HUMROLI1

Fórumozó
  • Hozzászólások

    25
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

2 Újonc

HUMROLI1 felhasználóról

  • Rang
    Újonc
  • Születésnap Január 1

Egyéb

  • Skype
    Nincs
  • Titulus
    Fórumozó

Utolsó profil megtekintők

236 profil megtekintés
  1. Eggyel lejeb rakd a tabel.remove-ot mer így kitörlöd mielőtt átküldené client oldalra. triggerClientEvent(root, "serveruzitoclients", root,messages) table.remove(messages,k)
  2. 2 kérdéssel előbb még azt írtad idézem " Hali most kezdtem a luát " és egy pozíció lekéréssel problémáid voltak. Ezt meg megtudtad "írni"? (Nem bántásként írom, csak tudjuk hogy nem te írtad)
  3. @thegergo02 Köszi hogy leírtad a példát. :)
  4. A function nincs lezárva end-el
  5. Hogyan készítsek el egy dxDrawRectangle úgy hogy megtartsa a méretarányát más felbontásban is?
  6. Hát az lehet :) (Van mit javítanom) Köszönöm!
  7. Sziasztok! Nekem van egy olyan fejlesztésem ami használja a spawnPlayer-t nevezetesen a respawn rendszer és az a bajom vele hogy mivel play szerver ezért gyorsan halnak az emberek és néha nem éleszti újra az embert ha gyorsan hal meg. Ez valahogy ki lehet küszöbölni? Előre is köszönöm!
  8. Köszönöm szépen :)
  9. Hogy tudnám azt megoldani hogy van egy commandom és a command le legyen korlátozva azaz 5 mp-be csak egyszer lehessen használni? Előre is köszönöm a válaszokat.
  10. Ez lenne a script. Néztem a debugscript-et és semmilyen hibát nem írt. (Szerver oldal) function halal() local csapat = getPlayerTeam (source) if csapat == red then spawnPlayer (source, 2353.54858, -3269.84814, 2.52993, 0, math.random(0,288)) fadeCamera (source, true) setCameraTarget (source, source) giveWeapon ( source, 24, 200 ) elseif csapat == blue then spawnPlayer (source, 2256.89355, -3254.71826, 2.44801, 0, math.random(0,288)) fadeCamera (source, true) setCameraTarget (source, source) giveWeapon ( source, 24, 200 ) else spawnPlayer (source, 2304.20557, -3204.65576, 58.92500, 0, math.random(0,288)) fadeCamera (source, true) setCameraTarget (source, source) end end addEventHandler("onPlayerWasted", getRootElement(), halal)
  11. Sziasztok! Nekem van egy olyan script-em amit play szerverre csináltam, egy spawn rendszer ami újra éleszti a playert a következő spawnPlayer-el és ez mind szép és jó, működik is de az a baja hogy néha nem éleszti újra a player-t és ilyenkor reconnectelni kell. Erre milyen alternatíva van? Előre is köszönöm!
  12. Hogy tudnám használni a createWater-t? Ami fent van MTA wikin az nekem nem működik pl. createWater ( 1866, -1444, 10, 1968, -1442, 10, 1866, -1372, 10, 1968, -1370, 10 ). Bele is írtam a kordinátákat és még a debugscript 3-mat is el indítottam és nem írt semmis és nem volt ott a víz. Ez miért lehet. (Client oldalra van írva, Bele van írva onClientResourceStart handler-el)
  13. Köszönöm :)
  14. Van egy function ami így nézz ki function mecska() smoothMoveCamera (-1527.97180, -259.88281, 14.34688, -1555.83667, -203.45720, 19.37344, -1661.17383, -168.68188, 19.37344, -1632.46838, -138.43019, 19.37344, 8000) end addCommandHandler ("macska", mecska) Ami annak felel meg hogy parancsra indítja a cuccot és amint be írtam a commandot a debugscript 3-ba ezt írja ki: attempt to call global 'smoothMoveCamera' (a nil value) Valaki tudna segíteni hogy mi lenne a baja? Előre is köszönöm! :) Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]1467917799[/time] ) Valaki segít???