sanyikaHUN15

Fórumozó
  • Hozzászólások

    168
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

0 Újonc

sanyikaHUN15 felhasználóról

  • Rang
    Teljes tag
  • Születésnap 2001-12-06

Egyéb

  • Játékos név
    Matteo_C_Rotchild
  • Titulus
    Fórumozó
  1. Sziasztok! Egy tűz rendszer írásán gondolkodtam, de nem tudom hogy lehetne normálisan kivitelezni. Lényeg hogy random helyeken fél óránként megjelenne 1-1 tűz. Azon gondolkodtam hogy setTimer-el csináljam meg, de szerintem ez hülyeség lenne. Szerintetek?
  2. Sziasztok! Csupán a véleményeteket szeretném kérni erről a scriptről: Van egy "fő" panel, amin van bevezető információ, van egy bezáró gomb, és egy tovább gomb. Tovább gombbal másik ablak jelenik meg, ahol vissza lehet menni a kezdő oldalra. Itt volna a kód: A kérdésem pedig az volna: Lehet ezt sokkal egyszerűbben is megcsinálni? Követtem el súlyos hibákat? Mennyire rossz a kódom? local thePlayer = getLocalPlayer() local x, y = guiGetScreenSize(thePlayer) local pS = [[randomtext]] ------------------------------------------------------------------------------------------- function drawInformation() dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 450, tocolor(0, 0, 0, 125)) dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 20, tocolor(0, 0, 0, 125)) dxDrawRectangle(x/2.8, y/1.4, 100, 30, tocolor(0, 0, 0, 125)) dxDrawRectangle(x/1.6, y/1.4, 100, 30, tocolor(0, 0, 0, 125)) dxDrawText("Üdvözöllek a segítség panelen kedves játékos!", x/2.3, y/2.8, tocolor(75, 108, 213, 115)) dxDrawText(pS, x/2.8, y/2.6) dxDrawText("Bezárás", x/2.6, y/1.39, tocolor(75, 108, 213, 125)) dxDrawText("Következő", x/1.54, y/1.39, tocolor(75, 108, 213, 125)) end ------------------------------------------------------------------------------------------- function drawNextPage() dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 450, tocolor(0, 0, 0, 125)) dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 20, tocolor(0, 0, 0, 125)) dxDrawRectangle(x/2, y/1.4, 100, 30, tocolor(0, 0, 0, 125)) dxDrawText("Vissza", x/2, y/1.39, tocolor(75, 108, 213, 125)) end ------------------------------------------------------------------------------------------- function showThings() addEventHandler("onClientRender", root, drawInformation) addEventHandler("onClientClick", getRootElement(), onClickThing) showCursor(true) end addCommandHandler("teszt", showThings) function disappearThings() removeEventHandler("onClientRender", root, drawInformation) removeEventHandler("onClientClick", getRootElement(), onClickThing) showCursor(false) end function showFirst() addEventHandler("onClientRender", root, drawNextPage) addEventHandler("onClientClick", getRootElement(), onClickNext) showCursor(true) end function backToInf() removeEventHandler("onClientRender", root, drawNextPage) removeEventHandler("onClientClick", getRootElement(), onClickNext) showCursor(false) addEventHandler("onClientRender", root, drawInformation) showCursor(true) end --------------------------------------------------------------------------------------------- function onClickThing(button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldZ, clickedElement) if (state == "down") then if (absoluteX >= x/2.8) and (absoluteX <= x/2.8 + 100) and (absoluteY >= y/1.4) and (absoluteY <= y/1.4 + 100) then disappearThings() end end end function onClickNext(button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldZ, clickedElement) if (state == "down") then if (absoluteX >= x/1.6) and (absoluteX <= x/1.6 + 100) and (absoluteY >= y/1.4) and (absoluteY <= y/1.4 + 100) then disappearThings() showFirst() end end end addEventHandler("onClientClick", getRootElement(), onClickNext) function onClickBack(button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldZ, clickedElement) if (state == "down") then if (absoluteX >= x/2) and (absoluteX <= x/2 + 100) and (absoluteY >= y/1.4) and (absoluteY <= y/1.4 + 100) then backToInf() end end end addEventHandler("onClientClick", getRootElement(), onClickBack)
  3. Köszönöm szépen a segítséget, de milyen plugin-nal tudok ugyanilyen fájlokat készíteni? Szerk.: Most már megjelenik az object, csak a rajta lévő textúra nem, tehát az egész kocka fehér. A textúra képméretét megnéztem, az stimmel, 512x512. Mi lehet a problémám?
  4. Sziasztok! Az volna a problémám, hogy beraktam a szerveremre egy modelt, betölti a szerver rendesen, viszont a model teljesen fekete, és a kocka 2 oldala van meg csak. Kód: function loadMod(fajl, model, col) txd = engineLoadTXD('files/'.. fajl ..'.txd') engineImportTXD(txd, model) dff = engineLoadDFF('files/'.. fajl ..'.dff', 0) engineReplaceModel(dff, model) if col then col = engineLoadCOL('files/'.. fajl ..'.col') engineReplaceCOL(col, model) end end loadMod("cube", 970, true) Segítségeket előre is köszönöm! :)
  5. Beírtam a localPlayer-t, és most ezeket adta be:
  6. Ezeket javítottam, viszont a debugscript jelzett még egy hibát: ERROR: cb\sourceS.lua:2: attempt to call global 'getLocalPlayer' (a nil value) Miért mondja azt, hogy a getLocalPlayer-nek nincs értéke?
  7. Sziasztok! Az volna a kérdésem, hogy egy modellezett interiort milyen módszerrel tudok MTA-ba átrakni?
  8. A speed függvényen belül ott van az if ág, hogyan tudom megoldani azt, ha letelik az idő, ami 10 másodperc, felrobbanjon a kocsi? Edit.: Illetve, debugscript 3 kijelzett egy hibát, amit orvosoltam, de még az után is ugyan azt írja: A kód ahol jelzi a hibát: function Speed(kmh) if kmh = 70 outputChatBox("Sebességed 70 km/h! Lassíts le, különben 10 másodpercen belül felrobbansz!") blowVehicle(vh) else end end
  9. Sziasztok! Enigma egyik topicban írt egy script ötletet, idézem: "Csinálj egy olyan scriptet, hogy ha egy autóval bizonyos sebesség felé mész, akkor elindul egy időzítő, mondjuk 10mp. ha lejár, felrobban, viszont ha lelassítasz akkor resetelődik az időzítő, és nem robban fel. Én 2014ben kaptam ezt a feladatot, megmaradt fejben :D" - Enigma Úgy döntöttem hogy unalomból megvalósítom ezt a scriptet. Írtam is egy szösszenetet, de elakadtam benne. Itt volna a teljes Kliens oldali script. local p = thePlayer local vh = getPedOccupiedVehicle(getLocalPlayer()) local kmh = getElementSpeed(vh), getElementSpeed(vh, 0) local roundedSpeedkmh = math.floor(kmh) == kmh function Check(p, vh) if isPedInVehicle then vh() kmh() else end end function Speed(kmh) if kmh == 70 then outputChatBox("Sebességed 70 km/h! Lassíts le, különben 10 másodpercen belül felrobbansz!") else end end setTimer(Speed, 10000, 0)
  10. Óh, értem. Akkor ha elakadtam, majd kérek segítséget! Köszönöm szépen, ez a téma zárható!
  11. Sziasztok! Nemrégiben kezdtem el magamat jobban beleásni a LUA scriptelésbe. Egy kezdetleges munka scriptet szeretnék tőletek kérni, amiből tudok tanulni, és amit át tudok fejleszteni. Ha lehet, client és server oldalit szeretnék kérni. Köszönöm szépen előre is! :)
  12. Sziasztok! Átkonvertáltam egy model-t .dff, .txd, és .col fájlokra, a fájlok egy model nevű mappában vannak. A mappán kívül van a client, és a meta.xml fájl. Amikor a resource-ot betöltöm, a kiválasztott object nem cserélődik le arra, amire én szeretném. Mi lehet a gond? Client: function loadMod(f, m) if fileExists('model/'.. f ..'bench.txd') then txd = engineLoadTXD('model/'.. f ..'bench.txd') engineImportTXD(txd, m) end if fileExists('model/'.. f ..'bench.dff') then dff = engineLoadDFF('model/'.. f ..'bench.dff', m) engineReplacebench(dff, m) end if fileExists('model/'.. f ..'bench.col') then col = engineLoadCOL('model/'.. f ..'bench.col') engineReplaceCOL(col, m) end end loadMod("teszt", 1258, true) Meta.xml <meta> <script src="client.lua" type="client" /> <file src="model/bench.dff" /> <file src="model/bench.txd" /> <file src="model/bench.col" /> <oop>true</oop> </meta>
  13. Sziasztok! Szeretnék írni egy plakát rendszert, az ötletem már megvan, már csak a megvalósítás része hiányzik. Úgy tervezem, hogy rakok le a városba különböző helyekre checkpointokat. Amikor a játékos érinti a checkpointot, akkor megjelenik egy kép, amit a script betölt. A kérdésem tehát: Milyen kifejezésekre van szükségem hogy megvalósítsam?
  14. Probléma megoldva!
  15. Edit.: Hogyan tudok egy olyan változót csinálni, ami eltárol több koordinátát, ahova generálja a munkakocsit? Illetve, hogy tudok különböző rendszámokat készíteni?