trubicsd

Fórumozó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

0 Újonc

1 követő

trubicsd felhasználóról

  • Rang
    Újonc
  • Születésnap Január 1

Egyéb

  • Steam
    3nyctophilia6
  • Játékos név
    NYCTOPHILIA
  • Weboldal
    www.nyctophilia.eu
  • Titulus
    A nobody.

Utolsó profil megtekintők

112 profil megtekintés
  1. multi theft auto

    Na most reálisabban működik. Köszi. :)
  2. multi theft auto

    Kétlem, hogy az lenne. :D Alap GTA Forumon találtam. Max 1,2 dolgot alakítgattam rajta. Nem tudom mit nevetsz kamu "programozó". :) Helyedben szerintem csendben maradnék és szépen ülnék a valagamon. :D
  3. Sziasztok Profibbak segítségét szeretném kérni, aki esetleg már kísérletezett ezzel és sikerrel. Próbálkoztam responsive dx-et összerakni, de az egész valamiért nem akart normálisan működni. Az egész alatt arra gondolok, hogy ha van egy 1920x1080 méretű monitorod, és a dx-et beállítod rajta meg minden, akkor az egy 1024x768-as méretű monitoron is ugyan úgy nézzen ki. Tehát ne lógjon ki, illetve próbálja a dx-et ahhoz méretezni, hogy méretarányos legyen. Ha már jártatok az FFS Gaming szerverén, akkor tulajdonképpen ugyan arra gondolok, mint náluk a lobby. Az minden monitoron jó. Én a következő módszerrel próbálkoztam: local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize() local responsiveMultiplier = (screenWidth + 2048) / (2048 * 2) local rectangleWidth, rectangleHeight = 270 * responsiveMultiplier, 150 * responsiveMultiplier local font = dxCreateFont("font.ttf", 12 * responsiveMultiplier, false, "antialiased") local rectangleX, rectangleY = screenWidth/2 - rectangleWidth/2, screenHeight/2 - rectangleHeight/2 -- Tudom, hogy itt nem funkcióban van. Scripten belül ott van. dxDrawRectangle(rectangleX, rectangleY, rectangleWidth, rectangleHeight, tocolor(0, 0, 0, 150)) A válaszokat előre is köszönöm.