Robika1

Segítõkész
  • Hozzászólások

    192
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

42 Kezdő

2 követő

Robika1 felhasználóról

  • Rang
    Teljes tag
  • Születésnap 1997-07-20

Egyéb

  • Játékos név
    Robika1
  • Weboldal
    http://szigetirobi.wix.com/homenew
  • Titulus
    Pró lua scripter

Utolsó profil megtekintők

320 profil megtekintés
  1. A mysql_connect-ben lévő paraméterek(hostname, username, password, database, port), definiálva vannak a script elején? Lehet ezeket nem találja.
  2. Nem tudja betölteni a mysql modult, és ezért nem működik a scripted. A 32 vagy 64 bites dolog lehet a baj, vagy szerintem az, hogy a hostingnál az a mysql-es lib hiányzik a rendszerből, amit a mysql modulod használna. Ez esetben írj a hostingodnak, hogy telepítsék fel.
  3. Ha jól látom, a kapcsolatot nem találja, mert arra hivatkozik folyton hogy nincs + valamilyen stringgel van baja (talán egy query parancs?).
  4. A szögletes zárójeleket szedd ki mindenhonnan, mert az tudtommal az MTA wikin jelenti az opcionális argumentumok helyét. Illetve, kötőjel nem tudom lehet-e egy funkciónévbe. Ja és az addCommandHandler-t rakd a hozzá tartozó funkció után, mert nem biztos hogy működni fog.
  5. A result változód nem kap értéket szerintem (nil érték). Debugba írasd ki azt a változót, illetve a query-t is, hogy mit küld be oda neki. Amúgy ebben a részletben a data változót nem tudom hol használod, de értékadás után sehol.
  6. Miért van dbConnect és mysql_connect egyszerre? Amúgy szerver konzolba lehet hasznosabb infókat ír ki (debugba talán nem írja a hibakódokat, de ez nem biztos).
  7. Youtubeon rákerestem, és kb 12900 találatot dobott. Van róla videó, bőven. A készítés röviden: Kell egy webszerver, amihez van MySQL szerver, majd a webszerverre FTP-n feldobsz egy fórumot (pl smf, vagy nem tudom mik vannak még), majd a leírását követve pár kattintással beállítod és kész vagy egy alap fórummal.
  8. Szia. A metába beraktad a képet mint fájl? Illetve szerintem az lesz a baj, hogy a funkció neve és a kép változóneve ugyan az (panel).
  9. Indíts el egy alap szervert (alapból a play mod indul el, ami a freeroamot is indítja), ott /gp, és kiírja hol állsz éppen. Célszerű ott bekérni a koordinátákat, ahová tenni akarod az npc-t.
  10. Szia Én ezekkel oldottam meg régen: dxCreateShader, dxCreateTexture, dxSetShaderValue, engineApplyShaderToWorldTexture Ez még jól jöhet: shader_tex_names
  11. getElementPosition(player) == 134.8515625, 1930.1376953125, 19.217227935791 Ezzel lesz a baja, így szerintem nem lehet megadni egy feltételt, hogy vesszővel elválasztva több érték. A pozíciót 3 változóba tedd bele, és azokat hasonlítgasd.
  12. Kerestem ezeket, de nem találtam a funkcióknál. Lehet azért, mert Useful Function :D
  13. Erre nem nagyon van most ötletem, esetleg 6 darab sima dx vonallal próbáld kirajzolni.
  14. Szia. Szerintem a legegyszerűbb, ha egy sima alfa csatornás png képet rajzolsz ki amin egy háromszög van. A "leépülésre" meg van egy dxDrawImageSection nevű funkció, amivel ezt meg tudod valósítani.
  15. Szia! Nem teszteltem a kódod, de szerintem az lesz a baj, hogy az onResourceStart eventnél root van megadva, azaz ha 15 másik modot újraindítasz/elindítasz, a kocsispawnolást mindig meg fogja hívni. A getRootElementet cseréld ki erre: getResourceRootElement(getThisResource()) (ebben az esetben csak ennek a scriptnek az indulására hívódik meg az Alapkocsi funkciód).