Fr3d

Fórumozó
  • Hozzászólások

    42
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

13 Újonc

Fr3d felhasználóról

  • Rang
    Újonc
  • Születésnap Március 29

Egyéb

  • Steam
    wirty0
  • Játékos név
    Nincs.
  • Titulus
    -

Utolsó profil megtekintők

820 profil megtekintés
  1. A 2015-ös módban nincs is benne a szerver oldal.
  2. Azóta sikerült megoldani? Mert erre én is kíváncsi vagyok.
  3. Használj CEF-t a dxDrawCircle helyett.
  4. local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize() local rectangleWidth, rectangleHeight = 300, 400 local rectangleBox = {(screenWidth / 2) - (rectangleWidth / 2), (screenHeight / 2) - (rectangleHeight / 2)} Csináld meg ezzel.
  5. Kérd le az összes közelben lévő játékost szerver oldalon és triggereld át kliens oldalra. (talán)
  6. képernyőre méretezés

    local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize() local rectangleWidth, rectangleHeight = 300, 400 local rectangleBox = {(screenWidth / 2) - (rectangleWidth / 2), (screenHeight / 2) - (rectangleHeight / 2)} Ez majd középre rakja szóval majd számolgatnod kell.
  7. Idézet

    Minek nézed

    Idézet
    Idézet
    Idézet
    Idézet
    Idézet

     

     

     

     

     

    a profilomat?

    Idézet

     

     

    1. Fr3d

      Fr3d

      lol, lehet ilyet is.

      Idézet
      Idézet
      Idézet

       

      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet
      Idézet

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

  8. Amihez köze van djepresinek, az jó, hogy nem működik xd
  9. multi theft auto

    @Tarack te azt honnan tudod, hogy ott van ilyen?:D
  10. írd meg magad.
  11. local sx, sy = guiGetScreenSize(); local boxData = {450, 450}; addEventHandler('onClientRender', getRootElement(), function() dxDrawRectangle(sx / 2 - boxData[1] / 2, sy / 2 - boxData[2] / 2, boxData[1], boxData[2]) end); Ha erre gondoltál a "Képernyőre méretezés" alatt.
  12. multi theft auto

    Mintha te olyan nagyon nagy "PROGRAMMER" lennél Enigma legalább ért is a programozáshoz
  13. Ne egy ilyen modból tanulj. (@Sanyko)
  14. Ahogy @BlackSymondta, felesleges ennyi funkció. Csináld ilyesmire: local state = 'information' --- render funkció if state == 'information' then --ide a kód elseif state == 'first' then --ide a kód end
  15. if getElementData(localPlayer, "acc:admin") >= 1 then majd a dxDrawText-nek a szín argumentjeit (tocolor) megváltoztatod. pl: tocolor(255, 0, 0, 150) end