wRt

Fórumozó
  • Hozzászólások

    55
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

11 Újonc

wRt felhasználóról

  • Rang
    Lelkes újonc
  • Születésnap 1-01-01

Egyéb

  • Játékos név
    -
  • Skype
    welcomemotherfucker
  • Titulus
    Fórumozó
  1. Szerinted ha nem mutatsz kódot, ki fog rájönni hogy mi a hiba? Addig is, itt egy minta, ami alapján magadtól is rájöhetsz a probléma okára: COMMAND:setvw(playerid, params[]) { new PARAM_PLAYER_ID; new PARAM_VIRTUAL_WORLD; if(sscanf(params, "dd", PARAM_PLAYER_ID, PARAM_VIRTUAL_WORLD)) return SendClientMessage(playerid, -1, "HASZNÁLAT: /setvw [JÁTÉKOS] [ÉRTÉK]"); SetPlayerVirtualWorld(PARAM_PLAYER_ID, PARAM_VIRTUAL_WORLD); return 1; }
  2. Egy az egyben lemásoltam a kódod, a Pawno nem írt semmilyen hibát, az eredmény pedig így nézett ki: Nem lehet, hogy véletlenül egy másik sorra mutat a hiba?
  3. #include <a_samp> #include <zcmd> #include <fixchars> main() { } public OnGameModeInit() { DisableInteriorEnterExits(); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/mycommand", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } public OnPlayerGiveDamageActor(playerid, damaged_actorid, Float: amount, weaponid, bodypart) { new string[128], attacker[MAX_PLAYER_NAME]; new weaponname[24]; GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker)); GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname)); format(string, sizeof(string), "%s has made %.0f damage to actor id %d, weapon: %s", attacker, amount, damaged_actorid, weaponname); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string); if(!IsActorInvulnerable(damaged_actorid)) //Check if actor is vulnerable { new Float:health; GetActorHealth(damaged_actorid, health); //Get current health SetActorHealth(damaged_actorid, health-amount); //Apply damage, set new health } return 1; } new actor; CMD:actor(playerid,params[]) { new Float:pos[3]; GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]); actor = CreateActor(15, pos[0] + 1, pos[1] + 1, pos[2], 0.0); SetActorVirtualWorld(actor, 0); SetActorInvulnerable(actor, 0); SetActorHealth(actor, 100.0); GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 500); return 1; } Teljesen üres mód, és nálam továbbra is működik, ilyen formában is, és nem csak filterszkript formájában.
  4. Az én parancsom ennek a kérésnek felel meg, nem pedig a feltevésednek, mely szerint hatvan mondatot olvasunk be. De mindenképp hasznos hogy ezt megosztottad vele, még szüksége lehet rá.
  5. Nekem tökéletesen lefut ugyanez egy üres és egy nem üres móddal is, filterszkript formájában, biztos nincs semmi más?
  6. CMD:txt(playerid) { new File: Handle = fopen("data.txt", io_read); new d_String [32]; fread(Handle, d_String); new t_String [128]; format(t_String, sizeof(t_String), "A 'data.txt' fájl tartalma: {FFFFFF}%s", d_String); SendClientMessage(playerid, 0xC2D8FCFF, t_String); fclose(Handle); return 1; }
  7. CMD:stats(playerid) { new d_Text [1500]; new d_String [128]; for(new i = 0; i < MAX_DEATHMATCH_ARENAS; i++) { new C = 0; for(new p = 0; p < MAX_PLAYERS; p++) { if(DEATHMATCH_ARENA[p] == i) { C++; } } format(d_String, sizeof(d_String), "Aréna (%d)\tOnline: %d\n", i, C); strcat(d_Text, d_String); } ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_LIST, "{FFFFFF}Aréna statisztikák", d_Text, "{FFFFFF}Tovább", "{FFFFFF}Kilépés"); return 1; } Ez alapján szerintem megtudod csinálni, a lényeg benne van, értelemszerűen ezt is használhatod, ha megfelelőn átírod. A második kérdésedre könnyebb lenne válaszolni amennyiben mellékelnél valami kódot, egyébként nem, nem csak 12 menüpont fér el, szóval valószínűleg túl hosszú a sor, egyébként pedig itt olvashatsz erről több információt, a megfelelő résznél.
  8. A szervergép valószínűleg Linux operációs rendszerrel fut, ezért nem megfelelő az általad használt pluginok fájlkiterjesztése. Ahhoz, hogy működjön, töltsd le a használni kívánt pluginok .so változatát a .dll helyett, valamint a server.cfg fájlban a pluginok neve után írd oda a fájl kiterjesztését.
  9. Köszönöm.
  10. Ahhoz képest, hogy lenéző hangnemben írtad, ez egy rakás fos, és még csak nem is működik.
  11. Valóban működik, már csak az lenne a kérdésem, hogy a matematika csodáival megoldható-e az, hogy a létrehozott objektet a CreateObject függvény utolsó három paraméterével felém forgassa el, tehát hogy velem szemben legyen? Gondolom az ellentéte kell annak, amerre a játékos néz, de magamtól nem tudtam rájönni, hogy pontosan milyen értéket is kellene oda írni, illetve hogy melyik paraméternek kellene változtatni az értékét. COMMAND:create(playerid) { new Float: Pos[4]; GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, 0); return 1; } Nem gond, ha esetleg nem megoldható. A 2063-as objekttel dolgoztam, ami egy polcszerűség, ezt szeretném létrehozás után automatikusan felém forgatni. Előre is köszönöm ismét a hasznos válaszokat, illetve köszönöm az előzőket is.
  12. http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerMarkerForPlayer
  13. Sziasztok, meggyőződésem hogy már volt egy ehhez hasonló kérdés a fórumon, viszont én sajnos nem tudtam megtalálni, ezért is folyamodnék ehhez a módszerhez. A kérdést sajnos nem tudom pontosan megfogalmazni, ezért példát írok rá. new Float: Pos[3]; GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); CreateObject(0, Pos[0], Pos[1], Pos[2], ...); Hogy ha én nem azt szeretném, hogy közvetlenül a játékos pozíciójára hozza létre az objektet, hanem például öt egységgel arrébb, akkor melyik értékhez kellene hozzáadnom ötöt? Értelemszerűen a játékostól abban az irányban öt egység, amerre éppen néz, ezért nem tudom eldönteni. Előre is köszönöm a hasznos válaszokat.
  14. //------------------------------------------------------------------------------ COMMAND:join(playerid, params[]) { if(Compare(params, TEAM_NAME_A)) { format(STR, sizeof(STR), "[JOIN] Sikeresen csatlakoztál a(z) %s nevű csapatba.", TEAM_NAME_A); SendClientMessage(playerid, -1, STR); } else if(Compare(params, TEAM_NAME_B)) { format(STR, sizeof(STR), "[JOIN] Sikeresen csatlakoztál a(z) %s nevű csapatba.", TEAM_NAME_B); SendClientMessage(playerid, -1, STR); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "[ERROR] Nem létező csapatnév."); } return 1; } //------------------------------------------------------------------------------ //------------------------------------------------------------------------------ stock Compare(comp[], with[]) { new LenghtComp = strlen(comp); new LenghtWith = strlen(with); new Character; if(LenghtComp != LenghtWith) return false; for(new i = 0; i < LenghtComp; i++) { if(comp[i] == with[i]) { Character++; } } if(LenghtComp == Character) return true; return false; } //------------------------------------------------------------------------------ Esetleg így nem felel meg?
  15. Kifejtenéd egy kicsit?