Noname20

Fórumozó
  • Hozzászólások

    32
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

1 Újonc

Noname20 felhasználóról

  • Rang
    Újonc
  • Születésnap 1-01-01

Egyéb

  • Játékos név
    Cody Christan
  • Skype
    novaktamas20
  • Titulus
    Fórumozó
  1. Mikor regisztrál a játékos megkapja az értékeket és be is illeszti sikeresen viszont a hud még mindig az alap mtas ertekeken mukodik ezert szeretnem, hogy a mysqlből töltse be azokat mikor belép és elmentse azokat mikor kilép. addEvent("adatokBetoltese", true); addEventHandler("adatokBetoltese", resourceRoot, function(username, health, armor, money, food, drink, player) local qh = dbQuery(con, 'SELECT * FROM characters WHERE username=?', username) local user = dbPoll(qh, 500); outputChatBox("MYSQL name: " ..(user[1]["username"])) local ah = dbQuery(con, 'SELECT * FROM characters WHERE health=?, armor=?, money=?, food=?, drink=?', health, armor, money, food, drink) local ertek = dbPoll(ah, 500); --outputChatBox("Neved: " ..getPlayerName(client)) if (user) then if (#user > 0) then local username = getPlayerName(client) outputChatBox("MYSQL name: " ..(user[1]["username"])) if (user[1]["username"] == username) then local username = (user[1]["username"]) outputChatBox("" ..ertek[1]["health"]) local health = (tonumber(ertek[1]["health"])) local armor = (tonumber(ertek[2]["armor"])) local money = (tonumber(ertek[3]["money"])) local food = (tonumber(ertek[4]["food"])) local drink = (tonumber(ertek[5]["drink"])) outputChatBox("Szerver oldalról: " ..health.. " " ..armor.. " " ..money.." " ..food.. " " ..drink) end end end end ); De valamiért nem akar működni, azt írja ki hogy a health, armor, money, food, drink= NULL , ha a felhasználóinevet akarom lekérni akkor meg azt írja ki, hogy ERROR: Hud/scriptS.lua:7: attepmt to index field '?' (a nil value) már több órája küszködök vele de nem tudok rá jönni mi a baja
  2. local x, y = guiGetScreenSize() oX, oY = 1280, 720 dxDrawRectangle(499/oX*x, 149/oY*y, 300/oX*x, 400/oY*y, tocolor(0, 0, 0, 150)) dxDrawRectangle(499/oX*x, 149/oY*y, 300/oX*x, 30/oY*y, tocolor(0, 0, 0, 150)) dxDrawText(headerText, 649/oX*x, 149+15/oY*y, _, _, tocolor(255, 255, 255, 255), scaleWidth*1.5/oX*x, scaleHeight*1.5/oX*x, sajatFont, "center", "center", false, false, false, true) dxDrawRectangle(509/oX*x, 149+80/oY*y, 300-20/oX*x, 400-360/oY*y, tocolor(0, 0, 0, 150)) Ezzel a képernyőre méretezéssel mi a baj? A saját képernyőmön tökéletesen működik meg minden, a kisebb/nagyobb felbontásokon pedig a helyén vannak a rectanglek de a szélességük és a magasságuk szétcsúszik illetve a szöveg is elcsúszik a helyéről
  3. local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize() local rectangleWidth, rectangleHeight = 300, 400 local scaleWidth, scaleHeight = screenWidth/1920, screenHeight/1080 local rectangleX, rectangleY = screenWidth/2 - screenWidth/2 - scaleWidth, screenHeight/2 - screenHeight/2 - scaleHeight Mi a baj ezzel a képernyőre méretezéssel?
  4. Olyan problémám lenne, hogy csináltam egy Dashboardot, Hudot és tökéletesen működtek, viszont újra telepítettem a gépemet, és most elindulnak semmi hiba nélkül se konzolba se debugscriptben de egyszerűen nem működnek, nem jelenik meg a Hud ha elindítom, nem adja se a hud se a dashboard az értéket hogy látszanak mert úgy csináltam meg hogy ha látszik a hud akkor element datában getElementData(localPlayer, "hud", true)... hasonlóképp a Dashboard és van egy lekérdezés és az se írja hogy megjelent a hud szóval nem a képernyőre méretezéssel van a gond. És nem értem hogy mi lehet
  5. Valaki tud esetleg egy normálisan működő, mindenkinek a képernyőjére igazodó képernyőre méretezési módszert?
  6. Sziasztok! Elkezdtem írni egy hudot, és olyat szeretnék csinálni benne, hogy animálva megy le a hp, armor, kaja, pia, stamina..stb Mert ugye alapból csak így le veszegeti és ennyi semmi animáció, és ez nem néz ki olyan jól mintha meg lenne animálva. De annyira a dxdraw-os animációkban nem vagyok még otthon, valaki esetleg tudna segíteni vele? Előre is köszönöm!
  7. Hát igazából nemnagyon tudom ez mit akar jelenteni, hogy mit mivel kéne osztani dxDrawImage(rectangleX-160, rectangleY+550, 420, 420, "Files/needle.png", math.floor(jatekosSebesseg))
  8. Sziasztok! Nekiálltam egy speedo megírásának, el is jutottam vele egy darabig, lekéri a sebességet, mozog a mutató, de sajnos a mutató nem úgy mozog ahogy a png fájlon a számok vannak. Pl ha alapból dxDrawText el írja a sebességem ami tegyül fel 80 akkor a mutató a 125 km/h ra forog, ezt hogyan tudnám szabályozni, hogy mikor, mennyin legyen? Pl ha 80 an vagyok akkor 80 at is mutasson a mutatóval? Előre is köszi a segítséget!
  9. Ez az useful function kéne nekem:D
  10. Sokat érek vele, ha nem működik:0
  11. Valaki tudna dobni nekem egy wordbreak useful functiont? Ha lehet, egy olyat amit egyszerű használni! Köszi előre is
  12. Azt írja folyamatosan, bármikor kattintok rá a gombra, hogy csak 5 percenként kérhetem le a munkajárművem. addEventHandler("onClientClick", getRootElement(), function(gomb, allapot, absX, absY) if getElementData(localPlayer, "panelNyitva2", true) then if allapot == "down" and gomb == "left" then if dobozbaVan(rectangleX-535, rectangleY+560, rectangleWidth-50, rectangleHeight-5, absX, absY) then tick = getTickCount() if tick + (5 * 60000) <= getTickCount() then triggerServerEvent("Munkajarmu", localPlayer) setElementData(localPlayer, "pizzakezben", "10") outputChatBox("Sikeresen megkaptál: " ..getElementData(localPlayer, "pizzakezben").. "Pizzát!") else outputChatBox("5 percenként kérhetsz le munkajárművet!") end end end else return end end )
  13. A funkción kívül megadtam neki hogy local lekerhetoseg = true
  14. Hát nemtudom :/ Lehet valamit én csinálok rosszul addEventHandler("onClientClick", getRootElement(), function(gomb, allapot, absX, absY) if getElementData(localPlayer, "panelNyitva2", true) then if allapot == "down" and gomb == "left" then if dobozbaVan(rectangleX-535, rectangleY+560, rectangleWidth-50, rectangleHeight-5, absX, absY) then if (lekerhetoseg) then tick = getTickCount() triggerServerEvent("Munkajarmu", localPlayer) setElementData(localPlayer, "pizzakezben", "10") outputChatBox("Sikeresen megkaptál: " ..getElementData(localPlayer, "pizzakezben").. "Pizzát!") elseif tick + (5 * 60000) <= getTickCount() then outputChatBox("5 percenként kérhetsz le munkajárművet!") end end end else return end end ) Próbáltam már nagyon sok féleképpen, úgy is hogy az az if (lekerhetoseg) nincsen meg mindenféle, de vagy lekéri és a tickelést nem nézi, vagy nem kéri le soha
  15. Nem, csak be rakod bárhová a scriptben. Én funkción kívül szoktam használni