Robika1

Segítõkész
  • Hozzászólások

    203
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

43 Kezdő

3 követő

Robika1 felhasználóról

  • Rang
    Teljes tag
  • Születésnap 1997-07-20

Egyéb

  • Játékos név
    Robika1
  • Weboldal
    http://szigetirobi.wix.com/homenew
  • Titulus
    Pró lua scripter

Utolsó profil megtekintők

734 profil megtekintés
  1. 32 bites rendszerhez való modult használsz 64 bites rendszeren. Tölts le egy 64 bites rendszerhez való modult.
  2. Talán így jó lesz: local marker = createMarker(2046.477, -1034, 25.044, "cylinder", 1.5, 255, 15, 20) local marker2 = createMarker(1409.095, -5.683, 1000, "cylinder", 1.5, 255, 15, 20) setElementInterior(marker2, 1) setElementDimension(marker2, 0) addEventHandler("onMarkerHit", marker, function (player) setElementPosition(player, 1408.940, -11.264, 1000.922) setElementInterior(player, 1) end ) addEventHandler("onMarkerHit", marker2, function (player) setElementPosition(player, 2049.132, -1037.154, 26.195) setElementInterior(player, 0) end )
  3. Én találkoztam ilyen hibákkal. A legtöbbször azért fordul elő, mert rossz sorrendben indulnak el a scriptek szerver indításkor. Pl lehet a telefon scriptednek kell egy másik, ami még nem indult el. Ha van benne export funkció, azt hibaként ki is írja a konzol induláskor. Nem biztos, hogy ez a baj, de ez szokott lenni.
  4. A getLocalPlayer()-t lehet helyettesíteni a localPlayer-rel (predefiniált változó, a thePlayer-eket lecserélheted), illetve a guiGetScreenSize()-be nem kell localPlayer változó.
  5. Tölts le a gépre egy sql-es programot, pl: https://sqlitebrowser.org/ Ugyan azt tudja mint a phpMyAdmin, csak nem webes felületen van. Kitallózod a 2 fájlt, és megnyitja.
  6. Szia! Pont ilyesmiről indítottam témát (link). Gondolom a fegyver textúrát cseréled. Valahogy tedd láthatatlanra a fegyvert és attachold külön objectként a másik fegyvert a karaktered kezébe. Egyébként a "Sikerült összehozni egy scriptet" érdekelne részletesebben, akár itt akár pm-ben, ha nem annyira titkos dolog
  7. Egyéb könnyen megvalósítható ötletek?
  8. Szia! Ha kliens oldalról triggerelsz, a client változónak nem kell értéked adnod a loginPlayer()-be, mivel maga a trigger ad neki (pre-definiált változó). Szerintem abba gubancolódik bele az MTA.
  9. A modellt meg tudom csinálni, viszont hogy pl 20 lőszer legyen a tárába, azt már nem (setWeaponProperty, de kliens oldalon nagyon kevés dolgot lehet vele állítani, szerver oldalon meg mindenkinek állítja ugye).
  10. Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnák hozzátok, hogy MTA-ba lehet-e egyéni fegyvert csinálni valamilyen módon? Gondolok itt arra, hogy pl a Sniper mellé egy másik fajta Snipert, aminek a tulajdonságait tudom állítani, pl 20 lőszer van a tárában, tudok rá másik textúrát rakni, stb. A lényeg hogy az alap fegyverek is megmaradjanak, esetleg saját ID-t is kaphatna, bár szerintem ez nem kivitelezhető.
  11. Szia! Próbáld meg ezzel: InterpolateBetween. Itt vannak hozzá ilyen "mozgások": Easing (az előző link oldalán is megtalálod). Ha csak dx funkciókhoz kell, a z koordinátákat elhagyhatod.
  12. A mysql_connect-ben lévő paraméterek(hostname, username, password, database, port), definiálva vannak a script elején? Lehet ezeket nem találja.
  13. Nem tudja betölteni a mysql modult, és ezért nem működik a scripted. A 32 vagy 64 bites dolog lehet a baj, vagy szerintem az, hogy a hostingnál az a mysql-es lib hiányzik a rendszerből, amit a mysql modulod használna. Ez esetben írj a hostingodnak, hogy telepítsék fel.
  14. Ha jól látom, a kapcsolatot nem találja, mert arra hivatkozik folyton hogy nincs + valamilyen stringgel van baja (talán egy query parancs?).
  15. A szögletes zárójeleket szedd ki mindenhonnan, mert az tudtommal az MTA wikin jelenti az opcionális argumentumok helyét. Illetve, kötőjel nem tudom lehet-e egy funkciónévbe. Ja és az addCommandHandler-t rakd a hozzá tartozó funkció után, mert nem biztos hogy működni fog.