Core

Fórumozó
  • Hozzászólások

    21
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

0 Újonc

Core felhasználóról

  • Rang
    Újonc

Egyéb

  • Játékos név
    Core
  1. Köszönöm a segítséget zárható! :)
  2. Hogyan bírnám megoldani hogy a kinyíló spoiler ne csak annak a playernek látszódjon aki a kocsiban ül? Előre is köszönöm ha valaki segít ebben! :) function spoiler() local theVeh = getPedOccupiedVehicle(localPlayer) if theVeh then if getElementModel(theVeh) == 503 then local sX, sY, sZ = getVehicleComponentPosition(theVeh, "movspoiler") if spd >= 200 then if sZ < 1.2 then setVehicleComponentPosition(theVeh, "spoiler", sX, sY, sZ+0.005) end elseif spd < 200 then if sZ > 0.87 then setVehicleComponentPosition(theVeh, "spoiler", sX, sY, sZ-0.01)
  3. debugscript nem ír semmit?
  4. Esetleg letudnád írni hogy mi volt a baj? Mert nekem is hasonló problémám van és sehogy nem tudok rájönni mi miatt lehet:/
  5. A tuning rendszeren belül van a paintjob és amikor kiválasztasz egyet majd nyomsz egy backspace-t a paintjob rábugol anélkül hogy megvásároltad volna. Ha van rajta megvásárolt paintjob akkor már egy másikat nem lehet rábugoltatni csak ha megveszed. Remélem úgy ahogy érthetően írtam le!:) Próbálkoztam nagyon sokan és régebben valahogy ki is bírtam javítani de most sehogy nem jön össze. Vagy az van hogy nem lehet rábugoltatni viszont ha megvásárlod akkor se lesz rajta vagy pedig nem lehet rábugoltatni de viszont ha megvásároltál egy paintjobot akkor fogsz tudni magyarán megcserélődik a hiba. Mondhatjuk hogy fél sikert értem el:D elseif selectedSubMenu == 4 then tuningMenu[selectedMenu]["subMenu"][selectedSubMenu]["subMenu"] = {} if getElementData(enteredVehicle, "tuning.paintjob") > 0 then exports.paintjobok:destroyShaderCache(enteredVehicle) exports.paintjobok:addVehiclePaintJob(enteredVehicle, getElementModel(enteredVehicle), getElementData(enteredVehicle, "tuning.paintjob")) else exports.paintjobok:destroyShaderCache(enteredVehicle) end Sikerült megoldanom!
  6. Az eddig nekem is megvan és bármilyen objectet kitörlök. Csak az a baj hogy ennél a garázsnál mindegy mit csinálok akkor is ott lesz. Gondolom az miatt lehet hogy mindig másik dimenzióba kerül vagy passz:/
  7. Van például egy garázs interior amiben van korlát stb és az egy külön object. Azokat hogyan bírom kitörölni? Próbáltam a removeWorldModel-t de nem nagyon sikerült vagy lehet én rontottam el valamit:/ Erről az objectről lenne szó: https://tinyurl.com/ydzedc8j Itt egy kép magáról a garázsról: https://imgur.com/a/O29zJVJ . Map editorban nem sikerült sehogy hiába mentem a törlésre nem törölte ki.
  8. Csak nem tudom hogy hogyan bírok rákeresni. Sikerült megoldani zárható a téma!
  9. Van 3db garázs amit le szeretnék cserélni modellezett garázsra. Azt tudom hogy objectet hogyan bírok lecserélni de interiort hogyan lehet? 3 garázs: https://imgur.com/a/6IVsSPS
  10. Az object ID-t egy samp map editorral kerestem ki úgy egyszerűbb. De amúgy sikerült köszönöm!:)
  11. Vannak olyan objectek amiket nem lehet kitörölni az alap mta map editorba. Ezt hogyan bírnám megtenni? Egy kép hogy miről beszélek: https://imgur.com/a/JlKdwK0
  12. Igen sikerült köszönöm! :)
  13. Rendben legközelebb figyelek. Köszi a választ ment a +! :)
  14. Sziasztok az mitől lehet hogy a legnagyobb fék tuningot beszerelem (prémium csomag) utána kiszállok a kocsiból majd vissza és elbugol a kézi. Valamennyire működik de nagyon gyenge. Viszont ha 1 el visszább veszem akkor működik. Handlinghez vagy a tuningrendszerhez van köze? Volt már valakinek hasonló problémája? Edit: Nem minden kocsinál bugol el a kézi
  15. Rendben köszönöm a segítséget otthon megnézem! :)