Norby

Fórumozó
  • Hozzászólások

    1.615
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

313 Kedvelt

Norby felhasználóról

  • Rang
    Őskövület
  • Születésnap 1996-03-26

Egyéb

  • Steam
    norby004
  • Játékos név
    Norby
  • Weboldal
    http://dream-radio.eu
  • Titulus
    Scripter, Webmester

Utolsó profil megtekintők

333 profil megtekintés
  1. Igen én készítettem kivéve a getElementSpeed, math.round ezek mind megtalálhatóak a wikin, de amúgy ha az embernek van több programnyelvben tapasztalata akkor nem hiszem, hogy olyan nagy kunszt elkészíteni egy ilyen scriptet egy kis wiki olvasás után :) Aki azt mondja, hogy ezt a kódot már látta valahol az nyugodtan linkelje, hogy hol mert ez csak itt van publikálva ;)
  2. Ehhez csak annyit fűznék hozzá hogy ha van valami staff változás és én véleményezem akkor tuti van valaki aki ezt felhozza. Amugy meg jo esélyem lett volna bekerülni anno és ha tovább forumozok akkor biztosan kaptam volna esélyt, de még jó hogy nem jött össze mert már látom hogy kár lett volna az időmet erre a közösségre pazarolni. Amióta itt vagy kettőt nem szóltam hozzád de te azért belémkötsz..
  3. Teljes mértékben egyetértek Drake-el. Drake +1 Nekem nem volt erőm kifejteni a véleményem, mert hát mit számítana az, de én sem gondolom máshogy mint Drake.
  4. Ugyan én már nem nagyon élem a fórumozási életem maximum 1-2 témát elcsípek itt annyira felnézek viszont Csabesz volt aki a legtöbbet tett az utóbbi időben a fórumért azelőtt pedig Chuck bácsi akit szintén ugyan úgy tisztelek ezért most tiszteletem jeléül megköszönném a többiek nevében is az eddigi munkád Csabesz még, ha valaki negatív dologgal is fogja fel az eltávozásod ami érthető, mert semmi sem tart örökké. ;)
  5. na ez nagyon nem szép megoldás :D egy jó ideje elavult :) ez a ciklus elõdje ennél szerintem nincs egyszerûbb megoldás, bejárod a tömböt egy ciklussal és cellánként ellenõrzöd hogy egyenlõ e az érték...van rá még egy megoldás de azt nem ajánlom de azért leírom :) #include public OnFilterScriptInit() { new tomb[5] = {0,1,2,3,4}; new valtozo = 4; // for(new i = 0; i < sizeof(tomb); i++) { if(tomb[i] == valtozo) { print("Egyenlõ"); break; } } // if(tomb[0] == valtozo) { print("Egyenlõ"); } if(tomb[1] == valtozo) { print("Egyenlõ"); } if(tomb[2] == valtozo) { print("Egyenlõ"); } if(tomb[3] == valtozo) { print("Egyenlõ"); } if(tomb[4] == valtozo) { print("Egyenlõ"); } // return 1; } Figyelj azt kérdezte van-e megoldás én leírtam neki az már mindegy hogy mikor hogy volt, de mûködik amúgy igazat adok neked, mert elavult.
  6. Igazából van megoldás bár elég furcsának találom a kérdést, hogy miért nem jó a ciklus? Na mindegy a megoldás a következõ: Elég szokatlan megoldás, de a kérdésre válaszolva meg lehet oldani ciklus nélkül a dolgot #define ARRAY_SIZE 15 new arr[ARRAY_SIZE], count = -1; arr[14] = 20; Ugras: count++; if(count == ARRAY_SIZE) return print("nincs találat!"); if(arr[count] != 20) { goto Ugras; } else { print("14. tömb elem értéke 20"); }
  7. Mutasd hogy csináltad másold be az arra vonatkozó sorokat. Így kellene kinéznie az OnPlayerDeath eljárás alatt. SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
  8. Így csak azt fogja ki listázni akinek a legnagyobb az ID-je mint adminnnak mert mindig felülírja a karakterláncot szóval ott a ciklusba miután formáztad utána kellene csinálni egy karakterlánc összefûzést (strcat). Szóval valahogy így fog kinézni az egész: CMD:admins(playerid) { new szFormat[128], kimenet[128]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(JatekosInfo[i][AdminSzint] > 0) { format(szFormat, sizeof(szFormat), "{2bff00}Online: {ff0000}%s {00ccff}[Adminszint: {ff0000}%d{00ccff}]",GetName(i),JatekosInfo[i][AdminSzint]); strcat(kimenet, szFormat); } } SendClientMessage(playerid, -1, kimenet); return 1; }
  9. Nem rossz, de szerintem felesleges erre timer-t pazarolni timer nélkül is meglehetne oldani ami sokkal elõnyösebb megoldás. Ha pedig maradsz ennél a megoldásnál akkor pedig szerintem elég másodpercet menteni és onnan maradékos osztással át lehet váltani perc, óra, nap stb..
  10. Nem rossz, de én azt hiányolom, hogy nincs kategorizálva például: Jármû függvények, Object Függvények stb.. Mármint ott az elõtag csak szerintem kellene ilyen fül is vagy opció, hogy ha kiválasztja akkor csak azokat listázza.
  11. Nem az enyém szóval nekem aztán mindegy, de tájékoztatom majd róla, hogy mi a következmény köszi amúgy. :) Valaki esetleg tud segíteni még ?
  12. Üdv. Aki jártas ebben, vagy van neki otthon PS3-a és õ maga flashelte ki annak várom a válaszát. Szóval azt szeretném megkérdezni hogy, hogy lehetne "házilag" ki flash-elni a ps 3at, mert próbáltam már rátenni egy CFW-t, de amikor telepíteni akartam azt írta ki, hogy: "corrupted data" és hogy erre van e valami megoldás? PS3 slim 320GB, 4.41 frissítéssel
  13. world = 0
  14. Lehetséges csak egyszerûbb lenne MySQL-el dolgozni, de ezt a dini-s dolgot úgy lehetne megoldani, hogy FTP-re csatlakozol (PHP) és úgy olvasod a fájlokat. Ez viszont nem olyan egyszerû mint, ahogy én itt leírtam elõször mindenképp készítened kellene egy FTP-t kezelõ PHP fájlt és nem muszáj, hogy az UCP a szervergépen legyen, ha FTP kapcsolatot létesítesz a szerver FTP-vel és az UCP-vel.
  15. /save parancsra nem hiszem, hogy lehetne, de /savecar hasonló az már megfelelõ. Amúgy egyszerû az egész, ha fájlkezelõben szeretnéd akkor írsz egy parancsot mikor jármûben vagy /savecar akkor lekéri a jármû X,Y,Z,A kordinátáit és a kocsi ID számát ezt lemented egy fájlban betöltésnél pedig betöltöd a fájlból. Függvények a megírásához: GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehiclePos(vehicleid, X, Y, Z); GetVehicleZAngle(vehicleid, A);