Hasirama

Fórumozó
  • Hozzászólások

    170
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

25 Kezdő

Hasirama felhasználóról

  • Rang
    Teljes tag
  • Születésnap Január 1

Egyéb

  • Weboldal
    saiyanrivals.hu/saiyanrivals
  • Titulus
    Fórumozó
  1. A válaszából ítélve arra gondoltam, hogy ő az első három koordinátával csak tologatni tudta, de neki szerintem csak forgatás kell:D De lehet igazad van, akkor viszont a hozzászólásom felesleges ebben az esetben:D
  2. Mert gondolom a moveObject-nél az első 3 koordinátát variálod, amik nem azok, amik neked kellenek. Ami neked kell, az a másik 3, amik a forgatást csinálják.
  3. Viszont ha szerver oldalon csinálod mindezt, az 1. paraméter a játékos, aki beírta a parancsot, és így tolódik a többi
  4. Ah, bakker:D Ezer hála. Sok módon kipróbáltam, így nem. De ez volt a nyerő. Köszönöm szépen!
  5. Hali! Igazából már nem tudok mit kitalálni, mi baja lehet. Remélem valaki tudja rá a választ, és hajlandó ezt velem közölni:D local hangulatjelek = { {":D", "#dec277*nevet*#FFFFFF"}, {":)", "#dec277*mosolyog*#FFFFFF"}, {":(", "#dec277*szomorú*#FFFFFF"}, {";)", "#dec277*kacsint*#FFFFFF"}, {"xD", "#dec277*röhög*#FFFFFF"}, {"XD", "#dec277*röhög*#FFFFFF"}, {":O", "#dec277*csodálkozik*#FFFFFF"}, {":/", "#dec277*fintorog*#FFFFFF"}, } for k, v in ipairs(hangulatjelek) do return msg:gsub(v[1], v[2]) end Visszajelzést nem ad, csak annyit tudod, hogy valamiért csak az első tagig megy el, bármilyen esetben. Viszont azt rendesen ki is cseréli. Próbáltam már több módon is, mindig ez a probléma jelentkezett. Válaszokat előre is köszönöm!
  6. :DD Hát.. Ezt megkaptad
  7. A Serial a géped bizonyos elemeinek a "számából" generálódik. Vegyél új gépet, vagy cseréld ki valamelyik elemét. Pontosan nem tudom melyikekből tevődik össze.
  8. Hát ha csak 1-ig mentél, akkor a "currFix" az elején meg van határozva. Mivel még nem csináltál vele semmit se, így 0 lesz. Az elementDatát utána beállítod, jelenlegi+1-re, tehát ha elsőre csináltad, akkor 1-lesz. Viszont a "currFix" még mindig 0, mert azt nem állítottad be újra, csak az elementDatát. Utána a "currFix"-et lekérve írtad be a mysql-be, ami 0. Ha viszont nem így van, tényleg egy debug kellene.
  9. Ne local-ra rakd. editBox = guiCreateEdit( 0.43, 0.488, 0.13, 0.03, "dd", true ) szoveg = guiGetText ( editBox )
  10. Mert ezt a részt mivel oldanád meg, ha nem azzal?
  11. Még csak most láttam meg. onClientClick-nél elvileg a source = root-al. Lehet az a gond, hogy source helyett localPlayer-t használtam?
  12. Értem, azért köszönöm szépen! Az a gondom ezzel, hogy ugye semmilyen visszajelzést nem ad, hol a hiba, 400 sorba sok helyen előfordulhat. Itt egy példa, ami egy gond. function klikk ( button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldY, worldZ, clickedElement ) .... addEventHandler("onClientRender", [ITTEZMELYIK], PanelRender) end addEventHandler ( "onClientClick", root, klikk) Nem tudom eldönteni, miért, hogyan fordul elő a gond, de az tuti, hogy több embernek is elkezdi renderelni, mikor valaki megnyitja, mikor bezárja, másiknak is eltűnik. Ide ha átriggerelem Server oldalra, majd vissza, meg tudom határozni a konkrét playert, mondjuk "target". Itt akkor már úgy kellene, hogy az addEventHandlernél a "target"-et adom meg? De már szerintem úgy is próbáltam(Nem tudom, már vagy 5-6 módon teszteltem, mindegyik ugyan azzal a hibával működött
  13. Öhm, köszixD Megtudtam a családfát, viszont én meg sajnos ezt így angolul nem nagyon értem. Esetleg egy konkrét példát tudnál nekem mondani? Hálás lennék(félre ne értsd, ezért is az vagyok!)
  14. Hali! Igazából nem tudom, mi pontosan a gond. Több helyen is előfordul ez, de most kiemelek egyet, mert mindnél ugyan az a probléma. Pl fut egy render, ami megjelenít egy panelt. Ha ebbe a panelbe tevékenykedünk, néha triggerelődik server oldalra, ekkor megszűnik a render. Mikor visszaérkezik Client oldalra, a render újra előjön, viszont ekkor már bugosan, mindenkinek megjeleníti. Ez egyéb értékekkel is igaz, de van olyan, amikor nem is kell trigger, simán Client oldalon is bebugol, és nem csak az adott játékosnak történnek a dolgok. Ez hogy működik? Mi különbség van a root, localPlayer, stb között? Hogy tudom ezt rendesen meghatározni, hogy csak az adott játékosnak történjenek a dolgok? Válaszokat előre is köszönöm!
  15. function detachTrailer(theTruck) -- theTruck = amire csatlakozik a trailer -- source = maga a trailer, ami csatlakozik egy járműhöz end addEventHandler("onTrailerAttach", getRootElement(), detachTrailer) Szerver oldali function