Szerző Téma: [TUT]Object "betölto" (teleportnál)  (Megtekintve 4218 alkalommal)

[GRL]FREDDY[CL]

  • Vendég
[TUT]Object "betölto" (teleportnál)
« Dátum: 2010. Március 07. - 14:38:47 »
+2
Eloször létrehozzunk két prototípust, a main() fölé rakd. Ha szkript az OnFilterScriptInit() fölé, vagy a szkript elejére.
 
forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid);

 
Most létrehozzuk a publicokat, tehát azt amit végre fog hajtani.
 
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 6000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlva
return 1;
}

 

public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}

 
Ezeket teheted a forward -ok alá.
Amelyik teleporthoz akarod, hogy töltse be az objecteket ahhoz a teleporthoz hozzárendeled a következot:
 
Object(playerid);

 
Példa egy teleportnál:
 

if(strcmp(cmd, \"/jump\", true) == 0)
{
Object(playerid);
SetPlayerPos(playerid,-1965.3878,515.6260,202.2840);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 07. - 15:37:26 írta Freddie »

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
[TUT]Object "betölto" (teleportnál)
« Válasz #1 Dátum: 2010. Március 07. - 14:52:34 »
+1
Szép tut,sok embernek hasznos lehet :DGrat :)

jana4

  • Vendég
[TUT]Object "betölto" (teleportnál)
« Válasz #2 Dátum: 2010. Március 07. - 15:32:24 »
+1
new string[64];  //karakterlánc
format(string, sizeof(string), \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\"); //megjelenítendo szöveg
GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 6); //szöveg megjelenítése, és a szövegstílus, és az, hogy mennyi ideig jelenítse meg az adott szöveget

 
mi értelme van létrehozni egy új karakterláncot, valamint megformázni?

egyszerubb ha....

 
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); 

 
így használjuk.

[GRL]FREDDY[CL]

  • Vendég
[TUT]Object "betölto" (teleportnál)
« Válasz #3 Dátum: 2010. Március 07. - 15:37:35 »
0
Idézetet írta: Depi date=1267969954\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"897\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép tut,sok embernek hasznos lehet :DGrat :)
 
Kösz.
 

 
new string[64];  //karakterlánc
format(string, sizeof(string), \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\"); //megjelenítendo szöveg
GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 6); //szöveg megjelenítése, és a szövegstílus, és az, hogy mennyi ideig jelenítse meg az adott szöveget

 
mi értelme van létrehozni egy új karakterláncot, valamint megformázni?

egyszerubb ha....

 
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); 

 
így használjuk.
 
[/quote]
Javítva.

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
[TUT]Object "betölto" (teleportnál)
« Válasz #4 Dátum: 2010. Március 07. - 15:46:11 »
0
Jó lett, de egyszerubben is meg lehetett volna oldani.  ;)

[TUT]Object "betölto" (teleportnál)
« Válasz #5 Dátum: 2010. Március 08. - 19:01:42 »
0
jó lett  :)

Szeby1995

  • Vendég
[TUT]Object "betölto" (teleportnál)
« Válasz #6 Dátum: 2010. Május 04. - 21:34:40 »
0
Jó lett :D Én használom is...

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
[TUT]Object "betölto" (teleportnál)
« Válasz #7 Dátum: 2010. Május 05. - 17:21:18 »
0
uf.inc (Useful Functions) -ban van egy wait(); függvény, azzal sokkal egyszerubb lehet.
 

public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
wait(5000);
TogglePlayerControllable(playerid, true);
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
}

[TUT]Object "betölto" (teleportnál)
« Válasz #8 Dátum: 2012. Február 23. - 15:36:42 »
+1
Szép tut. =D

[TUT]Object "betölto" (teleportnál)
« Válasz #9 Dátum: 2012. Március 10. - 16:45:04 »
0
Nekem most pont jol jott mert mikor beleptem az intibe keson toltotek az objectek es most jo mert lefagyasza a playert :D... Ugy hogy kosz

Rammstein

  • Vendég
[TUT]Object "betölto" (teleportnál)
« Válasz #10 Dátum: 2012. Március 11. - 10:32:29 »
0
igazatok van 1 éves témába írkálni...

Kösz Freddi, volt amikor segített.


Stuntzor

[TUT]Object "betölto" (teleportnál)
« Válasz #11 Dátum: 2012. Március 11. - 15:46:44 »
0
Idézetet írta: Nikolaev  シ date=1331458349\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"897\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
igazatok van 1 éves témába írkálni...

Kösz Freddi, volt amikor segített.


Stuntzor

 
Leírásoknál nem gáz
 

uf.inc (Useful Functions) -ban van egy wait(); függvény, azzal sokkal egyszerubb lehet.
 

public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
wait(5000);
TogglePlayerControllable(playerid, true);
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
}

 

[/quote]
A wait függvényt nem ajánlom, beakasztja az egész szervert. (=nagyon nagy lagg)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal