HDmaster0702

Fórumozó
  • Hozzászólások

    12
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

0 Újonc

HDmaster0702 felhasználóról

  • Rang
    Újonc
  • Születésnap 1-01-01

Egyéb

  • Játékos név
    John Labelmaker
  • Weboldal
    https://hunterlife.nhely.hu
  • Titulus
    Fórumozó
  1. Köszönöm a véleményt! Nem externálos... Nem editelt mód, próbálgatom, hogy mit tudok programozni, mivel még kezdő vagyok benne.
  2. Igen, mostmár működik köszönöm szépen!
  3. function setPlayerSkin(thePlayer, command, target, skinid) if not getElementData(thePlayer, "loggedin") then return end if getElementData(thePlayer, "adminszint") >= 2 and getElementData(thePlayer, "aduty") == 1 or getElementData(thePlayer, "adminszint") >= 8 then if target and skinid then local targetPlayer = exports.ng_permission:getTargetPlayer(thePlayer, target) local targetPlayerName = getPlayerName(targetPlayer):gsub("_", " ") local thePlayerName = getPlayerName(thePlayer):gsub("_", " ") local convertValue = tonumber(skinid) if not getElementData(targetPlayer, "loggedin") then outputChatBox("#bc9f01[Null-Admin#bc9f01] " .. targetPlayerName .. "#FFFFFF Nincs bejelentkezve.", thePlayer, 255, 255, 255, true) end setElementModel(targetPlayer, convertValue) outputChatBox("#bc9f01[Null-Admin#bc9f01] #FFFFFFMegváltoztattad #bc9f01" .. targetPlayerName .. "#FFFFFF skinjét. #bc9f01(" .. convertValue .. ")", thePlayer, 255, 255, 255, true) outputChatBox("#bc9f01[Null-Admin#bc9f01] ".. getAdminName(thePlayer) .." #FFFFFFMegváltoztatta a #FFFFFF skinedet. #bc9f01(" .. convertValue .. ")", targetPlayer, 255, 255, 255, true) else outputChatBox("#bc9f01[Null-Admin#bc9f01]#FFFFFF /".. command .." [#bc9f01ID/Név#FFFFFF] [#bc9f01Név#FFFFFF]", thePlayer, 255, 255, 255, true) end end end addCommandHandler("setskin", setPlayerSkin)
  4. Sziasztok! Lenne egy kis problémám! Létrehoztam egy admin parancsot a skin váltására, ám hiába próbálom nem működik csak akkor, ha belépek acl-es admin felhasználóba! A resourcenak van admin joga. Nem tudjátok ez mitől lehet?
  5. Nem használok GUI editort.
  6. Mármint hol jobb klikk rá? Visual Codeba?
  7. Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy tudjátok-e, hogy hogyan kell egy costum fontot dxDrawText-ben relatívvá tenni? A válaszokat előre is köszönöm! UI: Amennyiben kód szükséges, akkor kérlek szóljatok!
  8. Még annyi kérdésem lenne, hogyha beállítok egy CameraMatrix-ot akkor azt hogyan lehet az eredeti playert néző pos-ra állítani, mert nekem a setCameraTarget nem működik? myFont = guiCreateFont("font/Oswald-Regular.ttf", 30) function onStart() addEventHandler("onClientRender", getRootElement(), drawPanel) addEventHandler("onClientResourceStop", getRootElement, cameraDefault) input1_show = guiCreateLabel(x/2*2.29, y/2*3.26, 274, 50, "Felhasználó", false) guiLabelSetColor(input1_show, 0, 0, 0) guiSetFont(input1_show, myFont) input1 = guiCreateEdit(x/2*2.282, y/2*3.29, 274, 50, "Jelszó", false) guiSetAlpha(input1, 0) guiEditSetMaxLength(input1, 13) addEventHandler("onClientGUIChanged", input1, changeTextOnKeyUser) input2_show = guiCreateLabel(x/2*2.29, y/2*4, 274, 50, "Jelszó", false) guiLabelSetColor(input2_show, 0, 0, 0) guiSetFont(input2_show, myFont) input2 = guiCreateEdit(x/2*2.282, y/2*4.03, 274, 50, "Jelszó", false) guiSetAlpha(input2, 0) guiEditSetMaxLength(input2, 13) showCursor(true) addEventHandler("onClientGUIChanged", input2, changeTextOnKeyPass) setElementDimension(getLocalPlayer(), 9999) setElementAlpha(getLocalPlayer(), 0) showChat(false) showPlayerHudComponent("radar", false) setCameraMatrix(2493.72266, -1628, 50.34375, 2493.72266, -1668.54333, 13.34375, 0, 180) end addEventHandler("onClientResourceStart", getRootElement(), onStart) addEventHandler("onClientPlayerJoin", getRootElement(), onStart) s = {guiGetScreenSize()} p = {500; 600} x = (s[1]/2) - (p[1]/2) y = (s[2]/2) - (p[2]/2) function drawPanel() dxDrawImage(x, y, 500, 600, "pics/loginpanel.png", 0, 0, 0) end function changeTextOnKeyUser() local newText = guiGetText(input1) guiSetText(input1_show, newText) end function changeTextOnKeyPass() local newText = guiGetText(input2) guiSetText(input2_show, newText) end function cameraDefault() setCameraTarget(getLocalPlayer()) setElementAlpha(getLocalPlayer(), 100) end
  9. Nagyon szépen köszönöm a tanácsokat és a segítséget. Ment a tetszik. Lenne egy hiba megint, az, hogy nem cseréli le a textet, ha beleírok a labelbe. function onStart() addEventHandler("onClientRender", getRootElement(), drawPanel) input2_show = guiCreateLabel(x/2*2.282, y/2*4.03, 274, 50, "Jelszó", false) guiLabelSetColor(input2_show, 0, 0, 0) input2 = guiCreateEdit(x/2*2.282, y/2*4.03, 274, 50, "Jelszó", false) guiSetAlpha(input2, 0) showCursor(true) end addEventHandler("onClientResourceStart", getRootElement(), onStart) addEventHandler("onClientPlayerJoin", getRootElement(), onStart) s = {guiGetScreenSize()} p = {500; 600} x = (s[1]/2) - (p[1]/2) y = (s[2]/2) - (p[2]/2) function drawPanel() dxDrawImage(x, y, 500, 600, "pics/loginpanel.png", 0, 0, 0) end function changeTextOnKey() newText = guiGetText(input2) guiSetText(input2_show, newText) end addEventHandler("onClientGUIChanged", input2, changeTextOnKey)
  10. Sziasztok! Lenne egy kis problémám, ugyanis írok egy account systemet (tulajdonképpen egy modot) és a loginpanel képemre ráhelyeztem az inputot, elhalványítottam tettem labelt megvan a csere handler és nem akar sikerülni. amikor beleakarok kattintani az editbe, akkor nem engedi. function onStart() addEventHandler("onClientRender", getRootElement(), drawPanel) end addEventHandler("onClientResourceStart", getRootElement(), onStart) addEventHandler("onClientPlayerJoin", getRootElement(), onStart) function drawPanel() s = {guiGetScreenSize()} p = {500; 600} x = (s[1]/2) - (p[1]/2) y = (s[2]/2) - (p[2]/2) lpanel = dxDrawImage(x, y, 500, 600, "pics/loginpanel.png", 0, 0, 0) input2_show = guiCreateLabel(x/2*2.282, y/2*4.03, 274, 50, "Jelszó", false) input2 = guiCreateEdit(x/2*2.282, y/2*4.03, 274, 50, "Jelszó", false) showCursor(true) end function changeTextOnKey() guiSetText(input2_show, guiGetText(input2)) end addEventHandler("onClientGUIChanged", input2, changeTextOnKey)
  11. Tulajdonképpen mi a gond vele?