Robika1

Segítõkész
  • Hozzászólások

    200
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

43 Kezdő

3 követő

Robika1 felhasználóról

  • Rang
    Teljes tag
  • Születésnap 1997-07-20

Egyéb

  • Játékos név
    Robika1
  • Weboldal
    http://szigetirobi.wix.com/homenew
  • Titulus
    Pró lua scripter

Utolsó profil megtekintők

590 profil megtekintés
  1. A getLocalPlayer()-t lehet helyettesíteni a localPlayer-rel (predefiniált változó, a thePlayer-eket lecserélheted), illetve a guiGetScreenSize()-be nem kell localPlayer változó.
  2. Tölts le a gépre egy sql-es programot, pl: https://sqlitebrowser.org/ Ugyan azt tudja mint a phpMyAdmin, csak nem webes felületen van. Kitallózod a 2 fájlt, és megnyitja.
  3. Szia! Pont ilyesmiről indítottam témát (link). Gondolom a fegyver textúrát cseréled. Valahogy tedd láthatatlanra a fegyvert és attachold külön objectként a másik fegyvert a karaktered kezébe. Egyébként a "Sikerült összehozni egy scriptet" érdekelne részletesebben, akár itt akár pm-ben, ha nem annyira titkos dolog
  4. Egyéb könnyen megvalósítható ötletek?
  5. Szia! Ha kliens oldalról triggerelsz, a client változónak nem kell értéked adnod a loginPlayer()-be, mivel maga a trigger ad neki (pre-definiált változó). Szerintem abba gubancolódik bele az MTA.
  6. A modellt meg tudom csinálni, viszont hogy pl 20 lőszer legyen a tárába, azt már nem (setWeaponProperty, de kliens oldalon nagyon kevés dolgot lehet vele állítani, szerver oldalon meg mindenkinek állítja ugye).
  7. Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnák hozzátok, hogy MTA-ba lehet-e egyéni fegyvert csinálni valamilyen módon? Gondolok itt arra, hogy pl a Sniper mellé egy másik fajta Snipert, aminek a tulajdonságait tudom állítani, pl 20 lőszer van a tárában, tudok rá másik textúrát rakni, stb. A lényeg hogy az alap fegyverek is megmaradjanak, esetleg saját ID-t is kaphatna, bár szerintem ez nem kivitelezhető.
  8. Szia! Próbáld meg ezzel: InterpolateBetween. Itt vannak hozzá ilyen "mozgások": Easing (az előző link oldalán is megtalálod). Ha csak dx funkciókhoz kell, a z koordinátákat elhagyhatod.
  9. A mysql_connect-ben lévő paraméterek(hostname, username, password, database, port), definiálva vannak a script elején? Lehet ezeket nem találja.
  10. Nem tudja betölteni a mysql modult, és ezért nem működik a scripted. A 32 vagy 64 bites dolog lehet a baj, vagy szerintem az, hogy a hostingnál az a mysql-es lib hiányzik a rendszerből, amit a mysql modulod használna. Ez esetben írj a hostingodnak, hogy telepítsék fel.
  11. Ha jól látom, a kapcsolatot nem találja, mert arra hivatkozik folyton hogy nincs + valamilyen stringgel van baja (talán egy query parancs?).
  12. A szögletes zárójeleket szedd ki mindenhonnan, mert az tudtommal az MTA wikin jelenti az opcionális argumentumok helyét. Illetve, kötőjel nem tudom lehet-e egy funkciónévbe. Ja és az addCommandHandler-t rakd a hozzá tartozó funkció után, mert nem biztos hogy működni fog.
  13. A result változód nem kap értéket szerintem (nil érték). Debugba írasd ki azt a változót, illetve a query-t is, hogy mit küld be oda neki. Amúgy ebben a részletben a data változót nem tudom hol használod, de értékadás után sehol.
  14. Miért van dbConnect és mysql_connect egyszerre? Amúgy szerver konzolba lehet hasznosabb infókat ír ki (debugba talán nem írja a hibakódokat, de ez nem biztos).
  15. Youtubeon rákerestem, és kb 12900 találatot dobott. Van róla videó, bőven. A készítés röviden: Kell egy webszerver, amihez van MySQL szerver, majd a webszerverre FTP-n feldobsz egy fórumot (pl smf, vagy nem tudom mik vannak még), majd a leírását követve pár kattintással beállítod és kész vagy egy alap fórummal.