• Hozzászólások

    57
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

6 Újonc

[email protected] felhasználóról

  • Rang
    Lelkes újonc
  • Születésnap Január 1

Egyéb

  • Játékos név
    Ryoto_Fujita
  • Skype
    nincs
  • Titulus
    Fórumozó

Utolsó profil megtekintők

407 profil megtekintés
  1. Értem, köszönöm szépen. Megoldottam, szóval most működik :P
  2. Attached Object Editor-al csináltam és azért van ott 0. Semelyik object sem akar előjönni. Megtudnál nekem írni egy scriptet, hogy ha a 4es fegyver van kézben akkor azokat az objecteket csatolja rá, és ha a 11es akkor ezeket?
  3. Hiba a scriptben. Sziasztok, valaki megtudná mondani hogy ez miért nem működik? A script annyi hogy, ha egy kés vagy egy dildó van a kezünkben akkor egy object csatolódik a játékoshoz. Késnél kereszt, dildónál Könyv. Valamiért nem akar megjelenni az object. public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerWeapon(playerid) == 4) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 1; else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 11) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 2; else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] = 0; FegyverErzekelo(playerid); return 1; } forward FegyverErzekelo(playerid); public FegyverErzekelo(playerid) { if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 0) { if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 0)) { RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0); } else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 1)) { RemovePlayerAttachedObject(playerid, 1); } return 1; } else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 1) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 11712, 6, 0.086999, 0.038999, 0.092999, 0.900001, -1.599998, 98.000015, 5.210992, 2.174000, 1.807000); return 1; } else if(JatekosInfo[playerid][MelyikFegyverVanAKezben] == 2) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 2894, 6, 0.160999, 0.052000, 0.127999, 86.500015, -4.400003, 5.999999); SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 2894, 6, 0.160000, 0.031000, 0.139000, -93.600021, 3.199999, -5.900002); return 1; } return 1; }
  4. Sziasztok, valaki megtudná mutatni hogy hogyan kell ezt tördelni? mysql_format(FCRPAdatbazis, query, sizeof(query), "UPDATE `Jatekosok` SET `RegNap` = '3',`RegHonap` = '11',`RegEv` = '2019' WHERE `ID` = '%d', JatekosInfo[playerid][jRegEv]);
  5. Értem, köszönöm szépen
  6. Nincs semmilyen error. Valamiért csak az 1es IDjű benzinkútnál engedi tankolni, többinél nem.
  7. Megcsináltam a jármű rendszert de most meg az egyik parancsom nem működik. Ez miért nem működik? CMD:fill(playerid, params[]) { new vehicleid, uzemanyag; if(sscanf(params, "dd", vehicleid, uzemanyag)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "{2F70D0}[FCRP]{FFFFFF}: /fill [ID] [Üzemanyag]"); for(new bki = 1; bki < sizeof(BenzinKutInfo); bki++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,4.0,BenzinKutInfo[bki][BenzinKutX],BenzinKutInfo[bki][BenzinKutY],BenzinKutInfo[bki][BenzinKutZ])) { if(JarmuInfo[vehicleid][jUzemanyag] + uzemanyag > MAX_UZEMANYAG[GetVehicleModel(vehicleid) - 400]) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"{2F70D0}[FCRP]{FFFFFF}:Ennyi nem fér bele"); if(JatekosInfo[playerid][jPenz] <= uzemanyag * UZEMANYAG_ARA) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"{2F70D0}[FCRP]{FFFFFF}: Nincs elég pénzed az üzemanyagra!"); JarmuInfo[vehicleid][jUzemanyag] += uzemanyag; JatekosInfo[playerid][jPenz] -= uzemanyag * UZEMANYAG_ARA; } } return 1; }
  8. Betöltés, mentés. UI:Nagyon nem megy nekem a y_ini ha egy jármű rendszert nem bírok megírni Írok egy módot és amíg ezt nem tudom megcsinálni addig nem tudom folytatni, és így értelmetlen folytatnom :/
  9. Nem működik. Ha átírnám mySQL-re akkor talán megjavulna?
  10. #include <a_samp> #include <sscanf2> #include <streamer> #include <YSI\y_ini> #include <iZCMD> #define JARMUVEK_HELYE "FCRP/Jarmuvek/%d.ini" enum ENUM_JARMU_INFO { bool:JarmuVan, jID, jModelID, jTipus, Float: jPosX, Float: jPosY, Float: jPosZ, Float: jPosA, jColor1, jColor2, jTulajdonos[MAX_PLAYER_NAME], jAr, Float:jElet, jPanelok, jAjtok, jLampak, jKerekek } new JarmuInfo[MAX_VEHICLES][ENUM_JARMU_INFO]; new MyVehicleIDs[MAX_VEHICLES]; main() { print("\n----------------------------------"); print(" Blank Gamemode by your name here"); print("----------------------------------\n"); } public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); JarmuvekBetoltese(); return 1; } public OnGameModeExit() { JarmuvekMentese(); return 1; } stock JarmuvekMentese() { for(new ji=1;ji < MAX_VEHICLES;ji++) { JarmuMentes(ji); DestroyVehicle(JarmuInfo[ji][jID]); } } stock JarmuMentes(jarmuid) { new jFajl[35], modelid, Float:pos[4]; if(JarmuInfo[jarmuid][JarmuVan] == false) return 0; modelid = JarmuInfo[jarmuid][jModelID]; GetVehiclePos(JarmuInfo[jarmuid][jID], pos[0], pos[1], pos[2]); GetVehicleZAngle(JarmuInfo[jarmuid][jID], pos[3]); new panels, doors, lights, tires, Float:vElet; GetVehicleDamageStatus(JarmuInfo[jarmuid][jID], panels, doors, lights, tires); GetVehicleHealth(JarmuInfo[jarmuid][jID], vElet); format(jFajl, sizeof(jFajl), JARMUVEK_HELYE, jarmuid); new INI:File = INI_Open(jFajl); INI_WriteInt(File, "ModelID", modelid); INI_WriteFloat(File, "PosX", pos[0]); INI_WriteFloat(File, "PosY", pos[1]); INI_WriteFloat(File, "PosZ", pos[2]); INI_WriteFloat(File, "PosA", pos[3]); INI_WriteInt(File, "Color1", JarmuInfo[jarmuid][jColor1]); INI_WriteInt(File, "Color2", JarmuInfo[jarmuid][jColor2]); INI_WriteString(File, "Tulajdonos", JarmuInfo[jarmuid][jTulajdonos]); INI_WriteInt(File, "Ar", JarmuInfo[jarmuid][jAr]); INI_WriteFloat(File, "Elet", vElet); INI_WriteInt(File, "Panelok", panels); INI_WriteInt(File, "Ajtok", doors); INI_WriteInt(File, "Lampak", lights); INI_WriteInt(File, "Kerekek", tires); INI_Close(File); return 1; } stock JarmuvekBetoltese() { new jarmucount; for(new ji = 1; ji < MAX_VEHICLES; ji++) { new jFajl[35]; format(jFajl, 35, JARMUVEK_HELYE ,ji); if(fexist(jFajl)) { INI_ParseFile(jFajl, "JarmuBetolt", .bExtra = true, .extra = ji); JarmuBetoltes(ji); jarmucount++; printf("%d jármű betöltve", jarmucount); } } } forward JarmuBetolt(id, name[], value[]); public JarmuBetolt(id, name[], value[]) { JarmuInfo[id][JarmuVan] = true; INI_Int("ModelID", JarmuInfo[id][jModelID]); INI_Float("PosX", JarmuInfo[id][jPosX]); INI_Float("PosY", JarmuInfo[id][jPosY]); INI_Float("PosZ", JarmuInfo[id][jPosZ]); INI_Float("PosA", JarmuInfo[id][jPosA]); INI_Int("Color1", JarmuInfo[id][jColor1]); INI_Int("Color2", JarmuInfo[id][jColor2]); INI_String("Tulajdonos", JarmuInfo[id][jTulajdonos]); INI_Int("Ar", JarmuInfo[id][jAr]); INI_Float("Elet", JarmuInfo[id][jElet]); INI_Int("Panelok", JarmuInfo[id][jPanelok]); INI_Int("Ajtok", JarmuInfo[id][jAjtok]); INI_Int("Lampak", JarmuInfo[id][jLampak]); INI_Int("Kerekek", JarmuInfo[id][jKerekek]); return 1; } stock JarmuBetoltes(jarmuid) { JarmuInfo[jarmuid][jID] = AddStaticVehicleEx (JarmuInfo[jarmuid][jModelID], JarmuInfo[jarmuid][jPosX], JarmuInfo[jarmuid][jPosY], JarmuInfo[jarmuid][jPosZ], JarmuInfo[jarmuid][jPosA], JarmuInfo[jarmuid][jColor1], JarmuInfo[jarmuid][jColor2], -1, 0); SetVehicleParamsEx(JarmuInfo[jarmuid][jID], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); UpdateVehicleDamageStatus(JarmuInfo[jarmuid][jID], JarmuInfo[jarmuid][jPanelok], JarmuInfo[jarmuid][jAjtok], JarmuInfo[jarmuid][jLampak], JarmuInfo[jarmuid][jKerekek]); SetVehicleHealth(JarmuInfo[jarmuid][jID], JarmuInfo[jarmuid][jElet]); MyVehicleIDs[JarmuInfo[jarmuid][jID]] = jarmuid; return 1; } stock ElerhetoJarmuID() { for(new ji = 1; ji<MAX_VEHICLES; ji++) { if(JarmuInfo[ji][JarmuVan] == false) return ji; } return -1; } stock GetName(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); return name; }
  11. Egyébként mivel érdemes menteni?
  12. Igen, de akkor sem működik
  13. Tudnál nekem írni egy ilyen scriptet? Tanulmányoznám és ezzel növelném a tudásomat is.
  14. Szóval ez így már jó? stock JarmuMentes(jarmuid) { new jFajl[35], modelid, Float:pos[4]; if(JarmuInfo[jarmuid][JarmuVan] == false) return 0; modelid = JarmuInfo[jarmuid][jModelID]; GetVehiclePos(JarmuInfo[jarmuid][jID], pos[0], pos[1], pos[2]); GetVehicleZAngle(JarmuInfo[jarmuid][jID], pos[3]); new panels, doors, lights, tires, Float:vElet; GetVehicleDamageStatus(JarmuInfo[jarmuid][jID], panels, doors, lights, tires); GetVehicleHealth(JarmuInfo[jarmuid][jID], vElet); format(jFajl, sizeof(jFajl), JARMUVEK_HELYE, jarmuid); new INI:File = INI_Open(jFajl); INI_WriteInt(File, "ModelID", modelid); INI_WriteFloat(File, "PosX", pos[0]); INI_WriteFloat(File, "PosY", pos[1]); INI_WriteFloat(File, "PosZ", pos[2]); INI_WriteFloat(File, "PosA", pos[3]); INI_WriteInt(File, "Color1", JarmuInfo[jarmuid][jColor1]); INI_WriteInt(File, "Color2", JarmuInfo[jarmuid][jColor2]); INI_WriteString(File, "Tulajdonos", JarmuInfo[jarmuid][jTulajdonos]); INI_WriteInt(File, "Ar", JarmuInfo[jarmuid][jAr]); INI_WriteFloat(File, "Elet", vElet); INI_WriteInt(File, "Panelok", panels); INI_WriteInt(File, "Ajtok", doors); INI_WriteInt(File, "Lampak", lights); INI_WriteInt(File, "Kerekek", tires); INI_Close(File); return 1; }