Rasheedka

Fórumozó
  • Hozzászólások

    110
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

62 Beilleszkedő

1 követő

Rasheedka felhasználóról

  • Rang
    Teljes tag
  • Születésnap 1996-09-28

Egyéb

  • Steam
    rasheedx
  • Játékos név
    Rasheed Surenos
  • Skype
    live:rasheed
  • Weboldal
    http://seerpg.eu/
  • Titulus

Utolsó profil megtekintők

1.004 profil megtekintés
  1. Igen.
  2. streamer polygon area?
  3. Annyira szánalmas, hogy beleálltok egy tizenéves gyerekekbe akik valószínűleg életük első szerverét nyitották meg... Minőséget vártok mintha bármit is bizonyítani kellene nektek. Egyszerűen elveszitek az ember kedvét az egésztől mert ... nem tud hibátlanul írni? És akkor mi a fasz van? Anno a SeeRPG-n évekig pisztoj meg ehhez hasonló hülyeségek voltak elírva mégsem szólt senki egy kukkot se miatta mert N_E_M É_R_D_E_K_E_L S_E_N_K_I_T. Ez csak egy plusz indok arra, hogy belekössetek a másikba mert ha nem ezért, sok más ezer apróságért kezditek a hülyeséget. Példának okáért volt egy témám ami indokolatlanul le lett zárva de ott is nyomta pár ember a hülyeséget mert GF szervert szerettem volna, hol azért, mert GTA IV telefont csináltam és nem modern, hol azért, hogy egyáltalán minek akarok még 2019-ben szervert nyitni... Vegyétek már észre magatokat :D Nem tudtok mást mint baszogatni a másikat... Miért nem hagyjátok a másikat érvényesülni? Miért vagytok ti mindig jobbak mint a másik? Miért van az ha megnézek egy sa-mp fórumos szerverhirdetést akkor nincsenek ilyen buzik, akik irkálják a sok marhaságot? 10 percet nem játszottatok összesen a szerveren akkor minek jöttök itt a javaslataitokkal? Miért érdekelne bárkit is, hogy Te szerinted mit kellene változtatni? Sajnos ezért tart itt ez a közösség, mert ilyen emberekből áll ez a közösség ami nem hogy összetart, de még hátráltatja is a másikat. A fórum meg egy szemétdomb lett amin pár hülye kukorékol :D Vegyétek már észre, hogy nincs értelme a folyamatos kötekedésnek...
  4. Miért nem inkább az elkészült scriptért fizetsz órabér helyett? Szerény véleményem szerint 500 ft-os órabérért nem fog senki 10 percenként screenshotokat küldözgetni, ráadásul az összeg is nevetséges kicsit... Magadról is ejthetnél pár szót mert az addig rendben van, hogy te leírod az elvárásaid, de szerintem akiket érdekelné is a dolog szeretnék tudni, hogy kinek akarnak- vagy fognak dolgozni.
  5. Lenne pár hozzáfűznivalóm ezzel a ponttal kapcsolatosan. Elsősorban a kérdésem, hogy egy játékosra miért tartozik, hogy hány soros a mód? Meg miért érdekelné egyáltalán? Ráadásul a programozás pont az a terület, ahol megannyi megoldás van egy rendszer kialakítására, szemléltetésképp a Class legutolsó publikált módja 100,000 + fölött van bőven ennek pedig körülbelül a fele (ha nem több) felesleges, szóval ez a szám nem mérvadó. Dinamikus. Mégis mit értetek ez alatt? Sejtéseim vannak (mivel gondolom miről van szó) viszont egy mezei játékos honnan fogja tudni, hogy mit jelent? Teljesen lényegtelen információ, főleg hogy ez olyan dolog, ami nem érinti a játékosokat. A másik, az az egyedi, ami a szememet szúrta. A videókat elnézve egyből a FayRPG stílus ugrik be, pedig sosem játszottam a szerveren. A weboldal elérhetőségének elhelyezése, az interakció színek, az (( OOC chat )) üzenetek, na meg a játékfejlesztő :D Tipikus FayRPG style... Ugyanakkor ezzel semmi probléma nincs, mivel mindenkinek a saját szíve joga olyanná formálni a szerverét amilyenné szeretné. Szimplán fura, hogy egy másik szerver stílusát veszitek át közben pedig azt állítjátok, hogy egyedi. Nem attól lesz egyedi a játékmódotok, hogy olyan munkákat raktok be, ami más szerveren nincs. Vegyük példának a szemétszállítót elsősorban: Jó ötlet, hogy a kukából ki kell venni a szemetet amit a kukásautóba kell dobni. A probléma ott kezdődik, hogy a munka ugyanolyan monotonná válik, mintha egyszerű CP -> CP munka lenne. A különbség az, hogy a játékosnak ki kell szállnia a járműből, és bepötyögni egy parancsot. Ha jól gondolom, akkor a ,,Kuka" felirat akkor válik pirossá, ha nincs benne szemét. De ezt a játékos nem biztos, hogy észre fogja venni és majd fölöslegesen irkálja be a parancsokat ami ugyan nem baj, de számomra körülbelül 2 perc után unalmassá válna a munka. Nem értem, miért nem lehet szimpla gomblenyomásos megoldásokat alkalmazni. Az áruszállító munka pedig egy igazi nosztalgia volt számomra, nem jó értelemben, mert 2010 környékén voltak már hasonló munkák az akkori szervereken. A sok fölösleges fagyasztást el lehetett volna azzal kerülni, hogy a játékos maga emeli fel a dobozt (nem a semmiből terem elő) és saját maga pakolja is fel a járműre (ami speciel látszik is, nem csak elméletben van ott). Az pedig, hogy spameli a chatet a munka információ számomra borzasztóan idegesítő... miért nincs erre egy textdraw? A videó végén pedig a 500 m sugarú checkpoint és körülbelül 1 perc ,,lerakodási idő" csak hab a tortán, legfőképp azért, mert nem történik igazából semmi majd miután eltűnik a checkpoint a játékos csak néz, hogy na most mi van, mert amikor kellene, nem informáljátok a teendőkről. Összességben jót nem tudok írni erről a bemutatóról. Még egy kis kíváncsiság sem lobbant fel bennem, hogy ezt a szervert meg kellene nézni mert hiába írjátok hogy egyedi, nem az, távolról sem. Én annyit tudok nektek javasolni, hogy gondoljátok át mit akartok, mert ez jelenlegi állapotában időpazarlásnak tűnik. Tegyétek fel magatoknak a kérdést, hogy mi az, ami egyáltalán felcsábítja a játékosokat és ami nagyon fontos, hogy ott is tartja őket. Sok sikert Üdv
  6. kids...
  7. garázs

    Ingyenélő
  8. garázs

    <delete please>
  9. garázs

    Mennyit fizetsz?
  10. https://www.samp-mta-dev.cf/ Itt talán megtalálod, de amit keresel az több mint 6 éves mód
  11. ha-ha
  12. Akikben látok hozzáértést azoknak szívesen segítek... én is egyedül csinàlom a saját módomat és az bizony nem egyszerű feladat 😃
  13. 11736 + textúra 1575 2900 Miért nem vagytok kreatívak?
  14. jelents fel
  15. A husfeldolgozo otlet onmagaban jo, viszont ez ilyen formaban nagyon gyenge. Atoltozni felesleges szerintem, vagy legalabb kulonbozo skineket adjon a rendszer. Maga a munkafolyamat elfogadhato, de vigyel bele egy kis eletet. Ha feldolgozol egy hust, torlodjon az objectje. A hust amit a szalagra teszel mozogjon, dolgozza fel a gep. A hangulat fokozasara hasznalhatsz hang effektet is. Esetleg ha x darab hus osszegyult, azokat atlehetne pakolni a raktarba kulonbozo helyekre, igy nem lesz olyan monoton a feladat. Majd ha az osszes feldolgozhato hus elfogyott, az uj arukat kelljen a helyukre pakolni, aztan kezdodik elorol.