outputChatBox("#ffffff/setfaction [Név / ID] [Frakció ID]", player, 124, 197, 118, true) else groupId = tonumber(groupId) target, targetName = exports.mta_main:findPlayer(player, target) if target and target:getData("loggedin") then if groups[groupId] then loadGroups() local qh = dbQuery(reloadGroupDatasForPlayer, connection, "INSERT INTO groupattach (groupID, characterID) VALUES (?,?)", groupId, target:getData("char:id")) loadGroups() if qh then exports.mta_admin:outputAdminMessage("#7cc576"..player:getData("char:anick").." #fffffffrakcióba tette #7cc576"..targetName:gsub("_", " ").."#ffffff-t #0094ff(Frakció: "..groupId..")") dbFree(qh) end else outputChatBox("#ffffffHibás frakció ID.", player, 124, 197, 118, true) end end end end)
  15. Sziasztok van egy szerelő script viszont nem tudom hogyan bírnám lekérni hogy ha a player pl. 10-es frakcióban tartózkodik akkor engedje dutyzni és adja ki a sérüléseket. Eléggé sokat próbálkoztam és ha valami ment utána az nem ment és csak sorba jött a hiba:/ Előre is köszi a segítséget:) Duty része: dutyInt = nil dutyIntBent = nil dutyPickup = nil function dutyInterior () dutyInt = createPickup(1752.5, -1912.01611, 13.5, 3, 1272) dutyIntBent = createPickup(1494.5, 1303.57874, 1093.2, 3, 1273) setElementInterior(dutyIntBent,3) dutyPickup = createPickup(1494.45398, 1308.98608, 1093.28430, 3, 1275) setElementInterior(dutyPickup,3) end -- Pickup -- [Useful funkcio] function isElementWithinPickup(theElement, thePickup) if (isElement(theElement) and getElementType(thePickup) == "pickup") then local x, y, z = getElementPosition(theElement) local x2, y2, z2 = getElementPosition(thePickup) if (getDistanceBetweenPoints3D(x2, y2, z2, x, y, z) <= 1) then return true end end return false end -- function jatekosPickup (jatekos, dim) if (jatekos == localPlayer) then if dim and isElement(dutyInt) then if (isElementWithinPickup(jatekos, dutyInt)) then outputChatBox(""..beallitasok["chatPrefix"].." A belépéshez nyomj "..beallitasok["szin"].."'enter'#ffffff gombot!",255,255,255,true) elseif (isElementWithinPickup(jatekos, dutyIntBent)) then outputChatBox(""..beallitasok["chatPrefix"].." A kilépéshez nyomj "..beallitasok["szin"].."'enter'#ffffff gombot!",255,255,255,true) end end end end addEventHandler("onClientPickupHit", root, jatekosPickup) function pickupGomb () local getMunka = getElementData(localPlayer, "e->mechanic->munkaba") if (isElementWithinPickup(localPlayer, dutyInt)) then if getMunka then fadeCamera(false, 1.5) setTimer ( function() setElementInterior(localPlayer,3) setElementPosition(localPlayer,1494.48633, 1304.00806, 1093.28906) fadeCamera(true, 1.5) outputChatBox(""..beallitasok["chatPrefix"].." Szolgálatba állni a "..beallitasok["szin"].."/duty#ffffff parancssal tudsz, a kék pickupban!",255,255,255,true) end, 1500, 1 ) else outputChatBox(""..beallitasok["chatPrefix"].." Kérlek vedd fel a munkát!",255,255,255,true) end elseif (isElementWithinPickup(localPlayer, dutyIntBent)) then fadeCamera(false, 1.5) setTimer ( function() setElementInterior(localPlayer,0) setElementPosition(localPlayer,1752.5, -1912.01611, 13.5) fadeCamera(true, 1.5) end, 1500, 1 ) end end bindKey("enter", "down", pickupGomb) function duty () local getMunka = getElementData(localPlayer, "e->mechanic->munkaba") if (isElementWithinPickup(localPlayer, dutyPickup)) and getMunka then local getDuty = getElementData(localPlayer, "e->mechanic->szolgalatba") if getDuty then setElementData(localPlayer, "e->mechanic->szolgalatba", false) setElementModel(localPlayer, math.random(0,200)) outputChatBox(""..beallitasok["szin2"].."[Duty]:#ffffff Sikeresen kiléptél a szolgálatból!",255,255,255,true) triggerServerEvent ( "uzenetDolgozokNak", root, localPlayer, ""..getPlayerName(localPlayer).." kilépett a szolgálatból!") else setElementData(localPlayer, "e->mechanic->szolgalatba", true) setElementModel(localPlayer, 50) outputChatBox(""..beallitasok["szin2"].."[Duty]:#ffffff Sikeresen szolgálatba léptél!",255,255,255,true) triggerServerEvent ( "uzenetDolgozokNak", root, localPlayer, ""..getPlayerName(localPlayer).." szolgálatba lépett!") end end end addCommandHandler("duty", duty)