KillaBeatZ

Fórumozó
  • Hozzászólások

    10
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

0 Újonc

KillaBeatZ felhasználóról

  • Rang
    Újonc

Egyéb

  • Játékos név
    Tricky
  1. nem egész mivel, többször létrehoztam ugyanezt a funckiot mivel próbálkoztam rájönni hogy mi lehet a probléma és csak elé írtam a Letrehoz elé egy random betüt. mindegy, részemről lezártnak tekintem ezt a 'vitát'
  2. Én sem szeretnék vitázni, de itt nem látok angol-magyar keverest.
  3. De basszus én nem írtam ilyet ne mond már :D Kérlek nézd meg a scriptet, nem keverem a kettő nyelvet.. azt amit beidéztem azt id00 írta
  4. Értem miről beszéltek, ez most így jött.. viszont amit most irtál nem igazán tudom mire vélni, hogy milyen angolt kevertem magyarral, igazából a lényegesebb dolgokat irtam magyarul, de angolt nem használtam, funkció létrehozásnál. (pl function carLeparkol ) .. vagy ez csak egy példa volt?
  5. https://wiki.multitheftauto.com/wiki/RemoveWorldModel
  6. local newmod = tonumber(modelszam) erre gondolsz igaz?! mert ezt mar beleirtam már akkor is mikor feltettem a kérdést. de úgy sem müködött, mielött megkérdeznéd kicseréltem a createVehicle funkcióban is a modelszamod newmod-ra.. esetleg más ötlet? ugyanan az az error
  7. Odaírtam kommentben egyből a sor mellé de kimásolom neked :) local uj_jarmu = createVehicle(modelszam,sx,sy,sz) -- Ennél a sornál jelez a debugscript, és nem is helyezi el a járművet Parancsolj, remélem tudni fogod a megoldást :))):)
  8. Halihó sziasztok! Tudná nekem orvosolni valaki ezt a hibát? Jármű rendszert próbálok készíteni.. de elakad a járműkészítésnél a debugscript a következő sort adja ki: WARNING: rt_cs\server.lua:88: Expected number, got non-convertible string. This warning may be an error in future versions. Oké, hogy Warning csak, de a jármüvet sem teszi le sajnos.. itt a kódrészlet function vLetrehoz(betolt,id,sx,sy,sz,modelszam,kulcs,osszeg,tulaj,frakcio,fax,fay,faz,cr,cg,cb,allapot,interior,dimenzio ) local newmod = tonumber(modelszam) local fa_x = tonumber(fax) local fa_y = tonumber(fay) local fa_z = tonumber(faz) if betolt then outputDebugString("Most lett létrehozva egy teljesen új jármű!") executeSQLQuery("INSERT INTO `jarmuveink`(`ID`,`sX`,`sY`,`sZ`,`faX`,`faY`,`faZ`,`cR`,`cG`,`cB`,`allapot`,`interior`,`modell`,`frakcio`,`kulcs`,`dimenzio`,`osszeg`,`tulaj`) VALUES(?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?,?)", id,sx,sy,sz,fa_x,fa_y,fa_z,cr,cg,cb,allapot,interior,modelszam,frakcio,kulcs,dimenzio,osszeg,tulaj ) --[[sql.Query( "INSERT INTO jarmuveink ( ID, sX, sY, sZ, faX, faY, faZ, cR, cG, cB, allapot, interior, modell, frakcio, kulcs, dimenzio, osszeg, tulaj \ ) VALUES ( "..id.." , "..sx.." , "..sy.." , "..sz.." , "..fa_x.." , "..fa_y.." , \ "..fa_z.." , "..cr.." , "..cg.." , "..cb.." , "..allapot.." , "..interior.." , \ "..modelszam.." , "..frakcio.." , "..kulcs.." , "..osszeg.." , "..tulaj.." )" )]]-- end local uj_jarmu = createVehicle(modelszam,sx,sy,sz) -- Ennél a sornál jelez a debugscript, és nem is helyezi el a járművet end Itt találhattok két képet arról mi történt "inGame"! http://imgur.com/a/6whey Köszönöm a segítségeket!
  9. Szia írj üzenetet és segítek