AnthonyGates

EmpireRPG - Birodalmat építünk!

28 hozzászólás ebben a témában

EmpireRPG - Birodalmat építünk!

Tengermély üdvözletünk mindenkinek, ez itt a készülő legrealisztikusabb magyar alapokra épülő San Andreas Multiplayer RPG szerver, az EmpireRPG.

A projektünk tagjai:

  • Maki: A projekt egyedüli vezetőjevezetője és finanszírozója, továbbá webfejlesztője.
  • Walter Barette: A játékszerver módjának egyedüli fejlesztője. (Én)
  • Mack: Vezető adminisztrátor (Adminisztrátorokért és a szerver fejlesztésének ütemezéséért felelős személy)
  • Chez: A discord szerver zavartalan üzemeléséért felelős személy.

 

Weboldal: https://www.empirerpg.hu

Discord: https://discord.gg/DuuhAhk

A projektről

A kezdeményezés Maki (ismerhetitek: smf-support) fejéből pattant ki. A terve az volt, hogy létrehozza magyarország úgymond SA-MP világra tekintett másolatát. A teljes állami infrastruktúrával, lehetőségekkel, gazdasági és társadalmi jelennel megtűzdelt magyarsággal. A célunk ennek megvalósítása közösen. 

A mai Roleplay elvárásoknak megfelelően a hazai szcénában egyedülálló RPG szabálykönyv kidolgozása mellett kizárólag a webes felületünkön lehet majd regisztrálni, egy karaktertörténet kíséretében. Hiszünk benne, hogy megfelelő hozzáállással és a hozzáértésünkel egy remek játékmódot, rendszert fogunk tudni prezentálni a játékosok számára és úgy véljük, hogy nem attól lesz magyar rp a magyar rp, hogy a frakciók nevei magyarok és forintban mérik a töménytelen mennyiségű pénzt.

 

Discord

Jelenleg a közösségünk fő platformja a discord. Természetesen a honlapunk elkészítése is gőzerővel halad, onnantól majd az veszi át a közösségépítő szerep jelentős részét.

Csatlakoznál? Klikk!

 

 

BANK

A bankrendszerünk lehetővé teszi majd számotokra azt, hogy több (maximum 5) bankszámlát birtokoljatok, akár több különböző banknál. Hogy miért jó ez? Minden egyes bank különböző ajánlattal és konstrukcióval áll a játékosok rendelkezésére, így természetesen a kezetekben lesz a lehetőség, hogy a legjobban gazdálkodjatok a megtermelt pénzetekkel. Vigyázat, nem nehéz belebukni! ;)

Fotóalbum: https://imgur.com/a/X3lczV0

 

PÉNZNEM

A szerverünkön egy (gyakorlatilag két) pénznem található meg. Senki sem gondolta volna, de a szerverünk hivatalos fizetőeszköze a Forint. Azonban, a szokásos rendszerekkel ellentétben mi ezt is megcsavartuk!:wink: A szerver gazdasági helyzete jónéhány tényezőtől függ, amire online eltöltött idő alatt majd rájöhetnek a játékosaink, ám kiemelném a már említett két pénznemet...

A pénz értékét meghatározza a valós euró-forint árfolyam, így már méginkább meggondolandóak a majdani befektetések. Hisz nem mindíg olyan rózsás a helyzet, nem egyszerű minden üzletből nagy haszonnal távozni. És sajnálatos módon a reggeli kávénk, kakaónk, péksüteményünk ára is változatos innentől, így nem feltétlen célszerű minden nap egy 500-assal indítani a napunkat. Továbbá a járművünk sem lehet minden nap kétezerért teletankolni. :P

 

A szerver fejlesztés alatt, a fórum topic pedig feltöltés alatt.

 

3 emberek kedveli ezt

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Jónak tűnik, csak a SA-MP nagyon alulfejlett az MTA-hoz képest. MTA-n lenne ez a dolog, akkor nagyobb érdeklődés lenne rá.

Persze, megértem a pawn nyelv  könnyebb mint a lua,meg design-el se kell nagyon foglalkozni  stb.

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Természetesen mérlegeltük ezt a kérdést a tervezésnél.

Egyrészt az MTA-hoz nem nagyon értünk, és potenciált sem láttunk rá, hogy megkedveljük. Másrészt pedig, valahogy nem hiányzik az internetes modoltkocsi-méregető tizen néhány éves hadsereg. SA-MP-ban még mindíg magasabb az átlag életkor/érettségi ráta.

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon
Idézet REPTA felhasználótól, 9 órája

Jónak tűnik, csak a SA-MP nagyon alulfejlett az MTA-hoz képest. MTA-n lenne ez a dolog, akkor nagyobb érdeklődés lenne rá.

Persze, megértem a pawn nyelv  könnyebb mint a lua,meg design-el se kell nagyon foglalkozni  stb.

Kár hogy az MTA SOHA! nem lesz jó az RP-re. Nem is arra lett kitalálva. 

 


 

Ha nem a Magyarország lenne, még érdekes is lenne ez a dinamikus változó áras cuccos. (De amúgy, hogy oldjátok meg hogy fluktuáljon az ár? Infláció alapján, vagy csak egy randEnum--mal?)

1 személy kedveli ezt

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon
Idézet darell. felhasználótól, 10 perce

Kár hogy az MTA SOHA! nem lesz jó az RP-re. Nem is arra lett kitalálva. 

 

 


 

Ha nem a Magyarország lenne, még érdekes is lenne ez a dinamikus változó áras cuccos. (De amúgy, hogy oldjátok meg hogy fluktuáljon az ár? Infláció alapján, vagy csak egy randEnum--mal?)

Az MTA csak a közösség miatt nem alkalmas RP-re. De jobb RP szervert lehetne kihozni MTA-n, mint SAMP-on, több lehetőség adott. 

1 személy kedveli ezt

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Euróban vannak definiálva az árak, de a megjelenítés forint, így talán érthetőbb.

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Hogyan oldottátok meg a valós Euro - Forint árfolyam konverziót? 

Van egy elég beteg ötletem rá, de érdekelne a Te verziód @AnthonyGates.

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Nem szeretnék minden kulisszatitkot megosztani. A válasz (nálunk) nem a SA-MP-ban keresendő, a játékmód csak egy SQL mezőből olvassa ki időszakosan az aktuális adatot.

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

A kutya meg a macska rúgja meg, hát ilyen jellegű információt én sem osztanék meg csak úgy akárkivel, megértem.

 

Az én verzióm következőképpen nézne ki:

Java-s alkalmazáson keresztül lekérdezném a jelenlegi árfolyamot a MNB Webszervíze szerint ( https://www.mnb.hu/sajtoszoba/sajtokozlemenyek/2015-evi-sajtokozlemenyek/tajekoztatas-az-arfolyam-webservice-mukodeserol ), majd updatelném MySQL adatbázisba, erre lenne egy CRON job ami napi 1x lefut éjfélkor. és SA:MP-ban pedig időszakosan kezelném a változást. 

Erre van valami könnyebb megoldás amit használtok, vagy csak én gondoltam túl egy kicsit a megoldást? :D

Ha van, és megtisztelsz vele, érdekelne.

1 személy kedveli ezt

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Elküldve (szerkesztve)

végre egy szerver ahol lehet igazi gigányt rp-zni, a Magyarország rp-vel önmagában szerintem sosem lett volna baj, csak nem igen volt szerver ahol rendesen meg is csinálták volna
én biztos ki fogom próbálni ha kinyit
E: anno a gigányok vs skinheadek alkotója csinált egy rp szervert is, volt benne egy fasza vasazós munka, egy olyat szívesen látnék

Szerkesztve Blaise által
3 emberek kedveli ezt

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon
Idézet Kovacs_Richard felhasználótól, 1 órája

külön alkalmazás nélkül is megoldható, ha HTTP-vel le lehet kérdezni valahol

https://wiki.sa-mp.com/wiki/HTTP

Az MNB API-ja SOAP protokollon keresztül kommunikál, ha ezt a megoldást alkalmazzuk akkor is létre kell hozni egy REST API endpointot amin keresztül PHP-val feldolgozza az adatokat és visszaküldi JSON Response-ban a választ. Bár ha lehet kezelni WSDL-t SA:MP-on akkor hanyat dobom magam. :D

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

mivel pluginban (C++) kb bármi megírható szerver oldalon, így a SOAP hívások is kezelhetőek vele

ugye a WSDL vár egy megadott formátumot és válaszol valamit, lehet sima HTTP protokollon keresztül is eléred az adott WSDL-t

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Szerintem nem az a lényeg, hogy miként valósítottuk meg, hanem hogy MI megvalósítottuk! ;)

 

Időközben az arculatunkhoz alakítottuk a főoldalunkat is. Természetesen a végleges weboldal, arculat nem lesz ennyire flexelős a színekkel, csupán egy kis szoktatás, hogy tudjátok mihez kötni a szervert és a színeit!

 

Pompa indul! https://www.empirerpg.hu

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

kíváncsian várom, hogy mitől lesz ez magyarország a pénznemen kívül

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon
Idézet Kovacs_Richard felhasználótól, 14 órája

mivel pluginban (C++) kb bármi megírható szerver oldalon, így a SOAP hívások is kezelhetőek vele

ugye a WSDL vár egy megadott formátumot és válaszol valamit, lehet sima HTTP protokollon keresztül is eléred az adott WSDL-t

Eléred igen, de mégis hogyan hivatkozol egy metódusra sima HTTP requesten keresztül?

http://www.mnb.hu/arfolyamok.asmx?wsdl

C++-ban pluginnal valóban megoldható, bár beteg lenne ha valaki egy MNB konverziós plugint közzétenne SA:MP-ra (mielőtt összerakod Ricsi ötletadónak meg lehet jelölni :D).

Na de ne térjünk el a témától, éljen eme mesés szerver, ámen! 

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon
Idézet whadez felhasználótól, 2 órája

Eléred igen, de mégis hogyan hivatkozol egy metódusra sima HTTP requesten keresztül?

http://www.mnb.hu/arfolyamok.asmx?wsdl

C++-ban pluginnal valóban megoldható, bár beteg lenne ha valaki egy MNB konverziós plugint közzétenne SA:MP-ra (mielőtt összerakod Ricsi ötletadónak meg lehet jelölni :D).

Na de ne térjünk el a témától, éljen eme mesés szerver, ámen! 

https://stackoverflow.com/questions/124269/simplest-soap-example

ha JS-ben lehetséges, akkor szerintem SA-MP-ben is lehetséges a HTTP-n keresztüli megoldás :)
ha a header megfelelő, akkor stringként összerakod az XML-t és a megadott URL-nek elküldöd

1 személy kedveli ezt

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon
Idézet Kovacs_Richard felhasználótól, 10 perce

https://stackoverflow.com/questions/124269/simplest-soap-example

ha JS-ben lehetséges, akkor szerintem SA-MP-ben is lehetséges a HTTP-n keresztüli megoldás :)
ha a header megfelelő, akkor stringként összerakod az XML-t és a megadott URL-nek elküldöd

Nem hiszem hogy ilyen egyszerűen működne, de amint hazaértem munkából rálesek. :D

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Elküldve (szerkesztve)

LOL emberek. cc 10 sor PHP-ból kezeltem  le az egészet, aztán sampos HTTP GET requestel bekértem az adatot és további feldolgozásra használtam SAMP-ban. Tökre elhiszem hogy menő az xml meg a soap, meg wdsl igy és úgy. De ha nem gondolkodik az ember ésszerűen, csak a technológiát halmozza halomra, nem jut előre valójában.

 

Most olyan szivesen bemásolnám ide a kódot, úgy cépluszplusz meg szappan jelleggel. Csak ez nem egy OS projekt.

Szerkesztve AnthonyGates által
2 emberek kedveli ezt

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Elküldve (szerkesztve)

Belőlünk már a szakma beszél Ricsi-vel talán ... Teljesen jó és ésszerű a te megoldásod.

Na jegeljük a témát, ne ez legyen itt a téma ha már egy szerverhirdetés alatt feszegetjük a webservice fortélyait.

Bocsi az off topicért.

Szerkesztve whadez által

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Karakter halála | CK

A karakter élete fontos tényező a játékban.  Érdemes vigyázni rá, hisz a halál esetén jelentős veszteség érheti a karakter tulajdonosát, hiszen a szerveren kétféleképp lehet "meghalni". A karakter tulajdonosa dönti el, hogy melyiket szeretné, halálonként.Hogy mik is ezek?

  • Súlyos sérülés: Ilyenkor a karakter élete nullára csökken, a nála lévő vagyontárgyak teljes egészében elvesznek, és egy egységesen három perces "rekreációs státuszba" kerül az adott karakter.  Ez tulajdonképp afféle késleltetésnek tudható be, hogy még véletlen se legyen lehetőség az adott RP szituációba visszatérni. Ezután a karakter üres inventoryval a házához, vagy a választott spawn helyhez kerül.
  • CK - Karakterhalál: A karakter teljes vagyona, neve, minden rendőrségi és egyéb aktája, ingatlanai törlődnek a rendszerből, a játékos lehetőséget kap a név, kor, származás megváltoztatására.

 

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Elküldve (szerkesztve)

Rossz látni hogy időt, energiát öltök bele egy samp mód elkészítésébe. A samp már régen meghalt. 5-10 játékosért ezt komolyan megteszitek? Semmit se fogtok kapni a munkátokért. Én azt mondom 2019-ben, lassan 2020-ban ez felejtős. samp  már csak nosztalgiázni jó. De most már ne maradjon abba a project, mert annak se lenne értelme. Sok sikert, bár hogy is döntötök. 

Szerkesztve REPTA által
..

Megosztás


Megosztás link alapján
Megosztás egy közösségi oldalon

Regisztrálj vagy jelentkezz be, hogy válaszolhass

Csak felhasználóként kommentelhetsz.

Regisztrálj

Légy közösségünk tagja még ma! Csak fél perc.


Regisztrálok

Jelentkezz be

Már van felhasználód? Lépj be!


Bejelentkezek