Robika1

Segítõkész
  • Hozzászólások

    175
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

38 Kezdő

Robika1 felhasználóról

  • Rang
    Teljes tag
  • Születésnap 1997-07-20

Egyéb

  • Játékos név
    Robika1
  • Weboldal
    http://szigetirobi.wix.com/homenew
  • Titulus
    Pró lua scripter

Utolsó profil megtekintők

226 profil megtekintés
  1. Okés, köszi a segítséged srácok A nem módosított adatok is visszakerülnek, minden elem bekerül egy array-ba, az array kellő elemeit módosítom, majd mind megy vissza jsonba.
  2. Az adatokat bekérem, azt feldolgozom, majd azt az adathalmazt visszaírom (json adathalmaz, azt egy lua arrayba, ott állítgatom, vissza json-ba és kiírom a fájlba). Elméletileg nem veszhet el semmi, csak ha valaki olyan ügyes, hogy pont a fájltörlés pillanatában megy el az árama vagy valami.
  3. Köszi :D Én is gondolkoztam ezen, csak nem tudom mennyire "gányolás" módszer, de akkor ez marad.
  4. Sziasztok! Elkezdtem írni egy beállítástároló scriptet, és szeretném json formátumba egy fájlba tárolni a cuccokat. Egészen tök jól működik, viszont az a probléma merült fel, hogy amikor kiírnám az adatokat fileWrite-val a fájlba, akkor egyszerűen a meglévő adatokhoz írja hozzá mindig az új adathalmazt (tudom hogy erre való a fileWrite). Ezzel kapcsolatban szeretnék valami segítséget kérni, hogy hogyan írjam ki az adatokat úgy, hogy ne hozzáírja hanem csak azt írja bele vagy módosítsa (mondjuk törli a fájl tartalmát, és utána írja ki, de ilyen funkciót nem találtam). Ha valakinek van valami megoldása, script részlet, vagy csak linkel valami hasznosat, azt előre köszönöm
  5. Nincs event, hát az nem lehet, hogy azért nincs, mert a kliens scriptet törlöd még az elején?
  6. Szia. Bizonyos időközönkénti ismétlődéshez használj setTimert. Be tudod állítani ms-ben hogy milyen időközönként hívjon meg valamit, illetve hogy hányszor ismétlődjön (0: végtelenszer). A getTickCount ms-be adja vissza a rendszered futási idejét (szerver scriptbe a szervergépét, kliensbe a sajátodét ha jól tudom). Ez arra jó, ha mondjuk 2 dolog között eltelt időt szeretnél vizsgálni. Pl: egy egyszerű anti flood script: chatelésnél bekéred ezt az értéket egy element datába, majd a következő chatbe írásnál is bekéred és kivonod az element datás értékből, és megkapod ms-be a 2 üzenet közti értéket. Pl ha kevesebb mint 1 másodperc (1000 ms) van a 2 üzenet között, akkor nem engeded elküldeni az üzenetet. function timercucc() outputChatBox("eltelt 5 perc") end setTimer(timercucc, 5*60000, 0) -- 5 perc, végtelenszer vagy másik lehetőség, ha a funkciót beleágyazod: setTimer(function() outputChatBox("eltelt 5 perc") end, 5*60000, 0)
  7. Sziasztok! Lehet CJ skint cserélni, csak az a többitől eltérően több textúrából áll (azért se lehet simán egy darab skin txd-t rámodolni). A gamemoddingos linkben lévő txd-ket egyenként kell bemodolni a megfelelő ID-kre (amihez @Xenius küldött is egy ID listát). Lényegében ennyi, egy pár percet rá kell szánni és kész.
  8. Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az alábbi hibák forrását mivel/hogyan tudnám kideríteni? [2017-08-24 12:19:50] ERROR: Invalid row offset in mysql_result [2017-08-24 12:19:50] ERROR: Invalid row offset in mysql_result [2017-08-24 12:20:02] ERROR: Invalid row offset in mysql_result [2017-08-24 12:20:02] ERROR: Invalid row offset in mysql_result [2017-08-24 12:20:05] ERROR: Invalid row offset in mysql_result [2017-08-24 12:20:05] ERROR: Invalid row offset in mysql_result [2017-08-24 12:20:32] ERROR: Invalid row offset in mysql_result [2017-08-24 12:20:32] ERROR: Invalid row offset in mysql_result Sajnos rengeteg lekérdezés fut le bizonyos tevékenységeknél (pl egy login), így végigtesztelgetni nem tudom. Ezeket leszámítva hibátlanul működik minden. Van erre konkrét mód, amivel kideríthető hogy ebben és ebben a sorban van a hiba? Mert ugyebár ezekből nem derül ki. Még azt hozzátenném, hogy a régi modult igénylő mysql-es cuccokat használom, hátha az segítség (Tudom, lassú meg írjam át az MTA beépített rendszerére). A segítségeket előre is köszönöm
  9. @BlackSy megszokás
  10. Szia! Én nekem VirtualBoxon nem működik az MTA. Ha jól tudom, ilyen csalás megelőzés miatt nem indul el (a virtuális gép internete a te gépeden megy keresztül, ahol esetlegesen tudod módosítani az ott áramló adatokat. Azaz beékelődsz a gép és a szerver közé). Én egyébként egy külön fizikai gépet használok tesztelésre :D Robika1
  11. Szia. Én úgy tudom, hogy a számítógéped elemeinek az azonosítóiból generált hash-jeiből áll. A fenti dolog nem tudom mennyire valós.
  12. A metába jól van beírva a scripted? Esetleg a szerver scriptbe lévő funkció (createCharacter) jól fogadja amiket küldesz neki (characterNameText, ageText, skinID)? Vagy nem írtad el a createCharacter-t mint funkciót? Más tippem nincs most így első ránézésre.
  13. dobozbaVan() Erre keress rá a fórumon, rengeteg téma nyílt már dx gombos cuccokról. Találsz majd példa scripteket meg egyéb jóságokat.
  14. MTA-ban még nem használtam JSON-os cuccot, de Java-ban már igen. Majd utána olvasgatok.
  15. Szerintem egyetlen értékhez felesleges egy MySQL szervert felhúzni a gépre meg szenvedni vele. Mentsd ki egy XML-be, azt egyszerűbbnek látom (+negyedannyit kell scriptelni hozzá).