BlackSy

Fórumozó
  • Hozzászólások

    552
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

178 Elfogadott

BlackSy felhasználóról

  • Rang
    Hős tag
  • Születésnap Április 27

Egyéb

  • Játékos név
    Mark Revolv
  • Skype
    xxglichxx
  • Titulus
    Designer

Utolsó profil megtekintők

2.124 profil megtekintés
  1. A script mindegyik makeveh-vel létrehozott kocsinak ad egy ID-t. A createVehicle nem tartozik bele, nem kap ID-t. viszont a a kocsi rendszer gátolja azok kocsik indítását, amihez nincs kulcsod/nincs ID-je. Legalábbis gondolom én.
  2. https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetVehicleWheelStates
  3. Teljesen igazad van. Pen tool-al készült az egész. És a vízjel tényleg elüt, már belátom. A Logo-t magát Illustrator-ban megcsináltam, viszont a többit(Háttér, körvonal, vízjel) Photoshop-ban csináltam. Jobb lett volna a hegyes körvonal, nem ez a kerekített. :D Köszi szépen a tanácsot, sokat segítettél. :)
  4. Mivel eléggé kihalt a fórum, kiraknám ezt a képet, amit most fejeztem be. Ez egy CS:GO klán logó-ja lenne. Igazából az Illustrator-t most kezdtem el, szóval ez az első képem vele. :D Van még mit fejlődnöm, de a kérésem az lenne, hogy javaslatok, kritikák jöhetnének, hogy javítsak, és tanuljak. :D
  5. A gui macerás. Törölni kell, minden gombra külön funkció. Az OnClientClick elegánsabb. :D
  6. Én DX-et használnék, majd egy onClientClick-el tudsz "gombokat" csinálni.
  7. Hát én is így vagyok kedves Ben. Végre eljutottam fodrászhoz, ez volt eddig a napom fénypontja.
  8. Chhh te komolyan azt hiszed, hogy a magyarok építették a piramisokat? Már hogy építették volna, mikor a piramisok Ausztráliában vannak. Mi meg Európában. Európa egy ország Pekingben. Ausztrália meg egy bolygó!!!! Akkor még nem fedezték fel az űrrakétát, mert Neil Armstrong is csak űrruhát ment felvenni az űrbe, de nem volt még rakéta!!
  9. Nem veszitek észre, hogy nem Soros a háttérhatalom? Ő csak egy báb!! Az igazi felbujtók a gyíkemberek!!
  10. Meg a gyíkemberek miatt!!!
  11. Egy hónap alatt sem lehet összehozni értékelhetőt. Minimum fél/egy év mire egy mod elkészül. :) Ez persze nem az Editelés. Az megvan egy hónap alatt. Bár a magyar "szerverfejlesztők" módszere alapján megvan egy óra alatt. Név átírás mindenhol, max a színkód csere, Mysql bekötés, és mehet a "9.000.000$ 100.000PP ExternitGaming".
  12. Felesleges a Check-re Timer. Én getElementDatát használnék az üzemanyag tárolására, és akkor ott az onClientElementDataChange event.
  13. Dff-et. A Dff a modell, míg a TXD a textúra.
  14. Cinema4D-be nem is fogod te importálni. 3DsMax-hoz raksz pl egy Kam's script-et, és le tudod azzal szedni, ha nem védett a modell.
  15. Milyen mod? Debugscript mit ír?