!Adam

Fórumozó
  • Hozzászólások

    65
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

4 Újonc

1 követő

!Adam felhasználóról

  • Rang
    Lelkes újonc
  • Születésnap Január 1

Egyéb

  • Játékos név
    Adam_L_Jackson

Utolsó profil megtekintők

310 profil megtekintés
  1. Nézzed át alaposan, valamit csak kihagysz..
  2. Szia.. :) Gondolom csak bemásoltad, vagy valami, és nem írtad meg a scriptet, ami lecseréli a .txd, és .dff fájlokat.. Itt egy kód, ami alapján meg tudod csinálni.. :) addEventHandler ( "onClientResourceStart", getResourceRootElement ( getThisResource() ), function () txd = engineLoadTXD ( "skinmodelneve.txd" ); engineImportTXD ( txd, alap skin ID-je ); dff = engineLoadDFF ( "skinmodelneve.dff" ); engineReplaceModel ( dff, alap skin ID-je ); end );
  3. Szia.. Leteszed a PD tüskét, az eltüntetéséhez a destroyElement -et kell használnod.. Ha kell segítség irjál PM-et.. :)
  4. Szia.. :) Ha jól értelmezem a kérdést, akkor az a probléma, hogy amikor megveszel egy autót, vagy bármi, akkor a "h" betű lenyomásával már lehet a fényhidat üzemeltetni még akkor is, hogyha nincs rajta.. A legegyszerűbb módszer az lenne, hogy mikor a "h" betűt az illető lenyomja, akkor egy "if" ellenőrizné, hogy van-e a kocsin fényhíd, vagy nincsen. Régebben a saját scriptemen belül én ezt mind úgy oldottam meg, hogy amikor beült a ped a kocsiba, akkor már az összes dolgot amit kellett lecsekkolt, kiírt, és így el lhetett kerülni az egészet.. Ha gondolod én meg tudom neked csinálni, hogy ne legyen benne ez a bibi, írjál egy PM-et, aztán megdumáljuk.. :)
  5. Sohasem láttam a kódot, de ha tippelnem kéne akkor a legtöbb benne lévő "function" szerver oldali, és nem működik kliens oldalon, ami egy hatalmas galiba, és nem is úgy megy ahogy annak kellene..
  6. Igaz-igaz.. :D :D De nem nagyon preferálom. Nekem nem nagyon tetszenek a dx dolgok.. :D
  7. Gondolkoztam rajta én is, csak mivel kisded korom óta linuxot használok, ezért megszoktam a sok gépelést, és jobban szeretek dolgokat megcsinálni parancsosra.. :)
  8. Legyen valamifajta jelzés, mondjuk egy visszaszámláló a képernyőn, vagy ilyen fejbe számolós próba cseresznye legyen? :D
  9. Sziasztok .. :) Megszaporodott az időm, és mivel nemrég ( körülbelül 1 hónap ) -ja kezdtem el luázni, gondoltam, csinálok valami hasznosat. Ötlet hiányában tőletek kérek segítséget, így még talán a tényleg nagyon kezdőknek is tudok segíteni.. :D Feladat : Hozzászólás formájában kis részletességgel írd meg, hogy mire gondoltál, és én ezt megcsinálom, persze kipublikálva a forráskódot. Mivel 1 hónapja csinálom, ezért a "nagyfiúk" nyugodtan beleszólhatnak ( sőt, kifejezetten örülnék is neki ), és ha valaki valamit másképp ( vagy tán jobban ) oldott volna meg, szívesen várom az ő variációját is, mert tudok belőle tanulni.. :)
  10. Tisztelt Eduka, írtam privátban.
  11. Sziasztok! Pár napja "újra" elkezdtem pawnozni, jókora kihagyás után. Minden parancsot megírtam flottul amik kellenek ((roleplay commands, és társai)), majd amikor megírtam a "bejelentkező, és regisztráló" részét a szervernek, egy galiba akadályozza a munkámat. A regisztráció flottul működik, DINI-be elmenti az összes adatot, majd be is tudok jelentkezni, na DE, amikor kilépek, majd be szeretnék újra jelentkezni ((loginolni)), akkor furcsa mód nem fogadja el a jelszót ((a szerver észleli, hogy a hülye madár regisztrált, de a jelszót nem fogadja el)). Ha megkérhetem, a kioktatásokat kerüljük, csak a hiba forrása legyen meg, köszönöm.. :) Köszönöm előre is azoknak, akik segítenek, vagy segíteni akarnak! :) ((mind a 2-nek nagyon örülök, és pacsival jutalmazom))
  12. Szia! Én mindenkinek ezt a filterscriptet szoktam ajánlani, aki anticheatet keres.. :) Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=335007 Remélem tudtam segíteni..
  13. Szia! Találtam neked egyet, remélem hogy megfelel a célodra. Nem írtam sajátot, mivel 2 kattintással ezt is megtaláltam. /* Release: » Reaction-Test Filterscript Author: » » RyDeR « Last Update: » 25/05/2010 ChangeLog: » v0.1a: - Initial release Bugs: » No bugs Version: » v0.1a Functions: » / Credits: » / */ #include <a_samp> #if !defined Loop #define Loop(%0,%1) \ for(new %0 = 0; %0 != %1; %0++) #endif #if !defined function #define function%0(%1) \ forward%0(%1); public%0(%1) #endif #if !defined PURPLE #define PURPLE \ 0xBF60FFFF #endif #if !defined GREEN #define GREEN \ 0x94D317FF #endif #if !defined TIME #define TIME \ 180000 #endif new xCharacters[][] = { "A", "B", "C", "D", "E", "F", "G", "H", "I", "J", "K", "L", "M", "N", "O", "P", "Q", "R", "S", "T", "U", "V", "W", "X", "Y", "Z", "a", "b", "c", "d", "e", "f", "g", "h", "i", "j", "k", "l", "m", "n", "o", "p", "q", "r", "s", "t", "u", "v", "w", "x", "y", "z", "0", "1", "2", "3", "4", "5", "6", "7", "8", "9" }, xChars[16] = "", xReactionTimer, xCash, xScore, bool: xTestBusy ; public OnFilterScriptInit() { xReactionTimer = SetTimer("xReactionTest", TIME, 1); return 1; } public OnFilterScriptExit() { KillTimer(xReactionTimer); return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { switch(xTestBusy) { case true: { if(!strcmp(xChars, text, false)) { new string[128], pName[MAX_PLAYER_NAME] ; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), "« \%s\" has won the reaction test. »", pName); SendClientMessageToAll(GREEN, string); format(string, sizeof(string), "« You have earned $%d + %d score points. »", xCash, xScore); SendClientMessage(playerid, GREEN, string); GivePlayerMoney(playerid, xCash); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + xScore); xReactionTimer = SetTimer("xReactionTest", TIME, 1); xTestBusy = false; } } } return 1; } function xReactionProgress() { switch(xTestBusy) { case true: { new string[128] ; format(string, sizeof(string), "« No-one won the reaction-test. New one starting in %d minutes. »", (TIME/60000)); SendClientMessageToAll(PURPLE, string); xReactionTimer = SetTimer("xReactionTest", TIME, 1); } } return 1; } function xReactionTest() { new xLength = (random(8) + 2), string[128] ; xCash = (random(10000) + 20000); xScore = (random(2)+1); format(xChars, sizeof(xChars), ""); Loop(x, xLength) format(xChars, sizeof(xChars), "%s%s", xChars, xCharacters[random(sizeof(xCharacters))][0]); format(string, sizeof(string), "« Who first types %s wins $%d + %d score points. »", xChars, xCash, xScore); SendClientMessageToAll(PURPLE, string); KillTimer(xReactionTimer); xTestBusy = true; SetTimer("xReactionProgress", 30000, 0); return 1; } Pastebin: http://pastebin.com/5f0pjpWB Remélem tudtam segíteni.. :)
  14. Szerintem a szabályzat szerint bővítsed a témát.. :)
  15. Jó kis DM map, igaz, rég DM-em, de még mindig a favourit.. :)