RicSiy123

Fórumozó
  • Hozzászólások

    153
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

0 Újonc

RicSiy123 felhasználóról

  • Rang
    Teljes tag
  • Születésnap 1-01-01

Egyéb

  • Játékos név
    Riley
  • Titulus
    Mapper/Scripter
  1. Streamer ID Sziasztok! Valahogyan lekérdezhető a streamerben, hogy van-e az 5 méteres körzetben egy bizonyos Object ID-ből, ami nincs elnevezve?
  2. törölhető
  3. Próbáld így megoldani if(!response) a felkiáltójel azt jelenti, hogy "nem". Tehát az else helyett if(!response)
  4. new teamCount[2], teamid; foreach(Player, ii) { teamid = random(2); SetPlayerTeam(ii, teamid); teamCount[teamid] ++; } Találtam egy ilyen megoldást, csak ehhez kéne valami loop a teamCount alapján (Hogy egyenlő legyen)
  5. Lehetséges a páratlan szám. Azzal mindegy mi lesz, valamelyikhez a kettő közül dobja be azt is
  6. Felezés Sziasztok! Hogyan lehetne azt megoldani, hogy véletlenszerűen (de egyenlően) ketté ossza azokat a játékosokat, akiknek a Cucc[playerid] értékük egyenlő 1-el, majd a két csapattal, két különböző dolog történjen?
  7. Köszönöm, hogy mindig időt szánsz rám :D
  8. Megoldottam... Tudom, ócska megoldás. Lesz majd jobb is. Köszönöm a segítséget :D if(randert[playerid] != randpilot) { SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0); } if(randert[playerid] == randpilot) { SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot+1][0],pilotapontok[randpilot+1][1],pilotapontok[randpilot+1][2],5.0); } if(randert[playerid] == 3) { new fun; fun = random(2); switch(fun) { case 0: { SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[0][0],pilotapontok[0][1],pilotapontok[0][2],5.0); } case 1: { SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[1][0],pilotapontok[1][1],pilotapontok[1][2],5.0); }
  9. Köszi. Csináltam egy ilyen megoldást. De mi van, ha utolsó az ID? new randert[MAX_PLAYERS]; CMD:pilotamunka(playerid, params[]) { if(gTeam[playerid] == Pilota) { new randpilot = random(sizeof(pilotapontok)); { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); randert[playerid] = randpilot; if(GetVehicleModel(vehicleid) == 511 || GetVehicleModel(vehicleid) == 487 || GetVehicleModel(vehicleid) == 519 || GetVehicleModel(vehicleid) == 593) { PilotJob[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "{FFCC33}A megfelelõ repülõben kell lenned!"); } } } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(gTeam[playerid] == Kamionos) { kamicheckpointenter(playerid); } if(gTeam[playerid] == Pilota) { new randpilot = random(sizeof(pilotapontok)); if(PilotJob[playerid] == 1){ PilotJob[playerid] = 2; if(randert[playerid] != randpilot) { SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0); } if(randert[playerid] == randpilot) { SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot+1][0],pilotapontok[randpilot+1][1],pilotapontok[randpilot+1][2],5.0); } return 1; } . . .
  10. Kétszer ugyan az Helló. Van egy alap pilóta munkám. A gond az, hogy a random checkpoint néha egymás után 2-szer (vagy többször) ugyan az. Valaki tudna ebben segíteni, hogy kétszer ne adja be egymás után ugyan azt? new Float:pilotapontok[3][3] = { {1563.1752,-2441.3403,13.5547}, {-1286.2291,80.2801,14.1484}, {1363.4385,1586.5054,10.8203} }; public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(gTeam[playerid] == Pilota) { new randpilot = random(sizeof(pilotapontok)); if(PilotJob[playerid] == 1){ PilotJob[playerid] = 2; SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0); return 1; } if(PilotJob[playerid] == 2){ PilotJob[playerid] = 3; SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0); return 1; } if(PilotJob[playerid] == 3){ PilotJob[playerid] = 4; SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0); return 1; } if(PilotJob[playerid] == 4){ new randpenza = RandomEx(9000, 20000); DisablePlayerCheckpoint(playerid); Penzad(playerid, randpenza); PilotJob[playerid] = 0; new string[128]; format(string,sizeof(string),"Ennyit kerestél: {FFFFFF}%s $",randpenza); SendClientMessage(playerid, -1, string); GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev)); format(string,sizeof(string),"%s Befejezte a munkáját",Nev); SendClientMessageToAll(-1 , string); } } return 1; } stock RandomEx(min, max) { new rand = random(max-min)+min; return rand; } CMD:pilotamunka(playerid, params[]) { if(gTeam[playerid] == Pilota) { new randpilot = random(sizeof(pilotapontok)); { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(GetVehicleModel(vehicleid) == 511 || GetVehicleModel(vehicleid) == 487 || GetVehicleModel(vehicleid) == 519 || GetVehicleModel(vehicleid) == 593) { PilotJob[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0); } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Repülőben kell lenned!"); } } } return 1; }
  11. Kipróbálom, kösz
  12. Áúcs, tényleg a mély pontokra nem gondoltam. Lehet, hogy marad a kordinátázás :/
  13. Elég az óceán, és a nagyobb tavak mellett. Az óceán mellett esetleg lekérdezem a magasságot (remélhetőleg mindenhol ugyan olyan magasan van).
  14. Víz mellett Sziasztok! Van valami megoldás arra, hogy lekérdezzem, hogy a játékos víz mellett van-e? angolul találtam egy mapandreas-os megoldást, de az nem akar működni.
  15. 3D text label. Heló. Lehetséges 3D text labelt objecthez csatolni (attach), vagy csak koordinátához lehet?