bazsina

Fórumozó
  • Hozzászólások

    38
  • Csatlakozott

  • Utoljára aktív

Közösségi hírnév

3 Újonc

bazsina felhasználóról

  • Rang
    Újonc
  • Születésnap 1997-07-11

Egyéb

  • Játékos név
    Blaise
  • Skype
    blaise.reaper.sutyak
  • Titulus
    |*HuN*| Revolver Fun Szerver Tulajdonosa
  1. Oszt akkor mivan 5 perc ide vagy oda legalább nem másoltam..... mint ahogy a többi...... szóval mindenki kiakad azon az 5 percen erre megy a játék.....Jah mások meg másfél órát írnak egy ilyen parancsra. #include <a_samp> #include <zcmd> CMD:heal(playerid,params[]) { SetPlayerHealth(playerid,100); SendClientMessage(playerid,0xffffffAA,"Sikeresen feltöltötted az életed!); return 1; } Amúgy is nem mindegy mennyi időt szántam rá...... az a lényeg hogy másnak jól jöjjön......
  2. Csak tudom kívűlről a billentyűzetet. Kapok rá egy ötöst? :)
  3. Valójában csak kezdőknek írtam hogy át tekinthető legyen. A nyelv az mindegy mivel a pawno is angol. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Június 10. 18:36:45[/time] ) A jelszó mentést javítottam. Most aki akarja magyarosíthatja. Én így publikálom nektek. Várok valami jó hírt is. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]1433957456[/time] ) Ha ennyire akarjátok fel rakom a magyarosított verziót. (Mivel én írtam csak tudom hogyan kell magyarosítani.......)
  4. Gond ha angolul csinálom?!?!.....asdasdasd magyar admin rendszer is annyi van mint a nyűűű (Igaz angolból is van,de az szinte csak editelt) Az enyém nem. Meg amgy is a SA-MP szervert angolok találták ki nem magyarok.... És a másik: 5 perc volt mivel én is ehhez hasonlóan kezdtem csinálni a szerverem. Avagy ha feljöttök rá meglátjátok.... Jah és nem 1-2 magyarosítottam benne hanem az egészet én csináltam.
  5. Mert így is akartam... avagy a kezdők több helyen is így látják más admin rendszernél,nem mintha másoltam volna(Nem másoltam)...csak általába ilyenek vannak benne.
  6. [JAVÍTVA!] Elkészítettem egy másik admin rendszert ami Dinivel képes menteni. Kezdőknek éppen jól jöhet egy szerver kezdéshez. Alap parancsokat megtalálhatjátok benne. Elfogadok rossz és jó válaszokat is. Ha valami rossz benne akkor nyugodtan írjátok,hisz az ember ebből tanul. Aki szeretne ehhez még parancsokat az Privátba írjon vagy Skype -on és Facebook -on elérhető vagyok. Az admin rendszer 3 szintből áll. Játékmódba is egyaránt beépíthető. Elmentési helye: scriptfiles/Admin_Rendszer/Jatekosok/%s.ini Készítette: Blaise (én) Tesztelve van! Parancsok: /adminparancsok (/apar) , /valakihez , /szovegtisztitas(/szovtisz) , /hozzam , /mindenkinek(/mnek) , /idojaras , /idoallitas , /kirugatas , /kitorles , /penzadas , /pontadas , /visszahozas #include <a_samp> #include <sscanf> #include <zcmd> #include <dini> #include <dudb> #define SZIN_LIMONADE 0x99FF00FF #define SZIN_PIROS 0xFF0000FF #define SZIN_SZURKE 0xB4B5B7FF #define SZIN_NARANCS 0xFF6600FF #define SZIN_FEHER 0xFFFFFFFF #define SZIN_ZOLD 0x00FF00FF #define SZIN_CITROM 0xFFFF00FF #define SZIN_VILAGOSKEK 0x33FFCCFF #define SZIN_VILAGOSZOLD 0x66FF00FF #define SZIN_KEK 0x0000FFFF #define SZIN_FEKETE 0x000000FF #define SZIN_LILA 0x990099FF #define SZIN_ROZSASZIN 0xFF00FFFF #define DIALOG_REGISZTRACIO 1 #define DIALOG_BELEPES 2 #define DIALOG_ADMINPARANCSOK 3 #pragma unused ret_memcpy enum jAdat { Adminszint, Halalok, Olesek, Penz, Pont }; new JatekosAdat[MAX_PLAYERS][jAdat]; new JelszoHiba[MAX_PLAYERS]; new Regisztralva[MAX_PLAYERS]; new JatekosID; stock JatekosNev(playerid) { new Nev[24]; GetPlayerName(playerid,Nev,24); return Nev; } public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print("Admin Rendszer Bekapcsolva!"); print("--------------------------------------\n"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print("\n--------------------------------------"); print("Admin Rendszer Kikapcsolva!"); print("--------------------------------------\n"); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { Regisztralva[playerid] = 0; JatekosAdat[playerid][Adminszint] = 0; JatekosAdat[playerid][Olesek] = 0; JatekosAdat[playerid][Halalok] = 0; SetPlayerMoney(playerid,500); SetPlayerScore(playerid,2); new Fajl[512],Szoveghossz[1024]; format(Fajl,sizeof(Fajl),"Admin_Rendszer/Jatekosok/%s.ini",JatekosNev(playerid)); if(!fexist(Fajl)) { format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"Üdvözöllek %s a szerveren!\n\nKérlek regisztrálj a szerverre!",JatekosNev(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISZTRACIO,DIALOG_STYLE_INPUT,"Regisztráció",Szoveghossz,"Regisztráció","Kilépés"); } if(fexist(Fajl)) { format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"Üdvözöllek %s a szerveren!\n\nKérlek, lépj be a felhasználódba",JatekosNev(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BELEPES,DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Bejelentkezés",Szoveghossz,"Bejelentkezés","Kilépés"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new Fajl[512]; format(Fajl,sizeof(Fajl),"Admin_Rendszer/Jatekosok/%s.ini",JatekosNev(playerid)); if(fexist(Fajl)) { dini_IntSet(Fajl,"Admin Szint",JatekosAdat[playerid][Adminszint]); dini_IntSet(Fajl,"Ölések",JatekosAdat[playerid][Olesek]); dini_IntSet(Fajl,"Halálok",JatekosAdat[playerid][Halalok]); dini_IntSet(Fajl,"Pénz",GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(Fajl,"Pont",GetPlayerScore(playerid)); } Regisztralva[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { JatekosAdat[playerid][Halalok]++; JatekosAdat[killerid][Olesek]++; SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)-1); SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1); GivePlayerMoney(playerid,GetPlayerMoney(playerid)-1000); GivePlayerMoney(killerid,GetPlayerMoney(killerid)+1000); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_REGISZTRACIO) { if(response) { new Fajl[512],Szoveghossz[512]; if(strlen(inputtext) == 0) { format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"Üdvözöllek %s a szerveren! \n\nKérlek regisztrálj a szerverre!",JatekosNev(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISZTRACIO,DIALOG_STYLE_INPUT,"Regisztráció",Szoveghossz,"Regisztráció","Kilépés"); return 0; } format(Fajl,sizeof(Fajl),"Admin_Rendszer/Jatekosok/%s.ini",JatekosNev(playerid)); if(!fexist(Fajl)) { dini_Create(Fajl); dini_IntSet(Fajl,"Jelszó",udb_hash(inputtext)); dini_IntSet(Fajl,"Admin Szint",JatekosAdat[playerid][Adminszint]); dini_IntSet(Fajl,"Ölések",JatekosAdat[playerid][Olesek]); dini_IntSet(Fajl,"Halálok",JatekosAdat[playerid][Halalok]); dini_IntSet(Fajl,"Pénz",GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(Fajl,"Pont",GetPlayerScore(playerid)); SendClientMessage(playerid,SZIN_ZOLD,"Sikeresen regisztráltál a szerverre! További jó játékot!"); format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"Ez a felhasználó már regisztrálva van!\n\n\nÜdvözöllek %s a szerveren!\n\nKérlek jelentkezz be a felhasználódba",JatekosNev(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BELEPES,DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Bejelentkezés",Szoveghossz,"Bejelentkezés","Kilépés"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); } } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Mivel nem regisztáltál így játszanod sem kell!"); Kick(playerid); } } if(dialogid == DIALOG_BELEPES) { if(response) { new Fajl[512],Szoveghossz[512]; if(strlen(inputtext) == 0) { format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"Ez a felhasználó már regisztrálva van!\n\n\nÜdvözöllek %s a szerveren!\n\nKérlek jelentkezz be a felhasználódba",JatekosNev(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BELEPES,DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Bejelentkezés",Szoveghossz,"Bejelentkezés","Kilépés"); return 0; } format(Fajl,sizeof(Fajl),"Admin_Rendszer/Jatekosok/%s.ini",JatekosNev(playerid)); if(fexist(Fajl)) { new jelszo = dini_Int(Fajl,"Jelszó"); if(udb_hash(inputtext) != jelszo) { if(JelszoHiba[playerid] == 0) { JelszoHiba[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Hibás az alábbi jelszó amit beírtál!\nMég 1 próbálkozásod maradt!"); format(Szoveghossz,128,"Üdv %s a szerveren!\n\nKérlek jelentkezz be a szerverre!",JatekosNev(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BELEPES,DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Bejelentkezés",Szoveghossz,"Bejelentkezek","Mégsem"); } else if(JelszoHiba[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Nincsen 1 próbálkozásod sem ezért a szerverről autómatikusan ki vagy rúgva"); Kick(playerid); } } else { Regisztralva[playerid] = 1; SetPlayerMoney(playerid,dini_Int(Fajl,"Pénz")); SetPlayerScore(playerid,dini_Int(Fajl,"Pont")); JatekosAdat[playerid][Halalok] = dini_Int(Fajl,"Halálok"); JatekosAdat[playerid][Olesek] = dini_Int(Fajl,"Ölések"); JatekosAdat[playerid][Adminszint] = dini_Int(Fajl,"Admin Szint"); SendClientMessage(playerid,SZIN_ZOLD,"Sikeresen bejelentkeztél!További jó játékot!"); } } } } return 1; } //Admin parancsok// //1-es szintű admin parancsok// CMD:apar(playerid,params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid)) { return cmd_adminparancsok(playerid,params); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 1-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } CMD:adminparancsok(playerid,params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new Szoveghossz[512]; format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s", "\n---------------------------------------------------------\n", "\n\t1-es Szintű admin parancsok:\n", "\n---------------------------------------------------------\n", "/valakihez , /adminparancsok(/apar) , /szovegtisztitas(/szovtisz)\n", "\n---------------------------------------------------------\n", "\n\t2-es Szintű admin parancsok:\n", "\n---------------------------------------------------------\n", "/idoallitas , /idojaras , /hozzam , /kirugatas , /mindenkinek(/mnek)\n", "\n---------------------------------------------------------\n", "\n\t3-as Szintű admin parancsok:\n", "\n---------------------------------------------------------\n", "/adminadas , /penzadas , /pontadas , /kitorles , /visszahozas\n", "\n---------------------------------------------------------\n"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ADMINPARANCSOK,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Admin parancsok",Szoveghossz,"Kilépés",""); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 1-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } CMD:szovtisz(playerid, params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid)) { return cmd_szovegtisztitas(playerid,params); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 1-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } CMD:szovegtisztitas(playerid, params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new Szoveghossz[256]; for(new i = 0; i < 50; i++) SendClientMessageToAll(0x33FF33AA," "); if(sscanf(params,"u")) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,"Használat: /szovegtisztitas(/szovtisz)"); format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), "{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[sZOVEGTISZTITAS]",JatekosNev(playerid)); SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 1-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } CMD:valakihez(playerid,params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new Float:X,Float:Y,Float:Z,Szoveghossz[512]; if(sscanf(params,"u",JatekosID)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,"Használat: /valakihez [PlayerID]"); if(JatekosID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Nincs ilyen játékos!"); GetPlayerPos(JatekosID,X,Y,Z); SetPlayerPos(playerid,X,Y+5,Z); format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz),"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[VALAKIHEZ]",JatekosNev(playerid)); SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz); format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz),"{FF9900}[Admin] {FFFFFF}'%s' {00FF00}odateleportált hozzád!",JatekosNev(playerid)); SendClientMessage(JatekosID,SZIN_FEHER,Szoveghossz); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 1-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } //2-es szintű admin parancsok// CMD:idoallitas(playerid,params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new Ora,Perc,Szoveghossz[1024]; if(sscanf(params,"dd",Ora,Perc)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,"Használat: /idoallitas [Óra] [Perc]"); if(Ora < 1 || Ora > 24) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,"Csak 1 és 24 óra közt lehet!"); if(Perc < 1 || Perc > 60) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,"Csak 1 és 60 perc közt lehet!"); for(new i; i<MAX_PLAYERS;i++) { SetPlayerTime(i,Ora,Perc); } format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz),"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[iDOALLITAS]",JatekosNev(playerid)); SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz); format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz),"{00FF00}Megváltoztattad az időt erre{FFFFFF} Óra:%i Perc:%i!",Ora,Perc); SendClientMessage(playerid,SZIN_FEHER,Szoveghossz); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 2-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } CMD:idojaras(playerid,params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new Idojaras,Szoveghossz[1024]; if(sscanf(params,"d",Idojaras)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,"Használat: /idojaras [időjárásid]"); for(new i; i<MAX_PLAYERS;i++) { SetPlayerWeather(i,Idojaras); } format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), "{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[iDOJARAS]",JatekosNev(playerid)); SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz); format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), "{00FF00}Megváltoztattad az időjárást erre{FFFFFF} Időjárás:%i!",JatekosNev(playerid),Idojaras); SendClientMessage(playerid,SZIN_FEHER,Szoveghossz); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 2-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } CMD:hozzam(playerid, params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new Float:X,Float:Y,Float:Z,Szoveghossz[1024]; if(sscanf(params,"u",JatekosID)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,"Használat: /hozzam [PlayerID]"); if(JatekosID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Nincs ilyen játékos!"); GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); SetPlayerPos(JatekosID,X,Y,Z); format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[HOZZAM]",JatekosNev(playerid)); SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz); format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"{FFFFFF}'%s' Admin Tag magához teleportált téged!",JatekosNev(playerid)); SendClientMessage(JatekosID,SZIN_FEHER,Szoveghossz); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 2-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } CMD:kirugatas(playerid,params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new indok[200],Szoveghossz[1024]; if(sscanf(params,"us[200]",JatekosID,indok)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,"Használat: /kirugatas [PlayerID][indok]"); if(JatekosID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Nincs ilyen játékos!"); format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[KIRUGATAS]",JatekosNev(playerid)); SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz); format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), "{0000FF}[Admin] {FFFFFF}'%s' {00FF00}kickelt téged! Indok: {FFFFFF}'%s'",JatekosNev(playerid),indok); SendClientMessage(JatekosID,SZIN_FEHER,Szoveghossz); Kick(JatekosID); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 2-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } CMD:mnek(playerid,params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { return cmd_mindenkinek(playerid,params); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 2-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } CMD:mindenkinek(playerid,params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new Szoveg[150]; if(sscanf(params,"s[150]",Szoveg)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,"Használat: /mindenkinek(/mnek) [szöveg]"); GameTextForAll(Szoveg,2500,3); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 2-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } //3-as szintű admin parancsok// CMD:adminadas(playerid,params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new AdminSzint,Szoveghossz[1024]; if(sscanf(params,"id",JatekosID,AdminSzint)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,"HASZNÁLAT:/adminadas [PlayerID] [AdminSzint]"); if(AdminSzint < 0 || AdminSzint > 3) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,"Az adminszint csak 0 és 3 között lehetséges!"); if(JatekosID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Nincsen fent a játékos!"); JatekosAdat[JatekosID][Adminszint] = AdminSzint; format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), "{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[ADMINADAS]",JatekosNev(playerid)); SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz); format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}'%s' {00FF00}átállította az admin szintedet erre: {FFFFFF}'%d'!",JatekosNev(playerid),AdminSzint); SendClientMessage(JatekosID,SZIN_FEHER,Szoveghossz); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 3-as szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } CMD:pontadas(playerid,params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new Score,Szoveghossz[1024]; if(sscanf(params,"id",JatekosID,Score)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,"HASZNÁLAT:/pontadas [PlayerID] [Pont]"); if(JatekosID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Nincsen fent a játékos!"); SetPlayerScore(JatekosID,Score); format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[PONTADAS]",JatekosNev(playerid)); SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz); format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}'%s' {00FF00}átállította a pontjaidat erre: {FFFFFF}'%d'!",JatekosNev(playerid),Score); SendClientMessage(JatekosID,SZIN_FEHER,Szoveghossz); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 3-as szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } CMD:penzadas(playerid,params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new Money,Szoveghossz[1024]; if(sscanf(params,"id",JatekosID,Money)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,"HASZNÁLAT:/penzadas [PlayerID] [Pénz]"); if(JatekosID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Nincsen fent a játékos!"); SetPlayerMoney(JatekosID,Money); format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz), "{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[PENZADAS]",JatekosNev(playerid)); SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz); format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}'%s' {00FF00}átállította a pénzedet erre: {FFFFFF}'%d'!",JatekosNev(playerid),Money); SendClientMessage(JatekosID,SZIN_FEHER,Szoveghossz); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 3-as szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } CMD:visszahozas(playerid, params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new Szoveghossz[1024]; if(sscanf(params,"s[18]",playerid)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,"Használat: /visszahozas [iP]"); format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"Admin_Rendszer/Jatekosok/%s.ini",playerid); SendRconCommand(Szoveghossz); SendRconCommand("unbanip"); format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[VISSZAHOZAS]",JatekosNev(playerid)); SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 3-as szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } CMD:kitorles(playerid,params[]) { if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new Indok[200],Szoveghossz[1024]; if(sscanf(params,"us[200]",JatekosID,Indok)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,"Használat: /kitorles [playerid][indok]"); if(JatekosID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Nincs ilyen játékos!"); if(JatekosID == playerid) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Magadat nem bannolhatod, Sajnos:'(!"); format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[KITORLES]",JatekosNev(playerid)); SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz); format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}'%s' {00FF00}bannolt téged! Indok : {FFFFFF}'%s'",JatekosNev(playerid),Indok); SendClientMessage(JatekosID,SZIN_FEHER,Szoveghossz); Ban(JatekosID); } else { SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,"Ehhez a parancshoz legalább 3-as szintű Adminisztrátornak kell lenned!"); } return 1; } A letölthető .Zip csomagban bent van: - filterscript - include-ok - plugin(sscanf) - scriptfiles Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/e9a856a9e5/ [JAVÍTVA] : Teljes magyarosítás
  7. Van nekem egy reklámom hátha segít és egyszerű is. #include <a_samp> new ido;/*Ez lesz a reklámodnak az idő változója*/ new Reklam[7][]=/*A [7]-nél annyit kell beírnod ahány sor szöveget írsz*/ { "Teszt szöveg", /*Ha többet akarsz létre hozni akkor szükséged lesz a vesszőre*/ "Teszt szöveg", "Teszt szöveg", "Teszt szöveg", "Teszt szöveg", "Teszt szöveg", "Teszt szöveg" /*Ha esetleg nem kell már több szöveg akkor már nem kell vessző és a végére írsz egy " }; " jelet és ezzel kész lennél.*/ }; public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Blank Filterscript by your name here"); print("--------------------------------------\n"); ido = SetTimer("reklam",60000,true);/*Ahogy látod itt kell az idő változó,hogy az előző szövegeket majd percenként kimutatja.(Az időt változtathatod)*/ return 1; } public OnFilterScriptExit() { KillTimer(ido);/*Ez azért kell hogyha leállítanád a szerót akkor ez egybe meg állítja a reklámokat is*/ return 1; } forward reklam(playerid); public reklam(playerid) { SendClientMessageToAll(-1,Reklam[random(sizeof(Reklam))]);/*Itt össze-vissza azaz randomba fogja kiírni a reklám szövegeket*/ return 1; } Teszteltem és nálam működik.
  8. Sajna úgyis próbáltam de semmi. Ami működött(csak filterszkriptbe) az ez: http://sampforum.hu/index.php?topic=53349.0 csak én kicsit alakítottam rajta és be raktam már játék módba is de semmit nem lehet csinálni mivel a reakciót megadja de ha beírom a teleportot ami rajta szerepel akkor már nem írja ki hogy (én) nyertem vagy ilyesmi. #include <a_samp> #define RED 0xAA3333AA #define PURPLE 0xBF60FFFF #define BLUE 0x1AAD3FF #define GREEN 0x94D317FF #define LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define LIGHTBLUE2 0xF6BB0AA #define Time 180000 #define function%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1) #define Loop(%0,%1) for(new %0 = 0; %0 != %1; %0++) new Teleportok[][] = { "/spawnhely","/groove","/ls","/sf","/lv","/lsair","/sfair","/lvair","/banya","/beach","/dillimore","/farm","/blueberry", "/palomino","/lasbarrancas","/bayside","/elquebrados","/fortcarson","/bazis","/sivatag","/montgomery","/angelpine" }; new teleport[67] = "", TeleportIdo, Penz, bool: reakcio; public OnFilterScriptInit() { print("\n----------------------------"); print("Teleport Reaction Test loaded!"); print("----------------------------\n"); TeleportIdo = SetTimer("CommandReactionTest",Time,1); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print("\n------------------------------"); print("Teleport Reaction Test unloaded!"); print("------------------------------\n"); KillTimer(TeleportIdo); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { switch(reakcio) { case true: { if(!strcmp(teleport, cmdtext, false)) { new Szoveghossz[256]; new Nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev)); format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), "{ffffff} {DCAB00}[Teleport Reakció]{FFFFFF}: %s megnyerte a teleport reakciót. '{01DBCA}%s{FFFFFF}', és nyert %d $-t!", Nev, teleport, Penz); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, Szoveghossz); GivePlayerMoney(playerid, Penz); TeleportIdo = SetTimer("CommandReactionTest",Time,1); reakcio = false; format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), "{ffffff} {DCAB00}[Teleport Reakció]{FFFFFF}: A következő teleport reakció {01DBCA}%d{FFFFFF} percen belül kezdődik!",Time/60000); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, Szoveghossz); return 0; } } } return 0; } function CommandReactionProgress() { switch(reakcio) { case true: { new Szoveghossz[256]; format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz),"{ffffff} {DCAB00}[Teleport Reakció]{FFFFFF}: Teleport tesztnek vége."); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, Szoveghossz); format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz),"{ffffff} {DCAB00}[Teleport Reakció]{FFFFFF}: Következő teleport teszt {01DBCA}%d{FFFFFF} percen belül kezdődik!",Time/60000); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, Szoveghossz); TeleportIdo = SetTimer("CommandReactionTest",Time,1); } } return 1; } function CommandReactionTest() { new Szoveghossz[256]; new xLength = (random(8) + 2); Penz = (random(10000) + 20000); format(teleport, sizeof(teleport), ""); Loop(x, xLength) format(teleport, sizeof(teleport), "%s", Teleportok[random(sizeof(Teleportok))][0]); format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), "{ffffff} {DCAB00}[Teleport Reakció]{FFFFFF}: Aki a leghamarabb elteleportál ide: '{01DBCA}%s {FFFFFF}' az nyerhet: %d $-t.", teleport, Penz); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, Szoveghossz); KillTimer(TeleportIdo); reakcio = true; SetTimer("CommandReactionProgress",Time,0); return 1; }
  9. Ezaz hogy megy a settimer de ha beírom a teleportot akkor elteleportál oda csak nem írja ki hogy nyerek vagy ilyesmi.
  10. Beraktam a gamemodeba de nem működik. Lehetséges hogy ZCMD-t használok a parancsoknál?
  11. Nem megy így sem.
  12. Van egy alap reakció tesztem ami nem működik. CMD-be akartam hogy berakjam a gamemodeba...de filterscriptbe próbáltam először de nem működik. HIBÁJA: Amikor beírom a tesztnek a megoldását nem írja ki hogy én nyertem és még a pénzt sem kapom meg. #include <a_samp> new szoveg[20]; new bool:reakcio; new Teleportok[][] = { "/spawnhely","/groove","/ls","/sf","/lv","/lsair","/sfair","/lvair","/banya","/beach","/dillimore","/farm","/blueberry", "/palomino","/lasbarrancas","/bayside","/elquebrados","/fortcarson","/bazis","/sivatag","/montgomery","/angelpine" }; public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Blank Filterscript by your name here"); print("--------------------------------------\n"); SetTimer("Reakcio",60000,true); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { if(reakcio == true) { if(!strcmp(text,szoveg, true)) { new String[128]; new Name[24]; GetPlayerName(playerid,Name,24); format(String,128,"%s megnyerte a reakciótesztet, nyereménye: 5000$",Name); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,String); GivePlayerMoney(playerid,5000); SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,"A következő reakció teszt 1 perc múlva kezdődik"); SetTimer("Reakcio",60000,true); reakcio = false; return 0; } } else if(reakcio == false) { SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,"A reakció tesztet már megoldották!"); } return 1; } forward Reakcio(); public Reakcio() { new String[128]; new rand = random(sizeof(Teleportok)); format(szoveg, 100, Teleportok[rand]); format(String, 128, "Reakció teszt! Szöveg: %s", szoveg); SendClientMessageToAll(-1,String); reakcio = true; SetTimer("Reakcio2",300000,true); } forward Reakcio2(playerid); public Reakcio2(playerid) { SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,"Senki nem oldotta meg a reakció tesztet."); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,"A következő teszt 1 percen belül kezdődik!"); SetTimer("Reakcio",60000,true); } :OO :OO
  13. Holnap kipróbálom! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]1432705958[/time] ) Köszönöm a tanácsokat de AnthonyGates-é bevált(kicsi átalakítással) de azért köszi mindenkinek a tanácsokat. A témát megoldottam.
  14. Ezt hogy érted? Letudod írni nekem a teljes scriptet?(Enyémről másolva!)
  15. Segítségeteket szeretném kérni egy alap szkript miatt. A gondom az lenne hogy restartolom a szerót és belépek a játékba.Kipróbálásként vminek neki megyek nem javul meg ,ezért bekapcsolom az autójavítót. Ez eddig minden oké. PROBLÉMA:Ha kilépek a játékból és újból belépek (Nem restartolom!) a játékba akkor már úgy érzékeli hogy autójavító bekapcsolva maradt ez miért van?Elvileg az OnPlayerConnect-nél állítom be hogy a player fellép akkor maradjon kikapcsolva. :wall: :wall: :wall: :weep: :hmmm: #include <a_samp> #include <zcmd> #define COLOR_RED 0xFF0000FF #define COLOR_GREEN 0x00FF00FF new Kocsijavitas[MAX_PLAYER_NAME]; new Javitas; public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Blank Filterscript by your name here"); print("--------------------------------------\n"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { Kocsijavitas[playerid] = 0; return 1; } forward Kocsijavito(playerid, vehicleid); public Kocsijavito(playerid, vehicleid) { SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000); RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } CMD:fix(playerid, params[]) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))return SendClientMessage (playerid,0xFFFF00FF,"Ezt a parancsot, csak kocsiban használhatod!"); { if(Kocsijavitas[playerid] == 0) { Javitas = SetTimer("Kocsijavito", 800, true); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Automata Javitás Bekapcsolva (Kikapcsolni a [/fix] Paranccsal)!"); Kocsijavitas[playerid] = 1; } else if(Kocsijavitas[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Automata javítás kikapcsolva!"); Kocsijavitas[playerid] = 0; KillTimer(Javitas); } } return 1; } Egyetlen bajom van hogy többféle módon is próbálkoztam. Pl. new Kocsijavitas[MAX_PLAYERS]; new Kocsijavitas[MAX_PLAYER_NAME]; new bool:Kocsijavitas[MAX_PLAYERS]; new bool:Kocsijavitas[MAX_PLAYER_NAME];