DarkxD

Fórumozó
  • Hozzászólások

    83
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

3 Újonc

DarkxD felhasználóról

  • Rang
    Lelkes újonc
  • Születésnap 2002-03-13

Egyéb

  • Játékos név
    DarkxD
  • Skype
    gergoremete1
  • Titulus
    Fórumozó
  1. Sziasztok! Mikor lefuttatom a funkciót megáll az első képnél, és mikor camerak -ból kivonok 1 -et, és megismétli a funkciót, már nem vált át a 2-es kameraképre. Próbáltam camerak--(kommentnek vette) , camerak=camerak-1(nem tetszett neki az egyenlőség) , valami ötlet? local camerak = 3 function cameravalto() local count = 3 if (camerak == 3) then setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,60, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -2, 85) setTimer(cameravalto, 1000, 1, camerak-1) elseif (camerak == 2) then setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,50, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -5, 85) setTimer(cameravalto, 1000, 1, camerak-1) elseif (camerak == 1) then setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,25, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -20, 85) setTimer(cameravalto, 1000, 1, camerak-1) elseif (camerak == 0) then setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,10, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -2, 85) setTimer(cameravalto, 1000, 1, camerak+count) --elseif (camerak == false) then -- setCameraTarget(source) end end
  2. Köszi! Így már működik!
  3. Sziasztok! Hogyan tudom az accounts adatbázisból a játékos pénzét lekérni mysql- en keresztül? addEvent("attemptLogin", true) addEventHandler("attemptLogin", resourceRoot, function(un, pass) if not(isPlayerBanned(client)) then local money local qh = dbQuery(con, "SELECT * FROM accounts WHERE username=?", un) local user = dbPoll(qh, 500) if (user) then if (#user > 0) then if (user[1]["password"] == pass) then setElementData(client, "acc:id", user[1]["id"]) triggerClientEvent(client, "accountServerResponse", resourceRoot, "loginSucces") setPlayerMoney(client, qh.money) --outputChatBox(qh.["money"].." Ennyi pénzed van!") dbFree(qh) else triggerClientEvent(client, "accountServerResponse", resourceRoot, "roszjelszo") end else triggerClientEvent(client, "accountServerResponse", resourceRoot, "nincsilyen") end else triggerClientEvent(client, "accountServerResponse", resourceRoot, "ismeretlenhiba") end else triggerClientEvent(client, "accountServerResponse", resourceRoot, "bannolva") end end )
  4. Köszi! Működik! :)
  5. Hogyan lehet beültetni azt a játékost a buszba, amelyik megnyomta a gombot? Próbáltam már Kliens és Szerveroldalon is a warpPlayerIntoVehicle ( root, bus )-t és a warpPedIntoVehicle ( root, bus ) -t is. Kliens oldalon function elkezd() outputChatBox("Üdvözöllek a busztársaságnál.") outputChatBox("Szeretnéd elkezdeni a munkát? Ha igen, válassz egy útvonalat!") valaszto = guiCreateWindow ( 0.35, 0.6, 0.3, 0.3, "Útvonal választó", true ) helyijarat_button = guiCreateButton( 0.05, 0.3, 0.4, 0.2, "Helyijárat", true, valaszto) tavolsagijarat_button = guiCreateButton( 0.55, 0.3, 0.4, 0.2, "Távolsági járat", true, valaszto ) bezar_button = guiCreateButton( 0.8, 0.8, 0.2, 0.2, "Bezár", true, valaszto ) addEventHandler ( "onClientGUIClick", helyijarat_button, helyijarat, false ) addEventHandler ( "onClientGUIClick", bezar_button, bezar, false ) addEventHandler ( "onClientMarkerLeave", root, bezar) end addEventHandler("onClientMarkerHit",getRootElement(),elkezd) function bezar() guiSetVisible(valaszto, false) end function helyijarat() guiSetVisible ( valaszto, false ) triggerServerEvent( "helyijarat_v", getRootElement()) warpPlayerIntoVehicle ( root, bus ) --spawnVehicle(bus, 2174, -2282, 14 ) end Szerveroldal local x = 2177 local y = -2258 local z = 15 local munkaado = nil local bus = nil function munkaado( ) --if munka == 0 then createPed ( 141, x, y, z,-90 ) createBlip (x,y,z) munkaado = createMarker ( x+0.1, y+0.07, z-2, "cylinder", 1.5, 255, 255, 0, 170 ) --end end addEventHandler( "onResourceStart", getRootElement(), munkaado ) addEvent("helyijarat_v", true) addEventHandler("helyijarat_v", getRootElement(), function (helyijarat_v) bus = createVehicle ( 431, 2174, -2282, 14 ) end)
  6. Hogyan működik a Textúrázás? Persze GTA Materials al...
  7. Köszi! Ha valakinek kell akkor itt a GTA betűtípus is! http://www.dafont.com/pricedown.font
  8. Valakinek meg van a Vinewood feliratú tábla betűtípusa? Eltudnátok küldeni, ha csak a nevét is...
  9. Megoldva! Egyszerűen belemásoltam a successfullLogin funkcióba hogy sm.moov = 0 És már jó is!
  10. Hát én már tényleg nem értem! Szerver be is beraktam a setCameraTarget(localPlayer,localPlayer) -et, és a kliensbe is....
  11. Folyamatosan visszarakja a helyére...
  12. Ezt megint csak nem tudom leállítani, a setCameraTarget el... De köszi! Legalább mozog, és úgy ahogyan kell...
  13. Esetleg kamera mozgatásában, tudtok segíteni?
  14. Oké, köszi!