whadez

V.I.P. Member
  • Hozzászólások

    766
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

265 Kedvelt

7 követő

whadez felhasználóról

  • Rang
    DEFEATER
  • Születésnap 1999-03-27

Egyéb

  • Steam
    whadezg0d
  • Weboldal
    https://pellerichard.hu

Utolsó profil megtekintők

1.753 profil megtekintés
  1. Belőlünk már a szakma beszél Ricsi-vel talán ... Teljesen jó és ésszerű a te megoldásod. Na jegeljük a témát, ne ez legyen itt a téma ha már egy szerverhirdetés alatt feszegetjük a webservice fortélyait. Bocsi az off topicért.
  2. Nem hiszem hogy ilyen egyszerűen működne, de amint hazaértem munkából rálesek. :D
  3. Eléred igen, de mégis hogyan hivatkozol egy metódusra sima HTTP requesten keresztül? http://www.mnb.hu/arfolyamok.asmx?wsdl C++-ban pluginnal valóban megoldható, bár beteg lenne ha valaki egy MNB konverziós plugint közzétenne SA:MP-ra (mielőtt összerakod Ricsi ötletadónak meg lehet jelölni :D). Na de ne térjünk el a témától, éljen eme mesés szerver, ámen!
  4. Az MNB API-ja SOAP protokollon keresztül kommunikál, ha ezt a megoldást alkalmazzuk akkor is létre kell hozni egy REST API endpointot amin keresztül PHP-val feldolgozza az adatokat és visszaküldi JSON Response-ban a választ. Bár ha lehet kezelni WSDL-t SA:MP-on akkor hanyat dobom magam. :D
  5. A kutya meg a macska rúgja meg, hát ilyen jellegű információt én sem osztanék meg csak úgy akárkivel, megértem. Az én verzióm következőképpen nézne ki: Java-s alkalmazáson keresztül lekérdezném a jelenlegi árfolyamot a MNB Webszervíze szerint ( https://www.mnb.hu/sajtoszoba/sajtokozlemenyek/2015-evi-sajtokozlemenyek/tajekoztatas-az-arfolyam-webservice-mukodeserol ), majd updatelném MySQL adatbázisba, erre lenne egy CRON job ami napi 1x lefut éjfélkor. és SA:MP-ban pedig időszakosan kezelném a változást. Erre van valami könnyebb megoldás amit használtok, vagy csak én gondoltam túl egy kicsit a megoldást? :D Ha van, és megtisztelsz vele, érdekelne.
  6. Hogyan oldottátok meg a valós Euro - Forint árfolyam konverziót? Van egy elég beteg ötletem rá, de érdekelne a Te verziód @AnthonyGates.
  7. x,y,z,fa-t érdemes stringként elmenteni 3 lebegőpontos értékkel, vesszővel elválasztva, majd sscanf-al betölteni, és beparseolni egy négy indexű tömbbe. Ha meg ha egyesével mented és fontos számodra hogy pont oda rakja ahol elmentette a kocsit akkor DECIMAL-ba mentsd, ne FLOAT-ba, ez egy protip.
  8. LV-ben ott az a mély bánya, magasság alapján + egy rádiuszon belül működhet a dolog, de sok mély része van SA-nak.
  9. Hát ha jól emlékszem akkor az isPlayerInWater függvény is animáció alapon döntötte el hogy éppen vízben van-e a karaktered vagy sem, ha valaki kibaszott beteg akkor lehetne koordináta alapon összesíteni de az egy retek szarul optimalizált, lassú kód lenne, mihez kell neked? San Andreas összes vize körül tudnod kell? Olyan beteg ötletem támadt hogy kitörlöd a víz objecteket és újra létrehozod őket streamerrel, majd van egy olyan lekérdezés ami visszaadja a közeledben lévő objecteket, és az alapján csekkolni, bár ez is egy retek szar megoldás. :D
  10. classrpg launcher

    easy fix
  11. " megvan adva egy lista amiből random kiválaszt egyet " Szóval egy konstans tömbben meghatározol pár kódot, amelyet időközönként egy flaggel aktívál és deaktivál? Nem a legokosabb megoldás. Egyébként az enyém annyiban különbözik a tiédtől, hogy generálsz neki random() fgv-el egy kódot, és még egy mezőt létrehozol db-ben, amit lementesz, és ezt küldöd el válasz üzenetben, és kb ennyi. :D Amit ha felhasznált átlököd a row state-ét false-ra és tudod hogy akkor fel van használva a kód. PHP Sandbox a randomhoz: http://sandbox.onlinephpfunctions.com/code/0f7efa3cfe5059396bad2ccc681f3251a69d048d Struktúra: table - code - state Query: SELECT t.* FROM table t WHERE t.code = 123456 AND t.state <> 0 LIMIT 1
  12. Ami kell neked: - EDSMS szolgáltató által megadott php példa script, azt tedd működőképessé a teszt telefonszámmal, adjon vissza egy helyes választ (Általában 'OK', stb) sikeres fizetés esetén. - Ha meg van ez a válasz, akkor ez alapján csekkold, ha teljesül a feltétel akkor generálj randommal egy 8 számjegyű számot, amit insertelj be egy SQL táblába, és ez alapján validáld a későbbiekben. Ahhoz hogy a júzer megkapja a 8 számjegyű kódot SMS-ben, lehet hogy át tudsz adni változót az üzenet tartalmának, ha nem akkor szolgáltatóval egyeztetés, vagy SeeMe SMS küldés rendszer integráció. gl hf.
  13. Az agilis fejlesztés nem hiszem hogy annyira jellemző lenne efelé ...
  14. Easy Redmine
  15. Szubjektív vélemény: Ha ő a fejlesztőtök akinek a hozzászólásához már egyszer kommenteltem, akkor Ő nem profi, lássunk az orrunk elé, nincs nagyon " profi " ember ebben a játékban, a fórumon talán Basshunter az aki a legjobban ért hozzá, meg a krisk is kente vágta a dolgokat, de ezen felül tényleges " profi " a pawn-ban nem hiszem hogy lenne (jelenlegi magyar pawn szféra). Hobbi fejlesztőről beszélünk, aki iskola mellett csinálja, ahhoz hogy valaki profi legyen valamiben, azt nem lehet ilyen csekély tapasztalattal kijelenteni. Lehetünk elfogultak és hívhatjuk a (kvázi) munkatársunkat profinak, hisz Ő a szerverünk scriptere, de közel sincs még a profi státuszhoz. Más az amikor valaki otthon tákolja a kódot, és magát fejleszti, vagy amikor valaki céges környezetben tanulja meg a programozást, ég és föld a különbség a két tanulási mód között. Én még amikor futtattam a Project San Andreas-t, nagyon benne voltam a PAWN nyelvben, szinte reggeltől estig csináltam amíg a tanulmányaimmal foglalkoztam, bekerültem egy céghez, letöltöttem már itt több mint egy évet, és visszatértem a PAWN-ra, és kb gány a teljes kód struktúra, nagyon sok rendszert szívem szerint kibasznék és újraírnék teljesen 0-ról a mostani tudásommal, de hát erre már nekem nincs időm, nem véletlen fordulnak elő esetleges hibák. Nagyon fontos, ha tapasztalt és " profi " fejlesztő akarsz lenni, akár a PAWN-ban, akár más, komolyabb nyelvben, akkor tudnod kell fejlődni, és akarnod is kell fejlődni. Nem vezérelhet az ego-d, hogy hát pedig én vagyok a kispisti aki ezt meg azt a módot szerkesztette, meg ilyen-olyan rendszert írt, igen is kérned kell tapasztaltabb fejlesztőket hogy code-reviewozzanak, adjanak tanácsot, szedjék szét a kódodat darabokra, és elemezzék hogy performancia gyanánt mit lehetett volna másképpen lefejleszteni, ez talán a legfontosabb része ennek a szakmának. Dolgoztam együtt már jó pár olyan arccal, akik azt gondolták magukról hogy istenek a pawn-ban, aztán amikor ott tartottunk hogy code-review, kód kommentelés, kód dokumentáció, adatbázis struktúra felépítés, körülbelül elvéreztek mivel az orruk után mentek, hogy na biza én vagyok a kisjózsi aki mindent tud. Nagyon, de nagyon fontos a fejlődésvágy. (( Egy picit elkanyarodtunk egyébként a témától már. :D ))