Federico

Fórumozó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

0 Újonc

Federico felhasználóról

  • Rang
    Újonc

Egyéb

  • Játékos név
    Federico D Froster
  1. Nagyon szépen köszönöm a választ 🙂
  2. Sziasztok. körülbelül kettő hete kezdtem el foglalkozni MTA , Lua fejlesztéssel. Éveket öltem bele SA:MP , Pawn fejlesztésbe, sajnos hiába... Sajnos az agyam nagyon rá van állva a pawn - ra, ami C++ nyelven alapszik, teljesen más a felépítése. Kezdem kapizsgálni az MTA felépítését is, de van még pár tisztázandó kérdés bennem. 1. Ha kliens oldali script - ben deklaràlok (lètrehozok) egy változót, az azonnal az adott kliens - nek (játékosnak) hozza létre? pl: local valtozo_1 function valami(player) valtozo_1 = 2 end addCommandHandler stb... Tehát ez a kód csak az adott játékosnak változtatja meg a valtozo_1 értékét aki beírta a parancsot, vagy minden kliens - nek (játékosnak)? így lenne a helyes? (Továbbra is kliens oldal) local valtozo_1 = {} function valami(player) valtozo_1[player] = 2 end addCommandHandler stb... 2. Kérdés Mi a különbség a kliens oldalon, ha player - t vagy localPlayer - t használok? ezek előre definiált változók, tudom. A localPlayer = getLocalPlayer() de az mégsem egyezik meg a sima player deklarációval, miért? 3. Kérdés Ha kliens oldalon hozok létre egy változót, de a változó értékét szerver oldalon akarom lekérdezni, hogyan tehetem meg? Használtam már a triggerClientEvent - et, de csak egy változó értéket ebben, hogyan tudok elküldeni? Esetleg ha van egy jármű rendszer abban le van tárolva az autó élete, benzin, stb stb. ha van egy munka rendszerem és abban létrehozok egy munkajárművet egy játékosnak, hogyan állíthatom annak a benzin változó értékét, ha az egy teljesen másik resource - ban van? Remélem a kérdéseimet világosan és tisztán fogalmaztam meg, előre is köszönöm.