BlackSy

Fórumozó
  • Hozzászólások

    590
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

189 Elfogadott

BlackSy felhasználóról

  • Rang
    Hős tag
  • Születésnap Április 27

Egyéb

  • Játékos név
    Mark Revolv
  • Skype
    xxglichxx
  • Titulus
    Designer

Utolsó profil megtekintők

2.922 profil megtekintés
  1. Sziasztok. Elkezdett járni az agyam, hogy is lehetne több féle CJ skin. Addig eljutottam, hogy egy-egy elem már kap más textúrát, de nagyon nem értek a shader-ekhez. addCommandHandler("change", function() textures2 = {{"body","white.png"},{"head","face.png"}} for i,v in pairs (textures2) do local shader = dxCreateShader("shader.fx", 0, 0, true, "ped") local normal = dxCreateTexture(v[2]) dxSetShaderValue(shader,"body",normal) engineApplyShaderToWorldTexture(shader,v[1]) end end) Ezt a kódot a hivatalos mta fórumon találtam, ezzel nem jó. Próbáltam máshogy is, de nem hinném, hogy a Lua-nak van baja, sokkal inkább az FX-nek. texture body; texture head; technique tec0 { pass P0 { Texture[0] = body; Texture[1] = head; } } texture body; texture head; technique tec0 { pass P0 { Texture[0] = body; } } technique tec1 { pass P0 { Texture[0] = head; } } texture body; texture head; technique tec0 { pass P0 { Texture[0] = body; } pass P1 { Texture[0] = head; } } Így próbáltam az FX részét. Ezekkel a megoldásokkal sem jó. Esetleg aki jobban ért a shader-ekkel, mint jómagam, az segíthene. Előre is köszi. :D
  2. szia bentú allig lattlak fen a froumon gondollom a viszavitek a megyeibe. blaise bisztos tud vlamit rolad mekkerdem tole

    1. Blaise(freeBen)

      Blaise(freeBen)

      helo baksly szoval az történt ben kijöt volna már a multko r kiengették volna de ugye betörsess lopás volt a vággya ben elenn asztán mikór engették volna ki még mijelőt bilincset leszették keziről a dilom már le is nyúlta csicska öröknek pénz tárcáját az még nem let volna baj hát ügyes keze van a tesának vamzer geci paraszt gecik észre sem veték xdddd csak asztán kikacagta ökett asztán viszaatta mer csak vicből csinálta asztán let ezé még egy üggye pedig hát monta birságon hogy hát vic volt de feltétlen szabadúlt volna ugyebr és hát válaszni kelet neki hogy ad pénzt birságra elleget meg el meggy munkázni fizeccség nélkül bűntiböll de hát aszt tod ki csinájja még rákos magya gecik fizecségért sem hát dolgozon kevés péndzért az andika melé kap anyi támogatást néha benel ki pakóltatunk vakit azt án böven megélünk belölle xdd  szal ingyen meg még ugy sem megyűnk ell dolgozni szoval ben inkáb visza ment még kicsit a megyejibe aszt vállasztota inkáb mint dolgozni hát kik ezek dolgozon paraszt gecik mink urak vunk ha tecik ha nem

  3. Jobb lenne itt, engem is érdekelne a téma. :D
  4. Szerintem nincs nagyon más járható út. Az Ammo-hoz csak annyit tudok mondani, hogy minden fegyvernek van egy ElementData-ja, és mikor giveWeapon-nal megkapod a fegyvert, az elementData értékét beállítja ammo-nak. Én úgy képzeltem, hogy van egy custom fegyver(pl egy HK-33), annak mondjuk az elementData-ja 25. local hkAmmo = getElementData(source,"HK:Ammo") or 25 giveWeapon ( source, weaponId, hkAmmo ) weaponId-t meg választhatod. Így viszont 25 lőszer van 1 tárban. local hkTotalAmmo = getElementata(source,"hk:TotalAmmo") or 100 if reload then hkAmmo += hkAmmo khTotalAmmo -= hkAmmo end Lehet, hogy totál hülyeség, tesztelni egyáltalán nem tudom, suliban ülök. De otthon szerintem kipróbálom. Érdekel a téma. :D
  5. Uram isten! Csak sikerült. Akkora nagy idióta vagyok... function loginPlayer(username,password) dbQuery( function(qh, player, username, password) local result,rows,errmsg = dbPoll( qh, 0 ) local row = result[1] if row then setElementData(player, "isPlayedLoggedIn", true) setElementData(player, "getPlayerUsername", username) if row["haveCharacter"] == 0 then isCharHave = "noChar" else isCharHave = "haveChar" end triggerClientEvent(player, "successLogin", player,isCharHave) else outputChatBox("Hibás felhasználónév, vagy jelszó!") end end,{source,username,password}, sql, "SELECT * FROM account WHERE username=? and password=?",username,password) end addEvent("loginPlayer", true) addEventHandler("loginPlayer", getRootElement(), loginPlayer) function spawnCharacter(isCharHave) source = client if isCharHave == "haveChar" then spawnPlayer(source, 0, 0, 5) fadeCamera(source, true) setCameraTarget(source, source) end end addEvent("spawnCharacter", true) addEventHandler("spawnCharacter", getRootElement(), spawnCharacter) triggerServerEvent("spawnCharacter", root,character) Kicsit túlbonyolítottam, de sikerült. :D Köszi a segítséget. :)
  6. Één nem értem az egészet. @Live megoldásával sem jó. ugyan az a hiba. Jelen állapotában ilyen: function loginPlayer(username,password) dbQuery( function(qh, player, username, password) local result,rows,errmsg = dbPoll( qh, 0 ) local row = result[1] if row then setElementData(player, "isPlayedLoggedIn", true) setElementData(player, "getPlayerUsername", username) if row["haveCharacter"] == 0 then spawnCharacter(player) else triggerClientEvent(player, "successLogin", player) end else outputChatBox("Hibás felhasználónév, vagy jelszó!") end end,{source,username,password}, sql, "SELECT * FROM account WHERE username=? and password=?",username,password) end addEvent("loginPlayer", true) addEventHandler("loginPlayer", getRootElement(), loginPlayer) function spawnCharacter(target) spawnPlayer (target, 0, 0, 5) fadeCamera (target, true) setCameraTarget (target, target) end Fogalmam sincs mi a gond, még nem volt ilyen, de egy kis ideje szarakodok vele. :D
  7. Én próbáltam anélkül is, de akkor meg a loginPlayer-be írja ugyan ezeket. xD
  8. Elég a fegyverre 0 Alphát tenni. Meg ha csak kéz + fegyver van, akkor a test nem fog látszani? Ez az gondolatmenet egy FPS játékhoz jó lenne, de a GTA az TPS. :D
  9. Sziasztok! Egyszerűen egy tök alap dolognál megakadtam. Lehet azért, mert este van, vagy csak mert kibaszik velem az MTA, de nem működik ez a kód. function loginPlayer(username,password,client) dbQuery( function(qh, username, password) local result,rows,errmsg = dbPoll( qh, 0 ) local row = result[1] if row then setElementData(client, "isPlayedLoggedIn", true) setElementData(client, "getPlayerUsername", username) if row["haveCharacter"] == 0 then spawnCharacter(client) else triggerClientEvent(client, "successLogin", client,"haveChar") end else outputChatBox("Hibás felhasználónév, vagy jelszó!") end end,{username,password}, sql, "SELECT * FROM account WHERE username=? and password=?",username,password) end addEvent("loginPlayer", true) addEventHandler("loginPlayer", getRootElement(), loginPlayer) Van ez a szerver oldali rész, és a spawnCharacter nem akar működni. Meghívja a funkciót, de a Client-et, a Target-et, a Source-t, és a ThePlayer-t sem fogadja el. próbáltam simán, onPlayerJoin-nal meghívni, úgy jó, ebben a formában viszont nem. Itt a spawnCharacter kezdetleges funkció. function spawnCharacter(thePlayer) spawnPlayer (thePlayer, 0, 0, 5) fadeCamera (thePlayer, true) setCameraTarget (thePlayer, thePlayer) end Ha valaki tudna segíteni, miért nem jó, annak megköszönném. :D
  10. Ilyenen én is gondolkoztam. Xenius-nak volt egy ilyen eladó Script-je. A SkyDayZ is összehozta. Valahogy meglehet oldani. Anno mikor megkérdeztem ezt én is, azt mondták, hogy ElementData kell neki, illetve egy alap fegyver, ami láthatatlan, és hozzá kell attach-olni egy modellt.
  11. Óhh, csak annyit? xd Nekem Windows 10-el baromi sokat kell várnom. 10mp kb mire beadja a cs:go-t tálcázás után. Mondjuk lehet, hogy a 4gb ram-64bit kombó nem tetszik neki, de nincs több ramom. :D
  12. Sziasztok! Lehet másnak pofon egyszerű feladat, de én most használok először VPS-t. :D Az lenne a gondom, hogy felraktam egy MTA szervert leírások alapján. https://imgur.com/a/Ez3pYvf Ezt kapom, mikor elindítanám. a Net.so megvan. Valakinek tapasztalat ezzel kapcsolatban? :D Debian 8 OS egyébként.
  13. Akkor csak segédfejlesztő kell, aki kissebb script-ekkel foglalkozik, leginkább azokkal, amiket lát a játékos mindig. Csak hogy a jelentkezők értsék. :D
  14. Óhhh sráááác. Be lettem fenyítve. Úgy gondolom, hogy egy picit régebb óta vagyok itt, mint te, tudom mikor írhatok, és mikor nem. SENKI nem fog segíteni neked, ha olyan szarokat használsz. :) Nem értem miért akar mindenki External-t meg Stay-t. Ahogy @AlexSwamp is írta, sok normálisabb mod is van. Vehetjük annak a HL-t, Social-t, Existence-t, esetleg még az AceMTA, ami nekem jobban tetszett felépítés gyanánt. Ezekre senki nem épít. Nem azt mondom, hogy akkor ezekből kell szervert csinálni, hanem, hogy lehet belőlük tanulni. Megmondom az őszintét, én is nézegettem ezeknek a szervereknek a kódjait, hisz sokat segítenek. De egy External, vagy egy Stay nem fog. :)
  15. Rendben. SAMP-nál van script kérő részleg, MTA-nál nincs. Nem akarok bunkónak tűnni, de ez itt így megy. Ha elakadsz, segítünk, de nem írunk meg senki helyett semmit. Mellesleg gondolom External-t használsz. Aki tud naplózó script-et írni, az nem fog External-hoz nyúlni. NEm azt mondom, hogy nehéz lenne megírni, hanem azt hogy az External szar. :)