Szerző Téma: Felezés  (Megtekintve 1030 alkalommal)

Felezés
« Dátum: 2019. Augusztus 15. - 07:12:44 »
0
Felezés
 
Sziasztok! Hogyan lehetne azt megoldani, hogy véletlenszerűen (de egyenlően)  ketté ossza azokat a játékosokat, akiknek a Cucc[playerid] értékük egyenlő 1-el, majd a két csapattal, két különböző dolog történjen?  
« Utoljára szerkesztve: 2019. Augusztus 15. - 07:14:24 írta RicSiy123 »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Felezés
« Válasz #1 Dátum: 2019. Augusztus 15. - 07:22:08 »
0
páratlan szám lehetséges? és ha igen az az 1 plusz fővel mi legyen?
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Felezés
« Válasz #2 Dátum: 2019. Augusztus 15. - 07:44:39 »
0
Lehetséges a páratlan szám. Azzal mindegy mi lesz, valamelyikhez a kettő közül dobja be azt is 

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Felezés
« Válasz #3 Dátum: 2019. Augusztus 15. - 08:19:41 »
0
megoldható, hogy összegyűjtöd 1 tömbbe és véletlenszerűen kiveszel egyet
 
de inkább úgy csinálnám a helyedben, hogy 1 tömbbe összegyűjteném őket, összekeverném a tömbben levő ID-kat randommal és kivenném az első felét az egyik csapatba, a másik felét a másik csapatba
mivel a pawno nem kezel dinamikusan tömböket, így MAX_PLAYERS tömböt hoznék létre és egy számlálóval tartanám számon, hogy hány elemmel kell foglalkozzon az adott kódom és így a felét is könnyebb lesz kivenni
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Felezés
« Válasz #4 Dátum: 2019. Augusztus 15. - 09:17:21 »
0

new teamCount[2], teamid;
foreach(Player, ii)
{
teamid = random(2);
SetPlayerTeam(ii, teamid);
teamCount[teamid] ++;
}

 
Találtam egy ilyen megoldást, csak ehhez kéne valami loop a teamCount alapján (Hogy egyenlő legyen) 
« Utoljára szerkesztve: 2019. Augusztus 15. - 09:18:23 írta RicSiy123 »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Felezés
« Válasz #5 Dátum: 2019. Augusztus 15. - 09:21:37 »
0
hát ezzel max úgy tudod, hogy az elosztott csapatokat balanceolod, de nem vagy sokkal előrébb ezzel a megoldással
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Felezés
« Válasz #6 Dátum: 2019. Augusztus 19. - 16:11:07 »
0

stock mixPlayers()
{
new MIX_STATUS   =   0;
 
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(PERMISSION[i] == 1)
   {
      switch(MIX_STATUS)
      {
         case 0:
         {
            MIX_STATUS    = 1;
            TEAM[i]      = 1;
            printf(\"Player ID %d has been assigned to team 1.\", i);
                       }
             
         case 1:
         {
            MIX_STATUS = 0;
            TEAM[i]      = 2;
            printf(\"Player ID %d has been assigned to team 2.\", i);
                       }
                }
            }
}
return 1;
}
stock functionForPlayersInTeam()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   switch(TEAM[i])
   {
      case 1:
      {
         printf(\"Player ID %d is assigned to team 1.\", i);
                }
      case 2:
      {
         printf(\"Player ID %d is assigned to team 2.\", i);
                }
            }
     }
return 1;
}

 
Értelemszerűen módosítsd a nem megfelelő részt. Nem próbáltam ki a kódot.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal